فیلم کامل / ترساندن سیما تیرانداز در برنامه شب آهنگی و حرکت خنده دارش را ببینید

0

فیلم کامل / ترساندن سیما تیرانداز در برنامه شب آهنگی و حرکت خنده دارش را ببینید

فصل دوم برنامه شب آهنگی با اجرای حامد آهنگی شب گذشته مهمان سیما تیرانداز از چهره های سینما و تلویزیون بود که سکانس ترساندن وی سوژه شبکه های اجتماعی شده که در ادامه فیلم ترسوندن سیما تیرانداز و دانلود کامل شب اهنگی سیما تیرانداز رایگان از مجله حرف تازه دریافت کنید

فیلم کامل / ترساندن سیما تیرانداز در برنامه شب آهنگی و حرکت خنده دارش را ببینید

دانلود کامل فیلم شب آهنگی سیما تیرانداز

برنامه اینترنتى «شب‌آهنگی» به کارگردانى و اجراى حـامـد آهنگى و تهیه‌کنندگى محمدرضا صابرى هر سه‌شنبه ساعت ٨ شب به صورت اختصاصى در پلتفرم‌ها عرضه می‌شود.

قسمت ۴ فصل ۲ شب آهنگی با حضور سیما تیرانداز پخش شد که سکانس های جذابی مانند نامزدی بازی و شوخی با نام خانوادگی سیما تیرانداز و صحبت ها و گفتگوهای این بازیگر بود که مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

در فیلم خواهید دید که در برنامه شب آهنگی یکی از عوامل صحنه، مهمان برنامه سیما تیرانداز را می‌ترساند. واکنش جالب خانم تیرانداز بازیگر سریال ستایش را در ویدئوی زیر ببینید.

 

همچنین ببینید: دانلود / شب آهنگی ارشا اقدسی را کامل ببینید + تیزر شباهنگی ارشا اقدسی بدلکار

شب آهنگی برنامه‌ای با رنگ هیجان و خنده با اجرای حامد آهنگی و حضور مهمان‌های محبوبی است که از دیدنشان لذت خواهید برد. قسمت چهارم از فصل دوم برنامه شب آهنگی با حضور سیما تیرانداز بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون ایران برگزار شد…

حامد آهنگی بازیگر و کمدین ایرانی متولد تیر ماه ۱۳۵۸ در شهرستان بندر انزلی و دارای مدرک لیسانس و دکترای افتخاری بازیگری از دانشگاه علوم و فنون است؛ این بازیگر از سال ۷۳ کار خود را در زمینه بازیگری و اجرای استندآپ و نمایش های تئاتر شروع کرده و از سال ۸۱ از طریق شبکه باران وارد تلویزیون شد و در سریال شش قهرمان و نصفی به کارگردانی حسین قناعت محصول ۱۳۹۷ ایفای نقش کرده‌است

مختصری درباره مهمان این شباهنگی

سیما تیرانداز متولد شهریور ۱۳۵۱ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. او دارای مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد و کارشناسی ارشد کارگردانی و بازیگری از دانشکدهٔ سینما و تئاتر است. آغاز فعالیت سیما تیرانداز از سال ۱۳۶۷ با نمایش‌های آموزشی مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما زیر نظر جاری سابق خود -گلاب آدینه- بود.

سیما تیرانداز با ناصر هاشمی هنرپیشهٔ صدا و سیما ازدواج کرد ولی اکنون از هم جدا شده‌اند و او سپس همسر مجید نصیری جوزانی بازیگر فیلم جاده‌های سرد شد و بعداً طلاق گرفت. او یک فرزند پسر دارد؛ نسخه قانونی شب آهنگی فصل ۲ قسمت چهارم را با لینک نیم بها از دوستی ها دانلود و تماشا کنید.

 

نظرات