خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال زیر پای مادر + زمان پخش

0

سریال “زیر پای مادر”، سریال اجتماعی ایرانی به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی زینب تقوایی است. این سریال در سال ۹۵ ساخته و برای اولین بار در ماه رمضان ۹۶ از شبکه اول سیما به نمایش درآمد. حالا رسانه ملی تصمیم گرفته است که بار دیگر این سریال را پخش و اینگونه با نوروز ۹۹ خدافظی کند. در ادامه مطلب به معرفی سریال “دست بالای دست” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن در فروردین ماه را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال زیر پای مادر + زمان پخش

 

خلاصه داستان

“خلیل” مرد میانسالی است که با پسرش “اشکان” دور از تمامی خانواده در مشهد زندگی می‌کند. اشکان قصد ازدواج با دختری به نام “ستاره” را  دارد، به همین خاطر از پدر می‌خواهد برای ازدواجش به خواستگاری ستاره برود.

خلاصه داستان

خلیل که سال‌های سال اشکان را بدون مادر، بزرگ کرده به خواستگاری ستاره می‌رود اما عمه ستاره بزرگ‌ترین مشکل این ازدواج می‌شود…

 

اسامی بازیگران سریال زیر پای مادر

اسامی بازیگران

 

دیگر عوامل

تهیه کننده: زینب تقوایی، کارگردان: بهرنگ توفیقی، نویسنده: سعید نعمت الله، دستیار اول کارگردان: مجید مافی، منشی صحنه: بهار رضایی، خواننده: علی زندوکیلی، موسیقی: فرزین قره گزلو، طراح صحنه و لباس: محمد صادقی، تدوین: امیرشیبان خاقانی، مدیر تصویربرداری: بهنام کریمی، مدیر تولید: مهدی بدرلو، جلوه های ویژه بصری: محمدرضا نجفی امامی، جلوه های ویژه میدانی: آرش آقابیگ، تصویربردار: سامان عمارفطرت، تصحیح رنگ: سامان مجدوفایی.

زمان پخش

 

زمان پخش سریال زیر پای مادر

این سریال از روز چهارشنبه (۱۷ فروردین) هر شب ساعت ۲۲ از شبکه آی فیلم پخش و به نمایش گذاشته می شود.

نظرات