مدارک لازم جهت درخواست صدور حکمت کارت نیروهای مسلح +‌نحوه دریافت و ثبت نام

0

مدارک لازم جهت درخواست صدور حکمت کارت نیروهای مسلح +‌نحوه دریافت و ثبت نام

حکمت کارت کارت اعتباری ویژه نیروهای مسلح است که دارای مزایا و و خدمات زیادی از قبیل خرید اقساطی کالا و خدمات می باشد. مدارک لازم جهت درخواست صدور حکمت کارت نیروهای مسلح و نحوه دریافت و ثبت نام را در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید:

مدارک لازم جهت درخواست صدور حکمت کارت نیروهای مسلح +‌نحوه دریافت و ثبت نام

مدارک صدور حکمت کارت ویژه نیروهای مسلح مدارک زیر لازم است:

🔸اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه
🔸اصل و کپی آخرین فیش حقوقی
🔸پرداخت ۱۰ هزار تومان از طریق کارت بانکی

حضور صاحب کارت الزامی می باشد و در صورت عدم حضور خدمتی صورت نمی گیرد.

زمان تحویل حکمت کارت

تحویل کارت زمانبر می باشد معمولا بین ۱۰ تا ۳۰ روز می باشد.

همچنین حتما برای صدور اولیه ، المثنی ، تعویض (در صورت تعویض کارت‌حکمت قدیمی خود را به همراه داشته باشید )

مدارک لازم جهت درخواست صدور حکمت کارت نیروهای مسلح +‌نحوه دریافت و ثبت نام

مزایا و خدمات

کارت اعتباری حکمت کارت، یک کارت اعتباری ویژه نیروهای مسلح است و دارندگان این کارت می توانند با مراجعه به پذیرندگان کارت‌حکمت در سرتاسر کشور، بدون ضامن و بدون پیش پرداخت در اقساط ۶ الی ۲۴ ماه به صورت اقساطی کالا و خدمات دریافت نمایند.

برابر دستورالعمل سازمان توانمند سازی نیروهای مسلح آن گروه از خانوادهای بازنشستگان محترم که طی دو سال گذشته از یارانه آموزشی استفاده نموده اند نمی توانند در سال ۱۳۹۶ از یارانه بهره مند گردند.

سایت ثبت نام حکمت کارت

متقاضیان محترم در سراسر کشور می توانند با تکمیل فرم “ثبت درخواست” به صورت آنلاین مشخصات و مدارک درخواستی را بارگزاری و کد رهگیری دریافت نموده و پس از تایید نهایی و اخذ استعلام های مربوطه مدارک درخواستی را به نشانی مربوطه شهر خود ارسال کنند.

شرایط خرید

حضور دارنده کارت
آخرین فیش حقوقی
کارت ملی

مدارک و نحوه دریافت حکمت کارت ایثارگران

در پی امضای تفاهم‌نامه میان نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مقرر شد «حکمت کارت» برای ایثارگران صادر و به‌ تدریج در سراسر کشور توزیع شود.حکمت کارت جانبازان – از آنجایی که دانشجویان و دانش آموزان خانواده های ایثارگران می توانند با استفاده از حکمت کارت ؛ اقدام به خرید لوازم مربوط به تحصیل بصورت اقساطی نمایند، این مقاله برای اطلاع عزیزان از نحوه دریافت حکمت کارت ایثارگران ارائه شده.

این کارت برای تمام ایثارگران صادر خواهد شد ولی در مرحله اول، ایثارگرانی که حقوق بگیر بنیاد هستند این کارت را دریافت می کنند. حقوق بگیرهای بنیاد حدود ۳۴۵ هزار نفر هستند.

صدور کارت هیچ هزینه ای ندارد، هزینه ان از طریق وزارت دفاع و بنیاد پرداخت می شود

نحوه توزیع حکمت‌کارت ایثارگران، از طریق بنیاد مناطق، استان ها و شهرستان ها برای خانواده ها توزیع می شود. ایثارگران به بنیاد مراجعه می کنند فرمی را پر می کنند و کارتشان را دریافت می کنند. چون تعهد کسر اقساط از حقوق باید از ایشان گرفته شود بنابراین نیاز هست که برای دریافت، به بنیاد مراجعه حضوری داشته باشند.

ایثارگران با داشتن این کارت می توانند از فروشگاه های اتکا اجناس مورد نیاز را تا سقفی که حقوقشان اجازه می دهد به صورت اقساطی خریداری کنند بنیاد متعهد می شود اقساط را از حقوق این عزیزان کسر و به حساب فروشگاه اتکا واریز کند. همچنین استفاده از هتل ها و مراکز سیاحتی طرف قرارداد با وزارت دفاع نیز با تخفیف امکان پذیر می شود.

استعلام موجودی

به طور کلی ۲ راه برای استعلام اعتبار حکمت‌کارت وجود دارد:

مراجعه حضوری ؛

دریافت پیامکی موجودی کارت؛

ارتباط با سامانه صدای مشاور :

تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳

نظرات