بازیگر نقش شیرین در سریال آینه عبرت کیست بیوگرافی و عکس های جدید

0

بازیگر نقش شیرین در سریال آینه عبرت کیست بیوگرافی و عکس های جدید

بیوگرافی فریبا شمس بازیگر نقش شیرین در سریال آینه عبرت کیست بیوگرافی و عکس جدید و اینستاگرام و آشنایی با فریبا شمس بازیگر نقش شیرین در سریال آینه عبرت همراه سن و ویکی پدیا و فیلم ها و سریال های جدید فریبا شمس بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون در سریال آینه عبرت را در این صفحه از مجله حرف تازه مشاهده نمایید.

بازیگر نقش شیرین در سریال آینه عبرت

فریبا شمس فعالیت بازیگری را از تئاتر آغاز کرده و برای اولین بار با بازی در فیلم سینمایی «بنفشه زار» به کارگردانی محمدباقر خسروی وارد بازیگری شد و سپس وارد تلویزیون شد. در سال ۱۳۷۲ با حضور در کلاسهای آزاد بازیگری امین تارخ به تجربیات خود افزود. او با بازی در سریال آینه عبرت و برگ ریزان به شهرت رسید

سریال آینه عبرت توسط محسن شاه محمدی و توسط اضغر زائری تهیه‌کنندگی شده است.

فریبا شمس در سریال اینه عبرت نقش شیرین را بازی کرده که خواهر علی با بازی محمود دینی است و با شوهرش دچار مشکل شده و به خانه پدرش برای قهر امده، اما پدرش بسیار سختگیر است و او را با دو بچه بیرون می کند و …

بیوگرافی فریبا شمس بازیگر نقش شیرین در سریال آینه عبرت کیست

او ۵ فروردین ۱۳۴۴، تهران بازیگر و منشی صحنه سینما و تلویزیون ایران، یکی از بازیگران با سابقه و مشهور تئاتر و سینما و تلویزیون است که تاکنون در چندین فیلم سینمایی و سریال و نمایش به ایفای نقش پرداخته است.

فریبا شمس در حال حاضر در ایران زندگی می کند. اما در سال ۱۳۸۸ به کشور سوئیس مهاجرت کرد و بعد از مدتی زندگی در کشور سوئیس در سال ۱۳۹۸ وارد ایران شد.

بیوگرافی فریبا شمس بازیگر نقش شیرین در سریال آینه عبرت کیست

فریبا شمس از بازیگران با سابقه و قدیمی تئاتر و تلویزیون است و اولین تجربه بازیگری حرفه ای خود را در فیلم بنفشه زار ایفا کرده و باید گفت توانسته نقش خوبی را به نمایش بگذارد. وی به تازگی در فیلم های سینمایی «مدار بسته»، «خانه ای مثل شهر»، «پنجره»، «عبور از غبار» و سریال های تلویزیونی مانند «آینه عبرت»، «آتیه»، «باغ بلور» و «آژانس دوستی و … بازی کرده و همچنین تجربه بازی در چند فیلم و تله فیلم را در کارنامه هنری خود ثبت کرده است.

عکس بازیگر نقش شیرین در سریال آینه عبرت

سوابق بازیگری

ایشا، بازیگری را از سال ۶۱ با فیلم بنفشه زار به کارگردانی محمدباقر خسروی آغاز کرد و در فیلم های سینمایی «مدار بسته»، «خانه ای مثل شهر»، «پنجره»، «عبور از غبار» و سریال های تلویزیونی مانند «آینه عبرت»، «آتیه»، «باغ بلور» و «آژانس دوستی… جلوی دوربین رفت.

در سال ۱۳۸۵، سرمایه گذاری فیلم سینمایی «گیس بریده» با بازی گلشیفته فراهانی و محمدرضا شریفی نیا را برعهده گرفت.

شیرین کاراکتر مکمل در مجموعه آینه عبرت میباشد. خانم فریبا شمس در نقشی که بازی کرده و اولین تجربه بازیگری خود را به صورت حرفه ای در قاب تلویزیون به دست آورده است.

بیوگرافی بازیگر نقش شیرین در سریال آینه عبرت

بیوگرافی بازیگر نقش شیرین در سریال آینه عبرت

فریبا شمس در اینه عبرت ایفاگر نقش مقابل مهری ودادیان و رضا بنفشه خواه و محمود دینی و غلامرضا اصانلو است. غلامرضا اصانلو شوهر شیرین است

آینه عبرت مجموعه‌ای تلویزیونی است که از شبکه ۱ سیما پخش گردید.این مجموعه از سال (۱۳۷۰–۱۳۶۸) توسط محسن شاه‌محمدی کارگردانی گردید.

عکس های جدید بازیگر نقش شیرین در آینه عبرت

مضمون این مجموعه تلویزیونی اجتماعی است و به مشکل مواد مخدر می‌پردازد. تولید و پخش این مجموعه تلویزیونی طی چهار سال متوالی بین سال ۱۳۶۷ تا ۱۳۷۰ و در ۵۰ قسمت انجام شد. یکی از مشهورترین عنوان‌های آن «برگ‌ریزان» بود که خود در ۱۸ قسمت مجزا تهیه شد و شخصیت‌های معروف آن علی و آتقی بودند که این نقش‌ها را به‌ترتیب محمود دینی و جواد گلپایگانی ایفا کردند.

اسم بازیگر نقش شیرین درآینه عبرت

نظرات