آخرین وضعیت تعطیلی مدارس و ادارات به علت عزای عمومی امروز ۲۶ مهر ۱۴۰۲

0

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس و ادارات به علت عزای عمومی امروز ۲۶ مهر ۱۴۰۲

تعطیلی ادارات و مدارس به علت عزای عمومی در روز چهارشنبه ۲۶ مهر (۱۴۰۲) یک از خبرهای مهم است که از ساعاتی پیش در شبکه های اجتماعی منتشر شده و کارمندان و دانش اموزان می خواهند بدانند که آیا به دلیل عزای عمومی مدارس و ادارات تعطیل میشوند یا خیر تعطیل نیست که در این بسته خبری به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس و ادارات به علت عزای عمومی امروز 26 مهر 1402
توجه: برخلاف روال همیشگی عزای عمومی در کشور ایران، مدارس و ادارات روز چهارشنبه بیست و ششم مهرماه (۱۴۰۲) تعطیل نیست و باز هستند.

با توجه به اعلام عزای عمومی به علت حمله به بیمارستان المعمدانی غزه مدارس و ادارات باز هستند زیرا در شرایط عزای عمومی مدارس و ادارات باز است اما پرچم کشور بر فراز نهادها و وزارتخانه ها و سفارتخانه ها نیمه افراشته خواهد بود.

همچنین بنا به خواست شمار قابل توجهی از دانشجویان و استادان دانشگاه‌های علوم پزشکی، کلاس‌های درس دانشگاه‌های علوم پزشکی استان تهران امروز با هدف شرکت در راهپیمایی و حمایت از مردم بی‌دفاع فلسطین تعطیل اعلام شد.

اجتماع جامعه نظام سلامت در حمایت از مردم مظلوم غزه در ساعت ۱۰ صبح امروز(چهارشنبه) در میدان فلسطین تهران برگزار می‌شود.
دولت جمهوری اسلامی ایران طی بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در قتل عام بیماران بویژه کودکان و زنان بی پناه در بیمارستان المعمدانی غزه، فردا چهارشنبه را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرد.

در این بیانیه از مجامع بین المللی و سران کشورهای مختلف بویژه کشورهای اسلامی خواسته شده است ضمن محکومیت این اقدام شنیع بعنوان جنایت جنگی علیه بشریت و نسل کشی روابط خود با این رژیم را قطع و سفرای رژیم صهیونیستی را اخراج نمایند.

نظرات