دانلود کامل فیلم خندوانه کامران تفتی (فصل هشتم خندوانه) با لینک مستقیم را ببینید

0

دانلود خندوانه کامران تفتی در فصل هشتم خندوانه با لینک مستقیم همراه با دانلود سکانس خوابیدن کامران تفتی در میدان آزادی تا سکانس خوانندگی و تیزر و گفتگوی کامران تفتی در خندوانه ۸ که سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ از شبکه نسیم پخش شد را ببینید:

دانلود کامل فیلم خندوانه کامران تفتی در فصل هشتم خندوانه با لینک مستقیم را ببینید

 

دانلود کامل فیلم خندوانه کامران تفتی در فصل هشتم خندوانه با لینک مستقیم را ببینید

مجله حرف تازه – کامران تفتی بازیگر سینما و تلویزیون ایران و مجری برنامه های تلویزیونی ۵ بهمن ۱۴۰۰ مهمان فصل هشتم برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان در شبکه نسیم شد. او درباره خوابیدن در میدان آزادی و شغل روغن کاری کرکره های درب مغازه ها و سختی و بی پولی با مخاطبان برنامه خندوانه صحبت کرد و در اخر نیز خوانندگی بسیار زیبایی را اجرا کرد.

لینک کامل دانلود فیلم خندوانه کامران تفتی را از آپارات دریافت کنید و در زیر تیزر برنامه را ببینید:

کامران تفتی، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر که سابقه اجرا و خوانندگی را هم در کارنامه هنری خود دارد و در سریال‌ ها و فیلم‌ هایی چون «برادر جان»، «بچه مهندس»، «زیر هشت»، «کارآگاهان»، «خواب و بیدار»، «سلام بر عشق»، «رسوایی»، «ماهورا» و … بازی کرده است.

همچنین ببینید: دانلود کامل خندوانه روزبه حصاری در فصل هشتم خندوانه (لینک مستقیم و تیزر)

کامران تفتی (زاده ۱۹ فروردین ۱۳۵۸ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر و خواننده ایرانی است. او فارغ‌التحصیل بازیگری و بازیگر تئاتر و تلویزیون و فرزند اردشیر تفتی بازیگر تلویزیون می‌باشد.

خندوانه کامران تفتی

او در زمان دانشجویی با کارهای دانشجویی وارد فضای حرفه ای تئاتر کشور شد و با استادانی چون حمید امجد ، محمد رضایی راد ، محمد چرمشیر ، بهزاد فراهانی ، قطب الدین صادقی و منیژه محمدی و …. تئاترهایی را به روی صحنه برد. و تاکنون اجراهایش در فضای حرفه ای تئاتر کشور ادامه دارد.

او گفته: زمانی که کودک بودم در سن هشت سالگی توسط پدرم به تلویزیون و تئاتر می رفتم و با محیط و بازیگری آشنا بودم.
پدرم به من آموزش میداد و من نیز علاقه شدیدی به این حرفه داشتم.

سری جدید یا فصل هشتم خندوانه از آبان ۱۴۰۰ روی آنتن شبکه نسیم رفت. اجرای فصل هشتم برنامه خندوانه همچون فصل های گذشته بر عهده رامبد جوان است و شخصیت محبوب جناب خان نیز از همان قسمت اول در برنامه حضور دارد.

نظرات