دانلود کامل تکرار قسمت ۱۷ هفدهم سریال نجلا ۲ با لینک دانلود مستقیم را ببینید

0

دانلود کامل تکرار قسمت ۱۷ هفدهم سریال نجلا ۲ با لینک دانلود مستقیم و قسمت ۱۷ فصل دوم نجلا را در لینک زیر تماشا کنید که شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ از شبکه سه پخش شد و سکانس های جذاب دیدنی را ببینید

دانلود کامل تکرار قسمت 17 هفدهم سریال نجلا 2 با لینک دانلود مستقیم را ببینید

دانلود کامل تکرار قسمت ۱۷ هفدهم سریال نجلا ۲ با لینک دانلود مستقیم را ببینید

قسمت ۱۷ هفدهم سریال نجلا ۲ شنبه ۲۰ فرورین ۱۴۰۱ از شبکه سه تلویزیون ساعت ۲۰:۰۶:۳۰ پخش شد، اکگر موفق نشدید قسمت عفدم فصل دوم نجلا را ببینید در لینک میتوانید بطور کامل تلوبیون مشاهده نمایید:

https://telewebion.com/episode/0x284afb7

سریال «نجلا ۲» داستانی عاشقانه است که در دوران اشغال خرمشهر رخ میدهد و شخصیت های اصلی داستان درگیر جنگ تحمیلی خواهند شد.

نجلا یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی به کارگردانی خیرالله تقیانی پور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی که در آبادان، شادگان و تهران ساخته شده‌است.

نخستین قسمت از این مجموعه در ۱۷ مهر ۱۳۹۹ روی آنتن شبکهٔ سه سیما رفت. ساخت فصل دوم این مجموعه تأیید شده‌است و در نوروز ۱۴۰۱ از شبکه سه پخش خواهد شد.

قصهٔ سریال نجلا در سال ۱۳۵۸ می‌گذرد و دختری به یک پسر عاشق در آن اوضاع آشفته و نا امنی‌ها وعده‌ای می‌دهد که طی آن اگر پسر بتواند او را از مرز ایران و عراق رد کند و به زیارت اربعین برسد، در قبال عشقش به او پاسخ مثبت می‌دهد، اما همهٔ این‌ها در طول مسیر دست‌خوش اتفاق‌هایی می‌شود.

 

نظرات