بیوگرافی بازیگران سریال نون و ریحان به همراه نقش،خلاصه داستان و عکس جدید

0

” نون و ریحان “سریال ایرانی طنز به کارگردانی فرزاد مؤتمن و تهیه کنندگی محمود رضوی است. این مجموعه در سال ۸۹ از شبکه سه پخش شد و بارها از دیگر شبکه های سیما پخش شده است. حالا قرار است بار دیگر این سریال در روزهای زمستانی امسال بر روی آنتن صدا و سیما برود. در ادامه مطلب به معرفی  این سریال و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما همراه باشید.

سریال نون و ریحان

خلاصه داستان

داستان این مجموعه درباره پنج دوست است که با هم از کودکی در یک محل بزرگ شده‌اند. دوستی آنها در طول سال‌ها با افت ‌و خیزهای فراوانی همراه بوده است. تا اینکه تصمیم می گیرند ازدواج نکنند.

سریال نون و ریحان

اسامی بازیگران سریال نون و ریحان

سریال نون و ریحان

سایر عوامل

نویسنده: عباس نعمتی، طراح تیتراژ: شهاب الدین نجفی، منشی صحنه: سعیده دلیریان، مدیر تدارکات: حمید پرهیز، طراح لباس: رعنا امینی، طراح صحنه: مهدی بداغی، صداگذاری و میکس: شهرام کیور، مدیر برنامه ریزی: شکوفا کریمی، دستیار اول کارگردان: بهرنگ توفیقی، طراح گریم آقایان: دانیال حقیقت، طراح گریم بانوان: میترا آقامیری، مدیر صدابرداری: حسین غفاری، موسیقی: سعید ذهنی، مشاور کارگردان: فرهاد آئیش، مدیر تصویربرداری: امیر کریمی، مدیر تولید: محمدصادق آذین

سریال نون و ریحان

زمان پخش سریال نون و ریحان

سریال «نون و ریحون» از روز چهارشنبه (۳ دی) هر روز ساعت ۱۸ روی آنتن شبکه آی فیلم خواهد رفت و تکرار در ساعت های ۲ بامداد و ۱۰ صبح پخش خواهد شد.

 

نظرات