فیلم کامل لحظه زدن زنگ طلایی امین حیایی برای پهلوانک های ایران زمین را ببینید

0

فیلم کامل لحظه هیجانی زدن زنگ طلایی امین حیایی برای پهلوانک های ایران زمین در مرحله مقدماتی عصر جدید ۳ در ۶ فروردین ۱۴۰۱ را ببینید که پر از شور و انؤزی و لحظه ای به یاد ماندنی برای شرکت کنندگان و تماشاچیان فصل سوم عصر جدید شد!

فیلم کامل لحظه نواختن زنگ طلایی امین حیایی برای پهلوانک های ایران زمین عصر جدید 3 را ببینید

فیلم کامل لحظه نواختن زنگ طلایی امین حیایی برای پهلوانک های ایران زمین عصر جدید

زنگ طلایی امین حیایی در عصر جدید ۳ در مرحله اول برای گروه پهلوانک های ایران زمین نواخته شد و این گروه با گرفتن زنگ طلایی مستقیم به مرحله بعدی صعود کردند

پس از اجرای زیبای ورزش باستانی و زورخانه ای توسط گروه ورزشی پهلوانک های ایران زمین، امین حیایی با ایستادن خطاب به شرکت کننده ها گفت:

قرمز، سفید یا طلایی؟
زنگ طلایی امین حیایی انتخاب امیرعباس خوش مزه پهلوانک های ایران زمین بود که باعث شد به مرحله بعدی صعود کنند. در ویدئوی زیر ببینید:

فیلم لحظه گرفتن زنگ طلایی توسط امین حیایی بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته و بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

قسمت پنجم مرحله مقدماتی و اول فصل سوم عصر جدید شنبه شب ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سه سیما با اجرای احسان علیخانی روی انتن رفت که ۶ شرکت کننده در آن حضور داشتند. یک گروه با زنگ طلایی صعود کرد و دو اجرای دیگر به نام گروه شصت ثانیه و اجرای نمایش آرزو جعفری نیز به مرحله بعدی صعود کردند.

لازم به ذکر است که فصل سوم مسابقه استعدادیابی عصر جدید با آمدن بهار ۱۴۰۱ روی آنتن می‌رود. این فصل با حضور استعدادهای هنری، ورزشی، سرگرمی، علمی و… در سه مرحله از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد

بزرگ‌ترین مسابقه استعدادیابی تلویزیون در فصل سوم با تغییراتی همراه شده است. از جمله اینکه در کنار امین حیایی که در دو فصل گذشته هم بر صندلی داوری نشسته بود، ژاله صامتی و کارن همایونفر به‌عنوان هنرمندان نام‌ آشنا و مجید اسماعیلی، تهیه‌کننده، کارگردان و منتقد سینما هم در جایگاه داوری حضور دارند.

نظرات