بازیگر نقش یاشار در سریال بازی نقاب ها کیست بیوگرافی و عکس بدون گریم

0

بازیگر نقش یاشار در سریال بازی نقاب ها کیست بیوگرافی و عکس بدون گریم

بیوگرافی بابک انصاری بازیگر نقش یاشار در سریال بازی نقاب ها کیست بیوگرافی و عکس جدید و اینستاگرام و آشنایی با بابک انصاری بازیگر نقش یاشار در سریال بازی نقاب ها همراه سن و ویکی پدیا و فیلم ها و سریال های جدید بابک انصاری بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون در سریال بازی نقاب ها را در این صفحه از مجله حرف تازه مشاهده نمایید.

بازیگر نقش یاشار در سریال بازی نقاب ها

بابک انصاری فعالیت بازیگری را کاملا اتفاقی توسط پرویز پرستویی آغاز کرده و برای اولین با بازی در فیلم شهر زیبا به کارگردانی اصغر فرهادی وارد بازیگری شد و بعدها افشین سنگ چاپ برای بازی در مجموعه پرواز در حباب وی را به سیروس مقدم معرفی کرد.

سریال بازی نقاب ها توسط سیروس حسن پور و توسط عل مهام تهیه‌کنندگی شده است.

بابک انصاری در سریال بازی نقاب ها نقش یاشار را بازی کرده که به عاشق دختری به نام صحرا است که در طایفه دیگری زندگی می کند و بر اساس کشته شدن یکی از اعضای این طایفه حالا با هم دشمن شدند و این دو جوان نیز دچار مشکل شدند

او متولد سال ۱۳۶۶ در آمل، دارای مدرک تحصیلی لیسانس رشته بازیگری، یکی از بازیگران با سابقه و مشهور تئاتر و سینما و تلویزیون است که تاکنون در چندین فیلم سینمایی و سریال و نمایش به ایفای نقش پرداخته است.

 

بیوگرافی بابک انصاری بازیگر نقش یاشار در سریال بازی نقاب ها کیست

بابک انصاری از بازیگران جوان تئاتر و تلویزیون است و اولین تجربه بازیگری حرفه ای خود را در سریال شهر زیبا ایفا کرده و باید گفت توانسته نقش خوبی را به نمایش بگذارد. وی به تازگی در فیلم هایی چون رویای خیس ، ماجان ، شنل ، تونل ، یک کیلو و بیست و یک گرم ، پاسیو ، ترانه و … بازی کرده و همچنین تجربه بازی در چند فیلم و تله فیلم را در کارنامه هنری خود ثبت کرده است.

بابک انصاری بازیگری را از سال ۸۲ با فیلم شهر زیبا به کارگردانی اصغر فرهادی آغاز کرد و در فیلم هایی چون رویای خیس ، ماجان ، شنل ، تونل ، یک کیلو و بیست و یک گرم ، پاسیو ، ترانه و … جلوی دوربین رفت.

بیوگرافی بابک انصاری بازیگر نقش یاشار در سریال بازی نقاب ها کیست

سوابق بازیگری

انصاری فعالیت هنری خود را  از سال ۸۲ بطور اتفاقی و بدون داشتن تجربه و تحصیلالت آکادمیک هنری در سینما آغاز کرد در آثاری همچون فیلم هایی چون رویای خیس ، ماجان شنل ، تونل ، یک کیلو و بیست و یک گرم ، پاسیو ، ترانه و … و … حضور داشته است.

یاشار کاراکتر اصلی در بازی نقاب ها میباشد. آقای بابک انصاری در نقشی که بازی کرده و اولین تجربه بازیگری خود را به صورت حرفه ای در قاب تلویزیون به دست آورده است.

بیوگرافی بازیگر نقش یاشار در سریال بازی نقاب ها

بیوگرافی بازیگر نقش یاشار در سریال بازی نقاب ها

بابک انصاری در سریال بازی نقابها ایفاگر نقش یاشار بازیگر نقش مقابل مهسا هاشمی است.

صحرا و یاشار دو جوان از دو طایفه ترکمن قربانی نزاع خانواده هایشان میشوند. دو طایفه ترکمن ، بعد از سال ها نزاع و درگیری خونین تصمیم به مصالحه می گیرند و دو جوان از این دو طایفه که پدرانشان به دست هم کشته شده اند با هم وصلت می کنند و این آغاز ماجرای زیادی در این سریال است.

مجموعه بازی نقاب ها مجموعه ای تلویزیونی به کارگردانی سیروس حسن پور و به نویسندگی بهنام علیزاده و تهیه کنندگی علی مهام محصول سال ۱۳۹۷ است.

سریال بازی نقاب ها اینگونه مطرح شده است که دو طایفه ترکمن یکی در کار اسب و دیگری در کار گندم، بعد از سال ها نزاع و درگیری خونین تصمیم به مصالحه می‌گیرند و دو جوان از این دو طایفه که پدرهایشان به دست هم کشته شده‌ اند با هم وصلت می‌کنند. بازیگران سریال بازی نقاب ها شبکه دو شامل : آزیتا حاجیان، جعفر دهقان، منوچهر آذر، رحیم نوروزی، مهرداد ضیایی، فرهاد بشارتی، مهسا هاشمی، یلدا قشقایی ، لیلا برخورداری (در نقش جیران)، صفا آقاجانی، مینا نوروزی فرد، سیما خضرآبادی (در نقش گلین مادر یاشار) و … است.

عکس بازیگر نقش یاشار در سریال بازی نقاب ها

بازیگر نقش یاشار در سریال بازی نقاب ها

نظرات