بازیگر نقش امروز در سریال برف بی صدا می بارد کیست +بیوگرافی و عکس واقعی

0

بیوگرافی سیامک ادیب بازیگر نقش امروز در سریال برف بی صدا می بارد کیست +بیوگرافی و عکس واقعی سیامک ادیب بازیگر سریال برف بی صدا میبارد همراه با عکس های جنجالی با نقش ها و سریال ها و ماجرای ازدواج و همسرش و زندگی شخصی در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

بازیگر نقش امروز در سریال برف بی صدا می بارد کیست +بیوگرافی و عکس واقعی و سوابق هنری و زندگی شخصی

بازیگر نقش امروز در سریال برف بی صدا می بارد کیست

مجله حرف تازه – سیامک ادیب بازیگر قدیمی و با سابقه سینما و تلویزیون متولد ۱۳۵۳ در بروجرد به دنیا آمده است. او با بازی در سریال های زیر پای مادر و حوالی پاییز و سریال نوار زرد و فیلم مالاریا به شهرت رسید. این بازیگر به تازگی در سریال برف بی صدا می بارد بازی کرده است.

بازیگر نقش امروز در سریال برف بی صدا می بارد کیست +بیوگرافی و عکس

سوابق هنری

سیامک ادیب بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون ایرانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ با بازی در تئاتر وارد عرصه بازیگری شد و پس از مدتی درخشش در تئاتر وارد سینما و تلویزیون شد. هر چند ایشان چهره شناخته شده و مشهوری در سینمای ایران نیست، اما کارنامه هنری او نشان دهنده تجربه و سابقه زیاد او در عرضه هنر می باشد.

همچنین بخوانید: بازیگر نقش بلور در سریال برف بی صدا می بارد کیست؟ +بیوگرافی و عکس های جنجالی

بیوگرافی سیامک ادیب بازیگر نقش امروز در سریال برف بی صدا می بارد

بازی در فیلم سینمایی محمد رسول الله و خاکستر و برف و بوفالو و فیلم درساژ، لامینور ، زهر مار، صحنه زنی ، بمب یک عاشقانه ، روزهای نارنجی ، برف بی صدا می بارد ، ایلدا ، حوالی پاییز ، زیر پای مادر ، نفس گرم ، سرزمین مادری ، دنیای بهتر ، نوار زرد و … از جمله آثار هنری است که این بازیگر در آنها به ایفای نقش پرداخته است.

از جدیدترین آثار هنری این بازیگر نقش آفرینی در فیلم صحنه زنی و نوار زرد و زهرمار و … می باشد.

بیوگرافی بازیگر نقش امروز در سریال برف بی صدا می بارد

بیوگرافی بازیگر نقش امروز در سریال برف بی صدا می بارد

سیامک ادیب در جدیدترین آثار هنری خود در سریال برف بی صدا میبارد در نقش امروز ایفای نقش کرده است. او در کنار هنرمندان معروفی چون فرهاد آئیش و مائده طهماسبی و فریبا متخصص ، الیکا عبدالرزاقی، پوریا پورسرخ، پاشا رستمی، پوریا شکیبایی، پانته آسیروس، مریم شیرازی، مینا وحید، امید روحانی، مهسا طهماسبی، امیر جنانی، هادی دیباج بازیگر نقش سعید ،و… تجارب خوبی را کسب کرد.

عکس های شخصی و واقعی بازیگر نقش امروز در سریال برف بی صدا می بارد

مجموعه تلویزیونی «برف بی صدا می بارد» به کارگردانی پوریا آذربایجانی در ۲۵۰ قسمت ساخته شده و داتسانش سه دهه ۶۰، ۷۰ و ۹۰ می گذرد .

پوریا آذربایجانی سابقه ساخت سریال نوارد زرد و فیلم های سینمایی جشن دلتنگی ، اروند، اینجا همه چیز خوب است ، تجریش ناتمام و روایت های ناتمام را در کارنامه دارد .

نظرات