بازیگر نقش پونه در سریال خوشنام کیست؟ + بیوگرافی و عکس های بدون گریم جنجالی

0

بازیگر نقش پونه در سریال خوشنام و همسرش کیست؟ + بیوگرافی نیلوفر رجایی فر بازیگر نقش پونه در سریال خوشنام (خاله شهرام) همراه با عکس های بدون گریم جنجالی او و سوابق هنری و زندگی شخصی نیلوفر رجایی فر آثار و عکس های جدید این بازیگر در این بخش به مناسبت پخش سریال مناسبتی جدید خوشنام در ماه رمضان ۱۴۰۱ را میخوانید

بازیگر نقش پونه در سریال خوشنام کیست؟ + بیوگرافی و عکس های بدون گریم جنجالی

بازیگر نقش پونه در سریال خوشنام کیست؟ + بیوگرافی و عکس های بدون گریم جنجالی

مجله حرف تازه – نیلوفر رجایی فر بازیگر نقش پونه در سریال خوشنام است که متولد ۱۱ بهمن سال ۷۱ در تهران بوده و از سال ۹۵ بطور حرفه ای وارد بازیگری شده است. او با بازی در سریال پایتخت ۵ در نقش یک داعشی زن به مخاطبان و بینندگان معرفی شد.

بازی خوب و درخشان او در سریال خوشنام در کنار سحر ولدبیگی و هومن حاجی عبدالهی و حمید لولایی بسیار مورد توجه بینندگان سریال خوشنام قرار گرفته و علاقه مند هستند با سوابق هنری و سن و زندگی شخصی این بازیگر آشنا شوند

بازیگر نقش پونه در سریال خوشنام

سوابق هنری

نیلوفر رجایی فر، زاده ۱۱ بهمن ۱۳۷۱ در شهر تهران است. او فارغ التحصیل رشته لیسانس فیزیک و اختر فیزیک دانشگاه رویال لند است و به زبان انگلیسی کاملا مسلط دارد. رجایی فر در سریال پایتخت ۵ به کارگردانی سیروس مقدم در نقش یک زن داعشی ایفای نقش کرد. او در سریال های ممنوعه و هشتگ خاله سوسکه نیز حضور داشته است.

عکس های شخصی بازیگر نقش پونه در سریال خوشنام

نیلوفر رجایی فر از بازیگران و هنرپیشگان عرصه تاتر است و پیش از ایفای نقش در سریال پایتخت ۵ در دنیای تصویر شناخته شده نبود. وی که در لندن تحصیل کرده است به زبان انگلیسی مسلط است و به همین دلیل علاوه بر توان بازیگری، موفق به ایفای نقش بسیار موفق در سریال پایتخت شد.

بیوگرافی بازیگر نقش پونه در سریال خوشنام

بیوگرافی بازیگر نقش پونه در سریال خوشنام

نیلوفر رجایی فر در جدیدتری آثار هنری خود در سریال «خوشنام» در نقش پونه خاله کوچک شهرام با بازی هومن حاجی عبداللهی بازی کرده که در بیمارستان کار می کند و در شرف ازدواج است. یکی از همکارانش از او خواستگاری کرده ، اما اتفاقات تلخی که در زندی شخصی پونه رخ داده، باعث شده تا مراسم خواستگاری و پرس و جو دچار چالش و مشکل شود.

گفتنی است که سریال خوشنام به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده و تهیه‌کنندگی احمد زالی در شب‌های ماه رمضان ساعت ۲۲:۰۰ روی آنتن شبکه ۱ می‌رود.

نیلوفر رجایی فر در نقش پونه در سریال خوشنام در کنار بازیگرانی چون حمید لولایی، هومن حاجی عبداللهی، عباس جمشیدی‌فر، شهره لرستانی، فریده سپاه‌منصور، سحر ولدبیگی، امیر کربلایی‌زاده، امیر غفارمنش، رضا فیاضی، مهرداد ضیایی، ساناز سماواتی، خسرو احمدی، رابعه مدنی و … به ایفای نقش پرداخته‌ است.

بیوگرافی نیلوفر رجایی فر بازیگر نقش پونه در سریال خوشنام

سریال طنز «خوشنام» به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده و تهیه‌کنندگی احمد زالی در شب‌های ماه رمضان ساعت ۲۲:۰۰ روی آنتن شبکه ۱ می‌رود.

سریال کمدی جدید تلویزیون که احتمالا بعد از پخش سریال پس از آزادی از تلویزیون با حضور بازیگران مشهور سینما و تلویزیون بر روی آنتن رفته است .

اسم واقعی بازیگر نقش پونه در سریال خوشنام

این سریال طنز با بازی متفاوت هومن حاجی عبداللهی است و در خلاصه داستان این سریال می‌ خوانیم؛ از مکافات عمل غافل مشو، گندم از گندم بروید جو ز جو.

احمد زالی تهیه‌ کننده سریال «خوشنام» در خصوص تولید این مجموعه تلویزیونی برای شبکه یک سیما گفت: طرح اولیه سریال «خوشنام» اولین بار در سال ۱۳۹۶ توسط محسن کیایی ارائه شد، طرح بسیار جذاب و پر از اکت و داستان‌های شیرینی بود و در ذیل این متن داستانی اخلاقی، و اجتماعی روایت می‌شد که می‌توانست محصول آن یک اثر جذاب با فضایی مفرح باشد.

نظرات