ببینید : لورفتن مهاجرت شیلا خداداد و همسرش به دبی بعداز مرگ مهسا امینی

1

ببینید : لورفتن مهاجرت شیلا خداداد و همسرش به دبی بعداز مرگ مهسا امینی

مهاجرت ناگهانی شیلا خداداد بازیگر بعداز مرگ مهسا امینی با استوری خوشحالی شوهرش فرزین سرکارات درباره مهاجرت از ایران و ماجرای کامل و علت +عکس استوری تایید خبر مهاجرت شیلا خداداد بازیگر سریال های تلویزیونی و فیلم های سینمایی که مدتی است از بازیگری کناره گرفته و در حال حاضر در دبی زندگی می کند و حالا پس از مرگ مهسا امینی با انتشار یک استوری خبر مهاجرتش توسط شوهرش فرزین سرکارات پس از حادثه گشت ارشاد و فوت ژینا امینی را رسانه ای کرد.

شیلا خداداد مهسا امینی

انتشار عکس استوری مهاجرت شیلا خداداد برای مهسا امینی بازتاب گسترده ای داشته و به یکی از خبرهای مهم روز تبدیل شده و واکنش های متفاوتی را به همراه داشته است. شیلا خداداد بازیگر سینما و تلویزیون که آخرین بازی او در سریال گلشیفته در کنار مهناز افشار بود، مدتی است در فیلم و سریالی بازی نکرده و در حال حاضر در امارات زندگی می کند، پس از مرگ ژینا امینی که بنا به گفته پلیس گشت ارشاد بدلیل حجاب و پوشش نامناسبت برای کلاس های اموزشی بازداشت بود، با انتشار خبری مهم مهاجرتش را رسانه ای کرد.

ببینید : لورفتن مهاجرت شیلا خداداد و همسرش از ایران بعداز مرگ مهسا امینی

دکتر فرزین سرکارات همسر شیلا خداداد در توییتی پس از مرگ مهسا نوشت: همیشه سایه شک و تردید رو در تصمیمی که برای مهاجرت از ایران داشتم، حس می کردم. می کفتند تو چرا ؟ کار خوب داری ، استاد دانشگاهی ، راحت زندگی می کنی، و … امروز با کمال تاسف از این تصمیم بسیار خوشحالم. من هم دختری دارم که می توانست مهسا باشد.

ببینید : لورفتن مهاجرت شیلا خداداد و همسرش از ایران بعداز مرگ مهسا امینی

شیلا خداداد (زاده ۱۴ آبان ۱۳۵۹ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. شیلا خداداد دوران تحصیل خود را سپری کرد و در سال ۱۳۷۵ وارد دبیرستان شد. در دبیرستان در رشته ریاضی فیزیک به تحصیل پرداخت و در سال ۱۳۷۸ فارغ‌ التحصیل شد و به دانشگاه راه یافت. در دانشگاه آزاد رشته شیمی محض را برگزید و در این رشته شروع به تحصیل کرد.

 

1 دیدگاه در “ببینید : لورفتن مهاجرت شیلا خداداد و همسرش به دبی بعداز مرگ مهسا امینی

  1. فرزانه گفت:
    6
    2

    در پاسح به شیلا خداد داد باید گفت امریکا خوش بگذره ولی هیچ تضمینی نیست که پلیس امریکا با دخترت که شهروند درجه دو محسوب خواهد شد درست رفتار کند. یادت باشد مهسا بیمار بود و مرگ طبیعی اش بهانه شد برای قبچی کردن ایران و لخت شدن نیلوفر پولادی ها و برهنه شدن گیسوی مریم بوبانی ها و عقده گشایی وای چرا نمیریم خارج ها!!!! سفر به سلامت . اگه یه روز دخترت ازت پرسید چرا تو کشورم نموندم. بهش بگو چون من عاقل تر از خدا بودم و حجاب رو که تو قرآن بود بیخود دیدم !!!!! فقط یه چیزی؟ نگاه دخترت رو وقتی ادعا خواهی کرد عاقل تر از حدا بودی به یادت بسپار!!+

نظرات