بیوگرافی و اسامی بازیگران فیلم خدا جیرجیرکها را دوست دارد با نقش + داستان

0

فیلم خدا جیرجیرکها را دوست دارد (۱۳۹۰) : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران فیلم خدا جیرجیرکها را دوست دارد با اسامی و عکس ها و نقش های بازیگران این فیلم همراه با اسامی عوامل و بازیگران با بازی مهدی مهاجری (حسن)، سیروس همتی، علیرضا استادی، حمیده مقدس زاده (ننه حسن) و محمدرضا افشاری تا زمان در فیلم های آخر هفته و دانلود کامل در ادامه مطلب میخوانید.

فیلم خدا جیرجیرکها را دوست دارد

فیلم خدا جیرجیرکها را دوست دارد به کارگردانی مجید اسماعیلی در سال ۹۰ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم مهدی مهاجری، سیروس همتی ، علیرضا استادی ، حمیده مقدس زاده و محمدرضا افشاری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم خدا جیرجیرک ها را دوست دارد یکی از فیلم‌هایی جدید و محبوب سینما و تلویزیون ایران به کارگردانی و نویسندگی مجید اسماعیلی درباره زندگی پسری به نام حسن است که با مادرش زندگی می کند در سال ۱۳۹۰ ساخته شده است و این روزها به مناسبت جشن مبعث ساعت ۱۶ روز جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ روی انتن شبکه یک می رود.

بیوگرافی و اسامی بازیگران فیلم خدا جیرجیرکها را دوست دارد با نقش + داستان

فیلم سینمایی خدا جیرجیرکها را دوست دارد جزو فیلم‌هایی است که بازیگران و ستاره سینمای ایران مطرح و بزرگی چون مهدی مهاجری، سیروس همتی، علیرضا استادی، حمیده مقدس زاده و محمدرضا افشاری در فیلم سینمایی «خدا جیرجیرک‌ها را دوست دارد» ایفای نقش کرده اند.

جالب است بدانید لوکیشن‌های این فیلم مسجدی در میدان منیریه، خیابان‌های اطراف بازار و مدرسه علامه مجلسی و خانه‌ای در شهر ابهر بوده است و علاوه بر نمایش در شبکه‌های مختلف تلوزیونی در جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان/ یاس و شاپرکهای شهر به نمایش درآمد و درخشید.

خلاصه داستان فیلم خدا جیرجیرکها را دوست دارد

خلاصه داستان فیلم خدا جیرجیرکها را دوست دارد

 

داستان این فیلم درباره حسن پسربچه بازیگوش و شیطانی است که تمام اهل محل و همکلاسی‌ها از دستش عاصی هستند. او در شب تولد حضرت عباس بنا به اتفاقی به مسجد می‌رود و جذب میکروفن می‌شود. از آن لحظه به بعد است که برای به دست آوردن میکروفن مسیر زندگی حسن تغییر می‌کند.

اسامی بازیگران فیلم خدا جیرجیرکها را دوست دارد

اسامی بازیگران فیلم خدا جیرجیرکها را دوست دارد

بازیگران این فیلم عبارتند از:

مهدی مهاجری بازیگر نقش حسن

سیروس همتی در نقش حاج آقا نوروزی

علیرضا استادی در نقش معلم

حمیده مقدس زاده بازیگر نقش ننه حسن

محمدرضا افشاری

رضا نیلی در نقش یاوری

و …

علیرضا استادی

اسامی بازیگران فیلم خدا جیرجیرکها را دوست دارد

علیرضا استادی (زاده ۱۳۵۲ – شهر ری) بازیگر سینما اهل کشور ایران است. تحصیلات خود را در مقطع لیسانس رشته نمایش از دانشکده هنر و معماری کسب کرده کرده است.علیرضا استادی بازیگری را از سال ۱۳۷۷ با فیلم «هیوا» به کارگردانی رسول ملاقلی‌پور آغاز کرده است و با فیلم بعدی همین کارگردان «نسل سوخته» ادامه داد.
استادی که تجربه بازیگری در تئاتر را نیز در کارنامه دارد، با ایفای نقش راننده کامیون در فیلم سینمایی «بی خود و بی جهت» به شهرت رسید و به چهره‌ای شناخته شده مبدل شد.علیرضا استادی پس از درخشش در این فیلم با کارگردانانی چون بهرام توکلی،‌ محسن تنابنده،‌ وحید جلیلوند و سهیل بیرقی همکاری موفقیت‌آمیزی داشته است.

مهدی مهاجری (حسن)

عکس و بیوگرافی مهدی مهاجری بازیگر نقش حسن در فیلم خدا جیرجیرکها را دوست دارد

مهدی مهاجری در آثاری همچون فیلمهای یونس،شوق خواندن، خدا جیرجیرک ها را دوست دارد، خشت بهشت و سریال گیلدخت به عنوان بازیگر حضور داشته است.

سیروس همتی

داستان فیلم خدا جیرجیرکها را دوست دارد

سیروس همتی (زادهٔ ۱۳ مرداد ۱۳۵۱) بازیگر، کارگردان، نمایش‌نامه‌نویس و طراح صحنه ایرانی است.

بازی او در فیلم سینمایی مارمولک به کارگردانی کمال تبریزی و سریال خداحافظ بچه به کارگردانی منوچهر هادی او را بیش از پیش مورد توجه و علاقه هنردوستان قرارداد

این بازیگر و کارگردان تئاتر سال‌ها پیش در «خاک سرخ» ابراهیم حاتمی کیا و «آشپزباشی» محمدرضا هنرمند، نقش کوچکی ایفا کرد و تجربه بازی در چند تله‌فیلم و فیلم سینمایی را داشت.

حمیده مقدس زاده (ننه حسن)

حمیده مقدسی زاده بازیگر نقش ننه حسن در فیلم خدا جیرجیرکها را دوست دارد

حمیده مقدسی زاده بازیگر تبریزی سینما و تلویزیون در آثاری همچون فیلمهای گربه سیاه، بیزیم چیله، اسب چوبی، ترنج، خدا جیرجیرک ها را دوست دارد و سریالهای محکومین، سونسوز سحر، آخیر مهلت، تبریزلی تاجر، آیریلیق و … به عنوان بازیگر حضور داشته است.

مقدس زاده در این باره به قد قامت گفت: تصویربرداری این فیلم در ۲۸ جلسه در لوکیشن‌هایی چون مسجدی در میدان منیریه، خیابان‌های اطراف بازار و مدرسه علامه مجلسی تهران انجام گرفت و لوکیشن داخلی فیلم نیز خانه‌ای در شهر ابهر بود.

زمان پخش از تلویزیون

فیلم تلویزیونی «خدا جیرجیرک‌ها را دوست دارد» به کارگردانی «مجید اسماعیلی»، جمعه ۲۸ بهمن ماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

عوامل خدا جیرجیرک‌ها را دوست دارد

تولید موسسه مانی هنر تصویر عبارتند از تهیه‌کنندگان: کامران مجیدی، مجید اسماعیلی، مدیر تصویربرداری: هاشم مرادی، صدابردار: مجید هاشمی پور، طراح صحنه و لباس: مرتضی پورحیدری، طراح گریم: محمود اسمانی، آهنگساز: مسعود سخاوت دوست، تدوین: سجاد پهلوان زاده، مجری طرح: علی فرآهنگ، مدیر تولید: احسان طرخورانی، دستیار یک کارگردان: امیر عبدی، برنامه ریز: امیر رونقی،عکاس: نسیم افشاری.

نظرات