لاله صدیق قهرمان اتومبیلرانی کیست

0

لاله صدیق قهرمان اتومبیلرانی متولد بهمن ۱۳۵۵، تهران نخستین زنی بود که با گرفتن فتوا از یکی از مراجع در مسابقات اتومبیل‌رانی سرعت (ریس) کشور از سال ۱۳۷۶شرکت کند و در این مسابقات نیز قهرمان شد. لاله صدیق قهرمان اتومبیلرانی در ۲۵ تیر ۹۹ مهمان دورهمی مهران مدیری در شبکه نسیم بود که درباره فعالیت های خود صحبت کرد و مهران مدیری نیز خاطره ای از اسب سواری خود به بینندگان برنامه دورهمی تعریف کرد.

لاله صدیق قهرمان اتومبیلرانی کیست

لاله صدیق قهرمان اتومبیلرانی کیست + عکس های شخصی لاله صدیق اتومبیلران

خانواده ثروتمند

وی از خانواده‌ای ثروتمند آمده و موفقیت قابل توجهی در دوران پررنگ حضورش در پیست به دست آورد او ورزشکار ایرانی در چند رشته از جمله اتومبیل‌رانی، سوارکاری، و خلبانی می‌باشد و سابقه قهرمانی در رقابت‌های اتومبیل‌رانی رالیانون و سوارکاری بانوان ایران و به عنوان مسئول آموزش بخش بانوان فدراسیون اتومبیل‌رانی ایران، مشغول به فعالیت است.

وی نخستین فرزند یک خانواده ۶ نفری است. وی هم‌اکنون ساکن تهران و دارای دکتری مهندسی محصول است. لاله سابقه تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی را نیز در سابقه علمی خود دارد

 

معرفی کامل لاله صدیق قهرمان اتومبیلرانی سرعت ریس

عکس های شخصی لاله صدیق اتومبیلران

در ویکی پدیا نوشته: لاله صدیق از ۱۳ سالگی به تمرین رانندگی می‌پرداخت و به تماشای مسابقات رانندگی می‌رفت. وی در این رابطه می‌گوید:

حتی سال‌های دبیرستان هم روزهای پنج‌شنبه با ماشین می‌رفتم مدرسه. بعداً که گواهینامه گرفتم می‌رفتم پیست و مسابقات را نگاه می‌کردم. گاهی بعد از پایان مسابقه آقایان از مسئولان می‌خواستم اجازه دهند من با ماشینم در پیست فقط دور بزنم

وی تا به حال توانسته است بیش از ۵۲ کاپ قهرمانی کشوری و ۸ کاپ برون مرزی را کسب کند. همچنین اولین بانویی است که توانسته در ۲۰۰۸ گواهینامه حضور در فرمول ۳ را بدست بیاورد.چ

لاله صدیق قهرمان اتومبیلرانی مهمان دورهمی

لاله تو به عنوان “شوماخر ایران” لقب گرفته ای. چه احساسی داری از اینکه توانسته ای به این مرحله برسی؟
این اسمی است که برخی از دوستان به مزاح به من لقب داده اند، من ترجیح می دادم به من بگویند لاله ایران و نگویند شوماخر ایران. چون فکر می کنم کاری که من انجام دادم که برای اولین بار توانستم در مسابقات سرعت با آقایان شرکت کنم، بهتر بود اسم خودم را مطرح می کردند تا اینکه اسم یک راننده ای که ایرانی نیست مطرح شود.

عکس های شخصی اولین زن قهرمان مسابقات ریس

از اینکه توانسته ام این موفقیت ها را به دست بیاورم خوشحالم اما این مشکلاتی که برای من پیش آمده را ناشی از تنگ نظری یک عده می دانم و فکر می کنم که پیشرفت کرده ام که این تنگ نظری ها نسبت به من بوجود آمده است.
نسبت به این تنگ نظری ها حس منفی دارم اما از اینکه پیشرفت کرده ام و تعداد خانم ها در این رشته افزایش پیدا کرده اند خوشحالم چون من بخاطر همین مساله تا اینجا پیش آمده ام.

سرعت چه حسی به تو می دهد؟ اگر راه باز باشد در حد متعارف سریع رانندگی می کنم چون عاشق سرعت هستم
و وقتی سرعتم زیاد می شود یعنی سرعتم بیش از دویست و بیست یا دویست و چهل کیلومتر می شود، احساس می کنم که جوان تر می شوم و اکسیر جوانی در بدنم پیدا می شود و احساس می کنم به عقب برمی گردم و جوان تر می شوم.

نظرات