آدرس سامانه اعتراض یارانه معیشتی و واریز نشدن یارانه مشخص شد + نحوه ثبت اعتراض

0

سامانه اعتراض به یارانه نقدی و واریز نشدن یارانه مشخص شد و سامانه hemayat.mcls.gov.ir برای اعتراض خانوارها و سامانه اعتراض یارانه معیشتی و واریز نشدن هرگونه یارانه از نقدی تا دولتی و معیشتی در نظر گرفته است

آدرس سامانه اعتراض به یارانه نقدی و واریز نشدن یارانه مشخص شد + نحوه ثبت اعتراض

آدرس سامانه آدرس سامانه اعتراض یارانه معیشتی و واریز نشدن یارانه مشخص شد

کسانی که یارانه نقدی به حساب آن‌ها واریز نشده و فکر می‌کنند که مستحق هستند، می‌توانند درخواست و اعتراض خود را در «سامانه رسیدگی به درخواست کمک حمایت معیشتی و یارانه نقدی» به آدرس (hemayat.mcls.gov.ir) ثبت کنند.

نحوه ثبت اعتراض به یارانه نقدی جدید اعلام شد

خانواده ها می توانند با مراجه به آدرس اینترنتی به نشانی hemayat.mcls.gov.ir برای ثبت درخواست و اعتراض خود را در «سامانه رسیدگی به درخواست کمک حمایت معیشتی و یارانه نقدی اقدام کنند و منتظر پاسخ باشند.

البته هنگام ورود این سامانه با ارور مواجه هستید و گویا فعال نیست و مشخص نیست که علت ارور سامانه چیست

همچنین مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی گفت: کسانی که یارانه‌ ها به حساب آن‌ها واریز نشده و فکر می‌کنند که مستحق هستند، می‌توانند اعتراض خود را در «سامانه رسیدگی به درخواست کمک حمایت معیشتی و یارانه نقدی» وزارت تعاون ثبت دهند.

مصطفی قمری‌ وفا درباره اصلاح یارانه‌ها و واریز یارانه نقدی بیان کرد: این یارانه‌های کمک معیشتی همانگونه که گفته شد تجمیع همه یارانه‌های قبلی است.

همچنین بخوانید: آدرس سایت ثبت نام یارانه دستمزد + نحوه ثبت نام و شرایط دریافت یارانه دستمزد

مبلغ یارانه دولت به تفکیک تعداد خانوار

خانوار‌های تک‌نفره اقشار متوسط جامعه پیش از این ماهانه حدود ۱۰۰ هزار تومان یارانه (نقدی و معیشتی) دریافت می‌کردند که با رقم پرداختی توسط دولت سیزدهم (۳۰۰ هزار تومان) رقم دریافتی آن‌ها ۳ برابر خواهد شد.

‌یارانه خانوار‌های دو نفره اقشار متوسط پیش از این ماهانه حدود ۱۹۴ هزار تومان بود که هم‌اکنون به ۶۰۰ هزار تومان افزایش خواهد یافت و بیش از ۳ برابر خواهد شد.

‌یارانه دریافتی خانوار‌های سه نفره نیز حدود ۲۷۴ هزار تومان بود که هم‌اکنون به ۹۰۰ هزار تومان افزایش یافت و ۳.۳ برابر شده است.

‌همچنین یارانه خانوار‌های چهارنفره که پیش از این ۳۵۴ هزار تومان بود به یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده و ۳.۴ برابر شده است. یارانه خانوار‌های پنج‌نفره به بالا نیز بیش از ۳.۵ برابر شده است.

 

نظرات