بازیگر نقش گلناز در سریال در پناه تو کیست بیوگرافی و همسرش

1

بازیگر نقش گلناز در سریال در پناه تو و همسرش کیست بیوگرافی با عکس جدید و اینستاگرام و آشنایی با گلناز لبخنده بازیگر نقش گلناز در سریال در پناه تو همراه سن و ویکی پدیا و مصاحبه گلناز لبخنده بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون در سریال در پناه تو با عکس ها و تصاویر جدید را در این صفحه از مجله حرف تازه مشاهده نمایید.

بازیگر نقش گلناز در سریال در پناه تو

بازیگر نقش گلناز در سریال در پناه تو کیست بیوگرافی و همسرش

گلناز لبخنده از بازیگران سابق فیلم و سریال های ایرانی است که برای اولین بار با بازی در سریال در پناه تو در سن کودکی به مخاطبان معرفی شد و به شهرت رسید. از این بازیگر مدت های زیادی است که خبری نیست و گویا در حرفه سینما فعالیت ندارد. گلناز لبخنده دختر مرحوم حمید لبخنده کارگردان فقید است که برای نخستین بار در سریالی به کارگردانی پدرش وارد سینما شد. او سپس در سریال در قلب من نیز در کنار لعیا زنگنه و پارسا پیروزفر حضور پیدا کرد.

سریال در پناه تو توسط زنده یاد حمید لبخنده کارگردانی شده و مجموعه ای عاشقانه و خانوادگی می باشد

سوابق هنری

گلناز لبخنده در سریال در پناه تو نقش دختر خردسال به نام گلناز را ایفا می کند که بعدها با سفرل مریم افشار با بازی لعیا زنگنه و حسن جوهرچی بازیگر نقش محمد به دختر خواندگی او در می آید

بیوگرافی بازیگر نقش گلناز در سریال در پناه تو

بیوگرافی بازیگر نقش گلناز در سریال در پناه تو

او متولد دهه شصت در تهران ، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است. وی سابقه زیادی در حیطه بازیگری ندارد و برای نخستین بار در سریال پناه تو به ایفای نقش پرداخت.

بیوگرافی بازیگر نقش گلناز در سریال در پناه تو کیست

از ایشان تاکنون فیلم و یا سریالی دیده نشده و گویا از بازیگران حرفه ای در سینما نیستند و برای اولین بار جلوی دوربین سریال در پناه تو رفتند.

در پناه تو نام سریالی ایرانی به کارگردانی حمید لبخنده و محصول سال ۱۳۷۴ است. این سریال برای اولین بار از شبکه دو سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد.

حمید لبخنده در سال ۱۳۳۰ در اهواز زاده شد. او خواهرزاده احمد محمود نویسنده سرشناس ایران بود. وی از سال ۱۳۴۶ با ثبت‌نام در کلاس‌های بازیگری حسینعلی طباطبایی وارد کار هنر شد. حمید لبخنده همدوره رضا فیاضی، فرید و علی سجادی حسینی، و رضا خندان بود. حمید لبخنده دانش‌آموخته بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا بود. او در دهه ۱۳۵۰ با هما روستا و پس از آن حمید سمندریان آشنا شد. همکاری و دوستی او با زوج هما روستا- حمید سمندریان تا پایان زندگی این دو چهره ادامه داشت. در سال ۱۳۵۸ به عنوان بازیگر نمایش مرده‌های بی‌کفن‌و‌دفن بر پایه نمایشنامه ژان-پل سارتر و به کارگردانی حمید سمندریان روی صحنه رفت. حمید لبخنده در همان سال نمایشنامه عادل‌ها نوشته آلبر کامو را هم کارگردانی کرد که در تالار مولوی اجرا شد. او که در دهه ۱۳۹۰ کار برای تلویزیون و سینما را کنار گذاشت و به مدیریت آموزشگاه هنری سمندریان را تا هنگام مرگ بر عهده گرفت. او در تاریخ دی ماه سال ۱۴۰۱ بر اثر ایست قلبی درگذشت.

1 دیدگاه در “بازیگر نقش گلناز در سریال در پناه تو کیست بیوگرافی و همسرش

  1. محمدشریعت گفت:

    سلام بنده که از برنامه نشان برای معیشت زندگیم از صبح تا شب استفاده میکنم .کوچیک ترین اشکالی درذسارمیشه ودراکثر مواقع خطرناک قبلا برنامه وقتی از مسیر جا میموند در حدود پنج ثانیه جبران میکرد و به مسیر خودش را میرسوند و اینکه این مشکل خیلی کم پیش میومد ویا در مکان هایی که آنتن دهی ضعیف بود ولی الان متاسفانه خیلئ پشت هم پیش میاد.لذا در وحله اول جهت رفع مشکل با اپراتور خطم توضیح دادم که با بررسی خط و انتن دهی اعلام کردن که رفع مشکل شده لذا جهت رفع این مشکل با برنامه نشان درخواست بررسی و بهبود را دارم .تشکر

نظرات