زمان پخش سریال مهمانان ویژه از شبکه آی فیلم ۱۴۰۱ + روزهای پخش

0

زمان پخش سریال مهمانان ویژه : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال مهمانان ویژه برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال مهمانان ویژه

این مجموعه به کارگردانی سید جواد رضویان، نویسندگی محسن کیایی و تهیه‌کنندگی سعید اردکانی و علی‌اکبر جناغی محصول سال ۱۳۹۰ در ژانر طنز،اجتماعی و خانوادگی است. این مجموعه برای اول از شبکه تهران در سال ۱۳۹۱ پخش شد. ناگفته نماند شهرک غرب، جاده اقشت (کرج) و… از لوکیشن‌ های اصلی سریال بوده است. حالا قرار شده این سریال از ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ به جای سریال خوب بد زشت از شبکه آی فیلم پخش می شود.

از دیگر هنرمندان می توان به علیرضا خمسه،رضا بابک،امیرحسین صدیق،پوران دخت مهین،داریوش اسدزاده،آشا محرابی ،نصرالله رادش ،فقیهه سلطانی،بیتا سحر خیز،محسن کیایی،مرضیه صدرایی،ایمان صفا و… اشاره کرد.

در خلاصه سریال آمده داستان این مجموعه دربارهٔ مجید کشاورز، استاد جوان و موفق دانشگاه است که به تنهایی در طبقه بالای خانه آقای کیهانی (رئیس دانشگاهی که در آن تدریس می‌کند) زندگی می‌کند. پریسا دختر کیهانی دانشجوی مجید در دانشگاه است و علاقه‌ای بین آن‌ها به وجود آمده‌است. مجید از او خواستگاری می‌کند. آقای کیهانی از مجید می‌خواهد که همراه خانواده خود آخر هفته برای مراسم خواستگاری به خانه آن‌ها بروند و مشکلات مجید از همین‌جا شروع می‌شود…

زمان پخش سریال مهمانان ویژه

ساعت تکرار و زمان پخش سریال مهمانان ویژه از شبکه آی فیلم

این سریال ۱۴ قسمتی هرشب از ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ هرشب ساعت ۱۹ و تکرار آن روز بعد ساعت۳ بامداد و ۱۱ صبح از شبکه آی فیلم پخش می شود.

از دیگر هنرمندان می توان به مجید شهریاری،رضا حسینی،بیژن پیشدادی،مهدی دانایی مقدم،غزال آذرنیا،شکرالله حسنی،حمیدرضا الاهیاری،رضا نامدار،محمد مختاری و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی و مهیج لذت ببرید.

همراه ما باشید.

نظرات