بازیگر نقش فرناز در سریال پلاک ۱۳ کیست؟ +بیوگرافی و عکس های جنجالی

0

بازیگر نقش فرناز در سریال پلاک ۱۳ و همسرش کیست؟ + بیوگرافی فرزانه سهیلی بازیگر نقش فرناز در سریال پلاک ۱۳ همراه با عکس های شخصی و بدون گریم و عکس های جذاب و آتلیه ای فرزانه سهیلی بازیگر نقش فرناز در سریال پلاک ۱۳ را در ادامه ببینید

بازیگر نقش فرناز در سریال پلاک 13 کیست؟ +بیوگرافی و عکس های جنجالی

بازیگر نقش فرناز در سریال پلاک ۱۳ کیست؟

مجله حرف تازه – فرزانه سهیلی متولد سال ۱۳۶۵ بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون است که دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه هنر و معماری است که بعد از درخشش در سریال باخانمان در نقش (نگار) در جدیدترین اثر هنری خود در سریال پلاک ۱۳ در نقش (فرناز) بازی کرده است.

بیوگرافی بازیگر نقش فرناز در سریال پلاک 13

سوابق هنری

سهیلی فعالیت خود را در زمین هنرپیشگی از تئاتر آغاز کرده و با بازی در سریال «ایراندخت» به کارگردانی محمدرضا ورزی مشهور شد. طرح و ایده و بازنویسی نمایشنامه به مراسم مرگ داداش خوش آمدید، نویسنده نمایش عروسک های سکوت و بازی در نمایش های به مراسم مرگ داداش خوش آمدید، ورود آقایان ممنوع و بادبادک بر خاک از دیگر فعالیت های سهیلی است.

او همچنین در فیلم صحنه زنی و سریا باخانمان و چندین فیلم و سریال دیگر ایفای نقش کرده است.

بیوگرافی فرزانه سهیلی بازیگر نقش فرناز در سریال پلاک 13 کیست؟ +بیوگرافی و عکس های جنجالی

 

فرزانه سهیلی در کنار بازیگرانی چون : علی صادقی، شهره سلطانی، امیرحسین صدیق، اردلان شجاع‌کاوه، نگار عابدی، حسین رفیعی، محمود جعفری، مهران ضیغمی، سامان دارابی، ستاره حسینی و…در این سریال تجارب خوبی را کسب کرد.

بیوگرافی بازیگر نقش فرناز در سریال پلاک ۱۳

بازیگر نقش فرناز در سریال پلاک 13

گفتنی است که سریال تلویزیونی پلاک ۱۳ یک مجموعه کمدی خانوادگی است که در قالب مجموعه‌ای سیت کام برای شبکه سه سیما آماده شده و هر شب ساعت ۲۰ پخش میشود. این مجموعه تلویزیونی در یک عمارت در تهران فیلمبرداری را آغاز کرده و درباره پنج خانواده است که در این عمارت در کنار هم زندگی می‌کنند.

بازیگر نقش فرناز در سریال پلاک 13 کیست؟ +بیوگرافی و عکس های جنجالی

شبکه سه سیما پیش از این نیز در سریال های طنز شبانه تجربیات موفقی مانند زیر آسمان شهر، شبهای برره و… را داشته و حالا هم قرار است با سریال پلاک۱۳، نظر مخاطبان را به خد جلب کرده است.

در خلاصه داستان پلاک ۱۳ یک قصه واحد دارد و در هر قسمت اتفاقات مختلف و جالب و کمدی رخ می‌ دهد که این اتفاقات نیز به یکدیگر متصل‌ هستند…

نظرات