فیلم کامل / سکانس جنجالی زایمان پردیس پورعابدینی در فیلم بی مادر و واکنش ها را ببینید

0

فیلم کامل سکانس جنجالی زایمان پردیس پورعابدینی در فیلم بی مادر و واکنش ها را ببینید که در بخشی از بازی در فیلم سینمایی بی مادر به نمایش درآمده و خبرساز شد. در ادامه فیلم سکانس کامل زایمان پردیس پورعابدینی در فیلم بی مادر را ببینید

فیلم سکانس جنجالی زایمان پردیس پورعابدینی در فیلم بی مادر و واکنش ها را کامل ببینید

فیلم سکانس جنجالی زایمان پردیس پورعابدینی در فیلم بی مادر و واکنش ها را کامل ببینید

سکانس زایمان پردیس پورعابدینی بازیگر تازه کار سینما و تلویزیون در فیلم بی مادر خبرساز شده او درباره این سکانس و سختی های آن بدون تجربه بارداری و مادر شدن توضیح داد که در ادامه این سکانس را ببییند:

چالش پردیس پور عابدینی برای بازی در سکانس زایمان در فیلم بی مادر که با سریال آقازاده معروف شد، درباره بازی در فیلم بی مادر در نقش مادر گفت:
«این کاراکتر بسیار از من دور بود چراکه نقش هم‌سن خودم را بازی نکردم. سعی کردم با کاراکتر قصه همراهی کنم و درکش کنم. البته من مادر نیستم اما به این اعتقاد دارم که درون ما زنان روح مادرانگی دمیده شده و بازی کردن در آخرین سکانس برایم‌ بسیار سخت بود و هنوز هم درگیر آن لحظه هستم. وقتی فاطمی لالایی افغانستانی را برای ما گذاشت واقعا گریه کردم و درگیر آن حال و هوا هستم.»

 

گفتنی است که نشست خبری فیلم سینمایی «بی‌مادر» با حضور عوامل فیلم از جمله سید مرتضی فاطمی کارگردان، علی اوجی و محمدرضا مصباح تهیه کننده، محمود دهقانی طراح گریم، مسعود سلامی فیلمبردار و میترا حجار، پردیس پورعابدینی، پژمان جمشیدی بازیگران فیلم روز جمعه، ۱۵ بهمن‌ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.منبع مصاحبه: آخرین خبر

پردیس پورعابدینی دهه ۷۰ در تهران متولد شده است، بازیگر تئاتر و سینما است. پدرش بابک پورعابدینی مهندس الکترونیک و مدیرعامل شرکت سوفار است . او یک خواهر به نام نسیم دارد و تحصیلاتش در زمینه بازیگری است و هم اکنون دانشجوست. کارش را مانند بسیاری از بازیگران دیگر ، با تئاتر شروع کرده است . او اولین بار با نمایشی به نام «قصه ظهر جمعه» به کارگردانی نسیم ادبی روی صحنه تئاتر رفت.

 

نظرات