زمان پخش و تکرار سریال پادری از شبکه آی فیلم ۱۴۰۱

0

سریال پادری : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال پادری برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال پادری

این سریال دنباله سریال دودکش است که با نام پادری پخش شد. بنابراین کارگردان آن محمد حسین لطیفی و تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی و محصول سال ۱۳۹۴ در ژانر کمدی،خانوادگی و اجتماعی است. این سریال جذاب برای بار اول در ماه رمضان ۱۳۹۵ از شبکه یک سیما پخش شد. این مجموعه نیز همانند دودکش بسیار مورد استقبال قرار گرفت. در واقع پادری که مطبوعات آن را دودکش ۲ نامیده بودند با نام پادری برای شبکه اول سیما تهیه شده‌است که پس از پخش سریال دودکش ۲ اسم فصل دوم برای این مجموعه به طور کلی برداشته شد. حالا قرار است این مجموعه از ۲۲ مهر ۱۴۰۱ از شبکه آی فیلم پخش شود.

از بازیگران این مجموعه جذاب می توان به هومن برق نورد،بهنام تشکر،سیما تیرانداز،نگارعابدی،امیرحسین رستمی،مجید یاسر،محمدرضا شیرخانلو،یاس نوروزی و… می توان اشاره کرد. در واقع بیشتر بازیگران این سریال همانند فصل یک (دودکش) است.

این داستان دررابطه با قالیشویی مشتاق است که تعطیل شده‌است، و فیروز مشتاق در ایام نزدیک به نوروز به خاطر از دست نرفتن اعتبار قالیشویی و حفظ مشتریان سابق، سعی می‌کند با اجاره یک قالیشویی دیگر، کارش را پی بگیرد، او که با انبوهی از فرش‌های نشسته روبرو است، که در این میان دردسرهای جدیدی برایش رخ می‌دهد…

زمان پخش سریال پادری از شبکه آی فیلم

ساعت تکرار و زمان پخش سریال پادری

این مجموعه ۲۰ قسمتی از جمعه ۲۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲ و تکرار آن ساعت ۶ بامداد و ۱۴ روز بعد از شبکه آی فیلم پخش می شود.

از دیگر بازیگران این مجموعه می توان به نصرت میرعظیمی،ابراهیم آبادی،کریم باقری،شهین تسلیمی،آتیه جاوید،جمشید مشایخی،حسین زمانی و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید.

نظرات