بازیگر نقش مرضیه در سریال خودخواسته کیست + بیوگرافی و عکس های واقعی شخصی

0

بازیگر نقش مرضیه در سریال خودخواسته کیست + بیوگرافی هدیه آزیدهاک بازیگر نقش مرضیه در سریال خودخواسته و همسرش با زندگی شخصی و عکس های واقعی جنجالی او در ادامه از مجله حرف تازه همراه باشید و با این بازیگر آشنا شوید

بازیگر نقش مرضیه در سریال خودخواسته کیست + بیوگرافی و عکس های واقعی شخصی

بازیگر نقش مرضیه در سریال خودخواسته کیست + بیوگرافی و عکس های واقعی

هدیه آزیدهاک که با بازی در فیلم روشن و آزردگان به شهرت رسید، بتازگی در جدیدترین کار هنری در سریال خودخواسته در نقش مرضیه حضور دارد. با زندگی شخصی و هنری ایشان در ادامه آشنا شوید.

هدیده آزیدهاک بازیگر نقش مرضیه در سریال خودخواسته بازیگر نوظهور و تازه کار سینما و تئاتر و تلویزیون, متولد آبان دهه ۷۰ در تهران است.

هدیه آزیدهاک بازیگر نقش مرضیه در سریال خودخواسته کیست + بیوگرافی و عکس های واقعی شخصی

سوابق هنری

او بازیگری را از تئاتر و از موسسه هنری فرهنگی نقش اول آغاز کرده و تاکنون در چند فییلم و سریال ایفای نقش کرده که از جمله می توان به فیلم روشن و فیلم سینمایی در کنار هم ۲ و فیلم آزردگان اشاره کرد.

بازیگر نقش مرضیه در سریال خودخواسته

این بازیگر جوان ایرانی با بازی در سریال خودخواسته وارد قاب تلویزیون شد و در کنار بازیگرانی چون سهیلا گلستانی و محمد نادری و پاشا جمالی و ثریا قاسمی و … هنرنمایی کرد.

سریال خودخواسته به کارگردان علیرضا بذرافشان روی انتن رفته و بازیگرانی چون باربد بابایی و محمد نادری و پاشا جمالی و … ایفای نقش کرده اند.

بیوگرافی بازیگر نقش مرضیه در سریال خودخواسته

بیوگرافی بازیگر نقش مرضیه در سریال خودخواسته

سریال تلویزیونی خودخواسته از بیست و سوم بهمن ماه هر شب ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه ی یک به کارگردان علیرضا بذرافشان روی انتن رفته است.

سریال «خودخواسته» قصه‌ای کمدی معمایی را در دهه ۲۰ کشور روایت می‌کند. این روایت از دل تاریخ برخاسته و تا دهه ۹۰ کشیده خواهد شد. اما چیزی که مخاطب با آن برخورد می‌کند، راوی جوانی است که داستانی را از ۷۰ سال پیش تعریف می‌کند.

عکس های شخصی و اسم واقعی مرضیه در سریال خودخواسته

«خودخواسته» به نویسندگی امیرعلی نبویان، علی دادرس، بهار نوروز پور و آناهیتا خواجه‌پور یک سریال ۳۴ قسمتیِ کمدی – معمایی است. این سریال طنز صرف نیست اما داستان شیرینی دارد. لوکیشن اصلی این سریال در خیابان حجاب است. همچنین مدرسه در چهارراه سیروس، کلانتری، فرودگاه امام، بیمارستان و صرافی از دیگر لوکیشن‌های این سریال هستند.

عکس شخصی مرضیه در خودخواسته

نظرات