بیماری شهرام عبدلی چیست مرگ ناباورانه شهرام عبدی در اوج جوانی در گذشت

1

بیماری شهرام عبدلی بازیگر سینما و تلویزیون که باعث شد او سکته مغزی کند و در نهایت در روز ششم اسفند ماه ۱۴۰۱ بر اثر خونریزی مغزی در درگذشت .این اتفاق سر فیلمبرداری یک سریال در مشهد رخ داده است و هم اکنون نیز تحت جراحی گرفت اما افاق نکرد و او در نهایت ۶ اسفند ۱۴۰۱ روز شنبه دارفانی را وداع گفت. او در زمان مرگ ۴۶ ساله بود

بیماری شهرام عبدلی چیست مرگ ناباورانه شهرام عبدی در اوج جوانی در گذشت

بیماری شهرام عبدلی چیست مرگ ناباورانه شهرام عبدی در اوج جوانی در گذشت

شهرام عبدی پس از خونریزی مغزی و کاهش هوشیاری در یکی از بیمارستان های مشهد بستری شد. این اتفاق سر فیلمبرداری سریال آسوده باش در مشهد رخ داده است. شهرام عبدلی بازیگر سینما و تلویزیون که باعث شد او سکته مغزی کند و در نهایت در روز ششم اسفند ماه ۱۴۰۱ بر اثر خونریزی مغزی در درگذشت .این اتفاق سر فیلمبرداری یک سریال در مشهد رخ داده است و هم اکنون نیز تحت جراحی گرفت اما افاق نکرد و او در نهایت ۶ اسفند ۱۴۰۱ روز شنبه دارفانی را وداع گفت. او در زمان مرگ ۴۶ ساله بود و قرار بود در ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ جشن تولد ۴۷ سالگی خود را در کنار همسر و دو فرزندش برگزار کند، اما اجل مهلت نداد

شهرام عبدلی، بازیگر سینما و تلویزیون که از روز جمعه ۲۹ بهمن به علت خونریزی مغزی در کمای عمیق فرو رفته بود، امروز شنبه ۶ اسفند در بیمارستان قائم مشهد درگذشت.

به گزارش روابط عمومی سریال «آسوده باش»، شهرام عبدلی، بازیگر سینما و تلویزیون شامگاه ۲۸ بهمن ماه دچار خونریزی مغزی و به بیمارستان‌ قائم مشهد منتقل شد.

این بازیگر ۴۶ ساله که برای بازی در سریال آسوده باش به کارگردانی حسن حج‌گذار در مشهد به سر می‌بُرد با افت هوشیاری ناگهانی مواجه شد.

سریال خط قرمز اولین حضور رسمی عبدلی در قاب تلویزیون است. ماه گرفتگی، یکی برای همه، قصه دل ها و دختری در قفس از فیلم‌های سینمایی وی است.

او تاکنون در مجموعه‌های تلویزیونی بسیاری نظیر دختری به نام آهو، تکیه بر باد، فاصله ها، رستگاران، خط قرمز، تبریز در مه و مختارنامه به ایفای نقش پرداخته است.

شهرام عبدلی متولد ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۵ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است.

تکمیلی جدید

خبرگزاری فارس از مشهد، مرتضی اسکافی تهیه کننده سریال “آسوده باش” اظهار کرد: حدود ۲۰ روز است که فیلمبرداری سریال “آسوده باش” به کارگردانی “حسن حج گذار” با موضوع حضرت رضا(ع) در مشهد آغاز شده که ۳۷ بازیگر از جمله “شهرام عبدلی، فاطمه گودرزی، طاهر معصومی و … ” در آن ایفای نقش می‌کنند.

تهیه کننده سریال “آسوده باش” افزود: شهرام عبدلی روز گذشته هنگامی که در یکی از هتل های طرقبه مشغول استراحت بود، دچار عارضه مغزی شد و بلافاصله توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان قائم مشهد منتقل می شود.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس گفته ها، ایشان پیش از این نیز سابقه بیماری داشته است، با این حال اکنون پزشکان در حال درمان وی هستند و شرایط وی رو به بهبود است.

آقای شهرام عبدلی با بازی در سریال خط قرمز به شهرت رسید و اولین حضور رسمی عبدلی در قاب تلویزیون است. ماه گرفتگی، یکی برای همه، قصه دل‌ها و دختری در قفس از فیلم‌های سینمایی وی است. او تاکنون در مجموعه‌های تلویزیونی بسیاری نظیر دختری به نام آهو، تکیه بر باد، فاصله ها، رستگاران، خط قرمز، تبریز در مه و مختارنامه به ایفای نقش پرداخته است.

این بازیگر متولد ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۵ در تهران است.

1 دیدگاه در “بیماری شهرام عبدلی چیست مرگ ناباورانه شهرام عبدی در اوج جوانی در گذشت

  1. fjhanbazy گفت:
    3
    1

    ارزوی بهبودی برا بازیگر توانای کشورمون

نظرات