فیلم ماجرای قتل و تیرباران برومند نجفی توسط پدر مقتول و واکنشها را ببینید

0

فیلم کامل لحظه تیراندازی و قتل و تیرباران برومند نجفی با کلاشینکف توسط پدر مقتول جلوی دادگاه و واکنش ها را ببینید در ماجرای کامل فیلم تیرباران برومند نجفی محیط بان کرمانشاهی و کشتن او توسط پدر یوسف فلاحی مقابل دادگاه همراه جزویات از زبان ماجرا در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید:

فیلم قتل و تیرباران برومند نجفی جلوی دادگاه

فیلم ماجرای قتل و تیرباران برومند نجفی توسط پدر مقتول و واکنشها را ببینید

خبر قتل و تیرباران محیط بان کرمانشاهی توسط پدر مقتول با کلاشنیکف در مقابل دادگاه از روز گذشته بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی و رسانه ها داشته و به یکی از بحث ها و سوژه های داغ روز در ایران تبدیل شده و طی گفته شاهدان عینی، فلاحی امروز در مقابل مجتمع قضائی کرمانشاه، بلافاصله بعد از پایان جریان دادگاه اعاده دادرسی، با وجود اینکه ابتدا خودش در دادگاه حضور داشت، از مجتمع قضائی خارج می‌شود و به سرعت با یک اسلحه کلاشینکف به مقابله مجتمع بازمی‌گردد و محیط‌بان نجفی را به رگبار می‌بندد. فلاحی ۱۲ تا ۱۵ گلوله به طرف محیط‌بان نجفی شلیک کرده و این محیط‌بان نیز در دم جان باخته است. متأسفانه قاتل محیط‌بان نجفی فعلاً متواری است. تلاش‌های بسیار زیادی برای برومند انجام داده بودیم، اما با سهل انگاری، یک محیط بان جان خود را از دست داد». فیلمی از لحظه قتل و تیرباران برومند نجفی منتشر نشده است.

به قتل رسیدن برومند نجفی توسط پدر مقتول

آقای نجفی در ادامه وارد مرحله اعاده دادرسی شده بود، در مقابل مجتمع قضایی کرمانشاه، توسط پدر یوسف فلاحی داروندی با اسلحه کلاشینکف به قتل رسید.صبح امروز محیط‌ بان برومند نجفی که پیش از این با اتهام قتل یک شکارچی به اعدام محکوم شده بود، در جریان برگزاری جلسه دادگاه رسیدگی به اعاده دادرسی پرونده، توسط پدر فرد مقتول (یوسف فلاحی) و در مقابل مجتمع قضائی کرمانشاه با ۱۲ تا ۱۵ تیر کشته شد. برومند نجفی پیشتر توسط شعبه سوم دادگاه کیفری یک کرمانشاه به اعدام محکوم شده و اعدام او در دی ماه گذشته به تایید دیوان عالی نیز رسیده بود.

سرهنگ جمشید محبت‌خانی، فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست کشور ضمن تأیید این خبر اظهار کرد: متأسفانه با وجود تلاش‌های زیادی که در یک سال گذشته برای شکسته شدن رأی اعدام محیط‌بان برومند نجفی انجام داده بودیم و با وجود اینکه پرونده به مرحله اعاده دادرسی رسیده بود و بسیار امیدوار بودیم که این رأی شکسته شود، اما صبح امروز پدر فرد مقتول، محیط‌بان نجفی را به قتل رساند.

واکنش ها به قتل و تیرباران برومند نجفی

معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه گفت: ظهر بیست و دوم مرداد برومند نجفی محیط‌بان کرمانشاهی جهت ادامه روند بررسی پرونده‌ به دستگاه قضائی ارجاع می‌شود که مقابل شعبه یک دادگاه کیفری کرمانشاه توسط فردی ناشناس هدف گلوله قرار می‌گیرد.

سیده نوشا میرجعفری وکیل محیط بان برومند نجفی

سیده نوشا میرجعفری وکیل محیط بان برومند نجفی خبر از قتل این محیط‌ بان پس از برگزاری جلسه دادگاهش و پیش از سوار شدنش بر ماشین انتقال به زندان داد. به گفته او قاتل فرار کرده است.

وی در تشریح جزئیات قتل محیط‌بان برومند نجفی، اظهار کرد: «حدود ساعت ۱۲ و نیم، یک ظهر امروز بود که پس از برگزاری جلسه دادگاه، پدر مقتول، محیط‌ بان برومند نجفی را هنگام سوار شدن به ماشین انتقال به زندان، به قتل رساند.»

این وکیل دادگستری در پاسخ به این سوال که قاتل دستگیر شد یا خیر، بیان کرد: «تا جایی که ما دیدیم، قاتل پس از قتل، فرار کرد و رفت. خبری از دستگیری او نبود.»

