ویدئو / رونمایی از دیزاین شیک و لاکچری سفره عقد گلزار و همسرش آیسان آقاخانی

0

فیلمی از دیزاین سفره عقد شیک و لاکچری گلزار و همسرش آیسان آقاخانی در دفترخانه طلایی در پاسداران تهران منتشر شد که در ویدئو زیر می توانید ببینید:

ویدئو / رونمایی از دیزاین شیک و لاکچری سفره عقد گلزار و همسرش آیسان آقاخانی

پیج دفتر ازدواج طلایی در پاسداران تهران تصاویری از رضا گلزار و سفره عقد مجللی منتشر کرد و مدعی شد که گلزار در این دفتر به عقد دختری درآمده است . یکی از فن پیج های محمدرضا گلزار نیز ویدئویی از مدل تزیین دیزاین اتاق عقد گلزار و همسرش آیسان را استوری کرد.

 

طبق شنیده ها آیسان آقاخانی اهل زنجان و دختر یک تاجر سرشناس است . آیسان آقاخانی متولد خرداد سال ۱۳۷۶ در شهر زنجان است. محمدرضا گلزار متولد ۱ فروردین ۱۳۵۶ بازیگر و خواننده ایرانی است. اصلیت او آذربایجانی و متولد تهران است .

آشنایی آنها از سال ۱۳۹۸ تا الان بود که در نهایت منجر به ازدواج شده است .

ایسان از سال ۱۳۹۸ با محمدرضا گلزار آشنا بوده و حالا پس از ۳ سال آشنایی و دوستی، مراسم ازدواجشان را رسمی کردند و بر سر سفر عقد نشستند

یکی از کاربران درباره ازدواج گلزار و همسرش آیسان آقاخانی نوشته: با یک حساب دو انگشتی می توان فهمید که همسر گلزار ۲۰ سال ازش کوچکتره و فاصله سنی زیادی با هم دارند. اما به قول معروف به من چه به تو چه؟ مهم خودشون هستن که با این فاصله سنی مشکلی ندارن و در کنار هم زندگی خوبی دارند. ایشالا که همچنان زندگی خوبی داشته باشن

نظرات