سوسن سلیمی بازیگر قدیمی سینما کیست و اشتباه گرفتن با سوسن تسلیمی

0

سوسن سلیمی بازیگر قدیمی سینما که بود و ماجرای اشتباه گرفتن با سوسن تسلیمی بازیگر قدیمی مهاجرت کرده از ایران و همسر اول داریوش فرهنگ را در مجله حرف تازه میخوانید.

سوسن سلیمی بازیگر قدیمی سینما کیست و اشتباه گرفتن با سوسن تسلیمی

سوسن سلیمی بازیگر قدیمی سینما که بود

سوسن سلیمی بازیگر قدیمی سینمای ایران در روز ۲۶ تیر ۹۹ در منزلش از دنیا رفت و روز ۲۷ تیر ماه ۹۹ در بهشت زهرا در سکوت خبری و بی خبری اهای هنر به خاک سپرده شد. یکی از نزدیکان این بازیگر با تایید خبر درگذشتش گفت: صبح ۲۶ تیر ماه خانم سلیمی در منزلش در تهران از دنیا رفت . علت مرگ این بانوی هنرمند ایرانی، این بوده که ایشان ۱۰ روزی بود اشتهایی نداشتند و مریضی خاصی هم تشخیص داده نشد اما سرانجام در ۲۶ تیر ۹۹ فوت کرد

تنها عکس از سوسن سلیمی بازیگر قدیمی سینما فقط صرفا مختص به حضور در فیلم هاست و عکسی شخصی از این بانوی هنرمند ایرانی در جایی ثبت نشده است.

عکس سوسن سلیمی در فیلم شتابزده مهدی فخیم زاده

سوسن سلیمی بازیگر قدیمی سینما کیست و اشتباه گرفتن با سوسن تسلیمی

 

سوسن سلیمی متولد ۱۳۲۳ بود و در فیلم های دهه ۶۰ به ایفای نقش پرداخته است و حرفه بازیگری را از سال ۱۳۶۶ با بازی در فیلم «پرستار شب» به کارگردانی محمدعلی نجفی آغاز کرد و با ایفای نقش در فیلم مهدی فخیم‌زاده با عنوان «شتابزده» به چهره‌ای شناخته شده مبدل شد. او در طی سه دهه حضور در عرصه بازیگری سینما با فیلم‌سازان به‌نامی چون حبیب کاووش، محمدرضا اعلامی،‌ علیرضا داوودنژاد، مسعود کیمیایی و تهمینه میلانی همکاری کرده است.  سلیمی علاوه بر بازیگری فعالیت در رشته طراحی صحنه و لباس را نیز از سال ۱۳۶۷ با «سرب» ساخته مسعود کیمیایی شروع کرده بود

عکس سوسن تسلیمی که اشتباها عکس وی چاپ شده است

سوسن سلیمی بازیگر قدیمی سینما کیست و اشتباه گرفتن با سوسن تسلیمی

اشتباه گرفتن با سوسن تسلیمی

اما نکته مهم خبر درگذشت خانم سلیمی این بود که برخی رسانه ها به اشتباه خبر فوت سوسن تسلیمی همسر اول داریوش فرهنگ و بازیگر قدیمی را منتشر کردند که صحت ندارد و خانم تسلیمی زنده است. اما به دلیل شباهت  اسمی با این خنم بازیگر و نبودن عکسی از وی این اشتباه رخ داده است.

گفتنی است که تسلیمی با سریال سربداران به شهرت رسید و اکنون سالهاست که از ایران مهاجرت کرده و یک دختر به نام توکا دارد و در ایران زندگی نمیکند.

نظرات