جدیدترین مدل جامدادی پسرانه ویژه ابتدایی ۱۴۰۱

0

جامدادی پسرانه ابتدایی : با شروع شهریور ماه کم‌کم دانش آموزان به تکاپو افتاده و شروع به تهیه لوازم تحریر مدرسه به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید می‌کنند. خرید جامدادی یکی از لوازمی است که به آن احتیاج پیدا خواهید کرد تا خودکار و سایر لوازم نوشت افزار را درون آن قرار دهید. ما در این مجموعه انواع جامدادی پسرانه ویژه ابتدایی ۱۴۰۱ به همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

جامدادی پسرانه ویژه ابتدایی

جدیدترین مدل جامدادی پسرانه ویژه ابتدایی ۱۴۰۱

برای خرید جامدادی خوب مهم‌ترین نکته که باید به آن توجه کنید کیفیت دوخت و استفاده از جنس مناسب است. معمولا جامدادی که از جنس چرم و نمد هستند کیفیت ساخت بالایی دارند. جدا از جنس باید به دوخت و نحوه بسته شدن آن هم دقت کنید. معمولا در استفاده از جامدادی بیشترین چیزی که باعث خرابی می‌شود استفاده نادرست از زیپ آن است. اگر کودک شما هنوز با استفاده درست آن آشنا نشده و سن کمی دارد بهتر است از نوع دکمه‌ای استفاده کنید.

جامدادی پسرانه

راهنمای خرید

چند نکته مهم در خرید جامدادی پسرانه :

استحکام جنس جامدادی : از جنس‌های گوناگونی برای جامدادی استفاده می‌شود. جامدادی فلزی بیشترین استحکام را دارد. انواع جامدادی‌های پارچه‌ای نیز می‌توانند محکم باشند. مثلا پارچه‌های جین، کتان و برزنت استحکام خوبی دارند.

انعطاف‌پذیری : ممکن است نوشت‌افزار و وسایلی که قصد دارید در جامدادی قرار دهید، چندان حساس و شکننده نباشند. برای این وسایل می‌توانید از جامدادی‌های منعطف پارچه‌ای استفاده کنید زیرا این مزیت را دارند که جای کمتری می‌گیرند و با سایر وسایل در کیف و کوله‌پشتی شما راحت‌تر هم‌نشین می‌شوند.

جامدادی پسرانه با شخصیت های کارتونی

اتصالات جامدادی : روش اتصال قسمت‌های جامدادی به هم، معمولا بسته به جنس‌های مختلف جامدادی فرق می‌کند. جامدادی‌های فلزی از چند قطعه ساخته شده‌اند و معمولا با کمک لولا و بست‌های فلزی به هم متصل هستند. برای جامدادی‌های چوبی احتمالا از انواع چسب استفاده می‌شود. قسمت‌های جامدادی‌های نمدی، پارچه‌ای و چرمی می‌توانند هم با چسب و هم با دوخت به هم وصل شوند که البته دوخت بهتر است. باید به کیفیت دوخت هم توجه داشته باشید.

انواع جامدادی پسرانه

ظاهر جامدادی : درست است که ما بزرگ‌ترها به موارد اول بیشتر توجه می‌کنیم اما اولین چیزی که بچه‌ها به آن توجه می‌کنند، شکل ظاهری و مدل جامدادی است. قطعا خوشحال شدن فرزندان برای ما مهم است پس باید به سلیقه‌ی آن‌ها در انتخاب جامدادی توجه کنیم.

طراحی جامدادی : نکته‌ی مهم در طراحی جامدادی آن است که بچه‌ها در استفاده از آن راحت باشند. بهتر است جامدادی‌هایی انتخاب شوند که دارای دو یا چند جای مجزا هستند. به‌این‌ترتیب آن‌ها می‌توانند وسایل مورد نیاز خود را بهتر نظم دهند و راحت‌تر پیدا کننند.

مدل های جدید جامدادی پسرانه ویژه ابتدایی

جامدادی زیپی : انواع جامدادی اعم از پارچه‌ای، چرمی، نمدی و… می‌توانند بست زیپی داشته باشند. خوبی این جامدادی‌ها آن است که وقتی زیپشان کامل بسته شود، امکان بیرون ریختن و گم‌شدن اشیا نیست. البته باید به خود بچه‌ها هم گوشزد کنید که وقتی وسیله‌ای را از جامدادی برمی‌دارند، زیپ آن را کامل ببندند.

راهنمای خرید جامدادی پسرانه

قیمت جامدادی : بچه‌ها معمولا تنوع‌طلب هستند. نیاز نیست یک جامدادی با استحکام خیلی بالا و قیمت بسیار گران تهیه کنید که فرزندتان چندسال از آن استفاده کند. انتخاب یک جامدادی با قیمت و دوام مناسب برای یک یا دو سال تحصیلی او کافی است.

 

جامدادی بچگانه

جامدادی پسرانه با طرح خاص

جامدادی ویژه دانش آموزان

جامدادی با طرح مرد عنکبوتی

همراه ما باشید

 

نظرات