وی با انتقاد از نبود نیروی کافی برای حفاظت از جان این محیط‌ بان، گفت: «فقط یک مأمور آنجا بود. یک مأمور بود که برومند نجفی را تا ماشین انتقال به زندان همراهی می‌کرد که قاتل با استفاده از این فرصت، این محیط‌ بان را به قتل رساند. حالا بروند و ببینند می‌توانند قاتل را دستگیر کنند یا خیر.»

وکیل محیط‌بان برومند نجفی قتل وی را برنامه‌ریزی شده دانست و تصریح کرد: «فهمیده بودند که حکم قصاص در حال شکستن است به همین دلیل هم با برنامه‌ریزی قبلی این کار را کردند. امروز شرایط را فراهم کرده بودند چراکه خانواده مقتول مقابل دادگاه حاضر بودند. پدر مقتول که حالا قاتل شده هم پس از پایان جلسه دادگاه این کار را کرد.»

میرجعفری افزود: «امروز قاضی دادگاه پس از جلسه، حدود یک ساعت با پدر مقتول (قاتل برومند نجفی) صحبت کرده بود ولی نتیجه‌اش شد قتل برومند نجفی.»

وکیل این محیط‌بان به قتل رسیده، ادامه داد: «دیوان عالی، قتل را شبه عمد اعلام کرده بود و جلساتی که برگزار می‌شد، پس از پذیرش درخواست اعاده دادرسی ما بود. امیدوار بودیم به شکستن حکم قصاص اما این اتفاق افتاد و این محیط‌ بان را به قتل رساندند.»
دستور دستگیری قاتل برومند نجفی صادر شد

با دستور مقام قضائی نیروی انتظامی مأمور دستگیری قاتل محیط‌ بان برومند نجفی شده است.

شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه

شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه اظهار کرد: امروز پس از برگزاری جلسه دادگاه رسیدگی به اعاده دادرسی پرونده محیط‌ بان برومند نجفی خارج از مجتمع قضائی پدر مقتول به برومند نجفی تیراندازی می‌کند.

وی افزود: در جریان این تیراندازی محیط‌ بان برومند نجفی فوت کرد و پدر مقتول نیز متواری شده است.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه اظهار کرد: با دستور مقام قضائی نیروی انتظامی مأمور دستگیری قاتل محیط‌ بان برومند نجفی شده است.
تا زمان دستگیری قاتل نمی‌توان در خصوص انگیزه قتل نظر داد

سرهنگ محمدرضا یاری، اظهار کرد: این فرد ناشناس توسط اسلحه کلاشینکف با اصابت سه گلوله محیط‌بان کرمانشاهی را به قتل می‌رساند.

وی افزود: همچنین فرد دیگری که هویت آن هم مشخص نیست، به مأمور بدرقه حمله کرده و او را مجروح می‌کند.

معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه هنوز هویت قاتل یا قاتلان مشخص نیست، گفت: شناسایی و دستگیری آنها در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ یاری گفت: تا زمان دستگیری قاتل یا قاتلان و همدستان آنها نمی‌توان در خصوص انگیزه این قتل صحبت کرد.
تیراندازی به محیط‌بان برومند نجفی توسط پدر مقتول

حسین ویسی رئیس اداره حقوقی محیط‌ زیست استان کرمانشاه

حسین ویسی رئیس اداره حقوقی محیط‌ زیست استان کرمانشاه از قتل محیط‌بان برومند نجفی خبر داد.

وی افزود: متأسفانه ظهر ۲۲ مرداد محیط‌بان برومند نجفی مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به قتل رسید. برومند نجفی به اتهام قتل در زندان بود که چندی پیش و بعد از پیگیری‌های قضائی فراوان، دستور توقف حکم اعدام وی صادر شده بود تا پرونده مورد رسیدگی مجدد قرار بگیرد.

رئیس اداره حقوقی محیط‌زیست استان کرمانشاه ادامه داد: امروز جلسه اول رسیدگی مجدد به پرونده این محیط‌بان برگزار شد که بعد از خروج از جلسه در مقابل شعبه یک دادگاه کیفری کرمانشاه مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به قتل رسید.

ویسی خاطرنشان کرد: آن‌طور که مشهود است، تیراندازی از سوی پدر فردی که محیط‌بان برومند نجفی محکوم به قتل وی بوده (مرحوم یوسف فلاحی)، صورت گرفته است.

فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست کشور گفت: محیط‌بان برومند نجفی که اخیراً به اعدام محکوم شده بود و پرونده او در جریان اعاده دادرسی قرار داشت و امیدوار به شکسته شدن رأی دادگاه بودیم، توسط پدر مقتول پرونده خود در مقابل مجتمع قضائی کرمانشاه با اسلحه کلاشینکف تیرباران شد./ رکنا و خبرگزاری سیما

نظرات