بیوگرافی و عکسهای ابراهیم چلیک بازیگر

3

بیوگرافی ابراهیم چلیکول

ابراهیم چلیکول بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۱۴ فوریه ۱۹۸۲ در شهر ازمیت می باشد. این بازیگر قبلا در زمینه مدلینگ فعالیت داشته است.
مادر ابراهیم چلیکول از مهاجرهای یونانی می باشد و پدرش اصالتی عرب دارد.
وی همچنین در زمینه ورزشی در گذشته در لیگ بسکتبال ترکیه نیز بازی کرده است. او بعد از کنار گذاشتن بسکتبال به تحصیل در زمینه بازیگری پرداخت و بعد از آن با تهیه کننده عثمان سیناو آشنا شد و زندگیش به کل تغییر کرد.

همسر ابراهیم چلیکول :

ابراهیم در سال ۲۰۱۷ با میهره موتلو ازدواج کرده است. همسر ابراهیم فارغ التحصیل معماری می باشد.

ابراهیم چلیکول

عکس ابراهیم و همسرش

وی در اولین تجربه جدی و هنری خود در فیلم Pars: Narkoterör که توسط عثمان سیناو ساخته شد در نقش سرکمیسر حضور داشت. بعد از اولین حضورش در جلوی دوربین در سریالهای کوههای سیاه و چاقوی تیز نیز بازی کرد.
اما مهترین حضور وی در مقابل دوربین که باعث معروف شدن وی نیز شد بازی کارکتر جمیل سریال عفت در سال ۲۰۱۱ می باشد.

ابراهیم چلیکول
ابراهیم در سال ۲۰۱۲ در فیلم سینمایی پرهزینه فتح ۱۴۵۳ که موضوع فیلم مربوط به فتح شهر استانبول در سال ۱۴۵۳ بود به عنوان یکی از نقش های اصلی در آن بازی کرد
در سال ۲۰۱۳ هم در سریال مرحمت و با بازی در نقش فیرات حضور داشت و سال ۲۰۱۴ هم در سریال واکنش ، با بازی کارکتر سروان اوگوز آیاز ایفای نقش کرد.

ابراهیم چلیکول
سال ۲۰۱۶ را با بازی در سریال کور مادرزاد نقش علی نجات را بازی کرد و سال ۲۰۱۷ در سریال عشق سیاه و سفید با ایفای یک بازی متفاوت و خوب باعث تحسین بسیاری از منتقدین و بینندگان شد. او در این سریال ایفاگر نقش فرهاد بود.

 

ابراهیم چلیکول

ابراهیم چلیکول امسال قرار است در یک سریال پلیسی به اسم Muhteşem İkili در نقش افسر پلیس بازی کنید در این سریال که قرار است بزودی پخش آن آغاز شود در کنار ابراهیم بازیگرانی همچون کرم بورسین و اوزگه گورل حضور خواهند داشت

ابراهیم چلیکول

 

ابراهیم چلیکول

 

ابراهیم چلیکول

3 دیدگاه در “بیوگرافی و عکسهای ابراهیم چلیک بازیگر

  1. یلدا 🌹 گفت:

    میشه یکی بگه دقیقا ساعت چند فیلم عشق سیاه وسفید شروع میشه البته من این فیلمو دیدم ولی خیلی دوستش دارم ممنون میشم بگید تلویزیون تبلیغات زده ساعت یک وووو ولی منکه امروز میخواستم نگاه کنم دیر نشون داد ممنونم دقیق اطلاع بدید

  2. رکسانا گفت:

    عکس را تصحیح کنید

  3. الی گفت:

    این عکس همسرش نیست نامزد قبلیشه الان همسر کنان ایمیرزغلو

نظرات