بازیگران سریال طوطیا با داستانی جذاب و خانوادگی + بیوگرافی و عکس بازیگران

0

بازیگران سریال طوطیا با داستانی جذاب و خانوادگی + بیوگرافی و عکس بازیگران

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال طوطیا محصول سال ۱۴۰۱ به کارگردانی شهرام شاه حسینی به تازگی همراه با نقش ها و عوامل این سریال جدید نمایش خانگی که داستانی جذاب درباره در ژانر خانوادگی – درام – اجتماعی معرفی شده اند. آزاده صمدی و محسن تنابنده و هوتن شکیبا از جمله بازیگران اصلی سریال هستند

سریال طوطیا شهرام شاه حسینی

سریال طوطیا : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران سریال طوطیا با اسامی و عکس ها و نقش های هنرپیشه های این سریال همراه با اسامی عوامل با بازی آزاده صمدی (جلال)، محسن تنابنده (تیمور)، هوتن شکیبا (شیوا) و… در ادامه مطلب میخوانید.

سریال طوطیا به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی مجید مولایی محصول سال ۱۴۰۱ است و همچنان مراحل ساخت خود را طی می کند. این سریال، چندمین اثر شهرام شاه حسینی است و پیش بینی می شود با استقبال گسترده ای رو به رو شود. سریال “طوطیا” قرار است به زودی از شبکه نمایش خانگی منتشر شود.

خلاصه داستان سریال طوطیا

قصه این کار جدید شهرها شاه حسینی، موضوع اجتماعی دارد که داستان یک خانواده را روایت می‌کند که اتفاقی موجب دگرگونی روابطشان می‌شود و سرنوشت مسیر متفاوتی برایش رقم میزند.

بازیگران سریال طوطیا

پیش بینی می شود این سریال سال ۱۴۰۲ پخش شود.

طوطیا جدیدترین مجموعه نمایشی در شبکه نمایش خانگی به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی مجید مولایی در ژانر اجتماعی، خانوادگی، درام محصول سال ۱۴۰۱ است و همچنان مراحل ساخت خود را طی می کند. این سریال، چندمین اثر شهرام شاه حسینی است و پیش بینی می شود با استقبال گسترده ای رو به رو شود. سریال “طوطیا” قرار است به زودی از شبکه نمایش خانگی منتشر شود.محسن تنابنده به عنوان اولین بازیگر انتخاب شده در این سریال انتخاب شده است .

مهدی حسینی نیا در سریال های نمایش خانگی میدان سرخ و سریال یاغی و سریال میخواهم زنده بمانم و فیلم شنای پروانه به اوج شهرت رسید و حالا در جدیدترین کار هنری خود در سریال طوطیا حضور دارد.

اسامی بازیگران سریال طوطیا

محسن تنابنده

محسن تنابنده زادهٔ ۲۶ فروردین ۱۳۵۴ بازیگر، فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان اهل ایران است. او ابتدا در تئاتر مشغول به فعالیت بود و چند سال بعد برای بازی و نوشتن فیلم‌نامهٔ استشهادی برای خدا (۱۳۸۳) برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و نامزد دریافت جایزهٔ بهترین فیلم‌نامه از جشنوارهٔ فیلم فجر شد. مدتی بعد نیز برای ایفای نقش در سنگ اول (۱۳۸۸) و هفت دقیقه تا پاییز (۱۳۸۸) سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد جشنوارهٔ فیلم فجر را کسب کرد. تنابنده برای بازی در نقش نقی معمولی در مجموعهٔ تلویزیونی پایتخت (۱۳۸۹–۱۳۹۸) شهرت دارد.

وی اکنون هفته گذشته با انتشار تصویری عکسی در صفحه‌ شخصی‌اش از گریم خود در این سریال رونمایی کرد. تنابنده طبق عکس منتشر شده، ایفاگر نقش یک پیرمرد سالخورده است.

گریم محسن تنابنده در سریال طوطیا

محسن تنابنده در سریال طوطیا

آزاده صمدی

آزاده صمدی زادهٔ ۱۷ دی ۱۳۵۷ بازیگر ایرانی است. وی برای بازی در سریال تلویزیونی راه بی‌پایان با کارگردانی همایون اسعدیان انتخاب شد و به شهرت رسید. از دیگر نقش آفرینی‌های وی می‌توان به حضور در فیلمهای کوتاه ۳۵ متری سطح آب و دندان آبی به کارگردانی هومن سیدی و هیچ‌کس با هیچ‌کس سخن نمی‌گوید اشاره کرد. وی سال ۱۳۸۵ با هومن سیدی ازدواج کرد اما متاسفانه در سال ۱۳۹۲ جدا شدند.

زمان پخش سریال طوطیا

آزاده صمدی در طوطیا

دیگر عوامل

کارگردان و نویسنده: شهرام شاه‌حسینی، تهیه کننده: مجید مولایی.

نظرات