خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال تا ثریا

0

سریال “تا ثریا″، سریال ایرانی به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری است. این سریال در ژانر درام-اجتماعی در سال ۹۰ ساخته و برای اولین بار در همان سال از شبکه اول سیما منتشر شد. حالا قرار است بار دیگر این سریال بر روی آنتن صدا و سیما برود. در ادامه مطلب به معرفی سریال “تا ثریا” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن در مرداد ماه را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال تا ثریا

 

خلاصه داستان

سریال “تا ثریا” روایتگر زن میانسالی به نام ثریا (آزیتا حاجیان) که پانزده سال پیش شوهر خود را از دست داده‌است، در بیمارستانی مشغول به پرستاری است.

خلاصه داستان سریال تا ثریا

او با سرهنگ (همایون ارشادی) که یکی از بیمارها بوده‌است، آشنا می‌شود و پس از درمان او، پنهانی با یکدیگر ازدواج می‌کنند. او مبلغ هنگفتی را به پسر سرهنگ (مهران احمدی) قرض می‌دهد و قرار می‌شود که سود پول را نیز از او بگیرد و این آغاز ماجراهاست…

 

اسامی بازیگران سریال تا ثریا

اسامی بازیگران سریال تا ثریا

 

دیگر عوامل

کارگردان: سیروس مقدم، نویسنده: سعید فرهادی، تهیه کننده: الهام غفوری، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: برزو نیک نژاد، دستیار دوم کارگردان: داود زادق آبادی، منشی صحنه: محسن بهاری، تیتراژ: ساسان توکلی فارسانی، عکاس: محمد فوقانی، مدیران تدارکات: سیدسعید رضوی و اسماعیل میرزایی، جانشین تولید: محمود اتحادی، طراح صحنه و لباس: آرزو غفوری، طراح چهره پردازی: مجید اسکندری، صدابردار: مرتضی اسلان زاده، صداگذاری و میکس: مهرشاد ملکوتی، خواننده: محمد اصفهانی، شاعر: اهورا ایمان، موسیقی: آریا عظیمی نژاد، تدوین: سیامک مهماندوست، مدیر تصویربرداری: فرشاد گل سفیدی.

 

زمان پخش سریال تا ثریا

سریال “تا ثریا” قرار است از سه شنبه (مصادف با ۲۸ مرداد) راس ساعت ۲۱:۰۰ از شبکه آی فیلم پخش شود. همچنین تکرار آن در ساعات ۰۵:۰۰ و ۱۳:۰۰ روز بعد، به نمایش گذاشته می شود.

نظرات