امید پایدار کیست + بیوگرافی امید پایدار کشتی گیر از تیم ملی تا گازگرفتگی و فوت +‌عکس

1

امید پایدار کیست + بیوگرافی امید پایدار کشتی گیر از تیم ملی تا گازگرفتگی و فوت +‌عکس

امید پایدار کشتی گیر و عضو تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان و جوانان ایران می باشد. او متولد ۱۳۸۳ در خوزستان بود که چهارشنبه گذشته ۲۹ آذر ماه ۱۴۰۲ در سن ۱۹ سالگی به علت به دلیل استنشاق منواکسیدکربن (گازگرفتگی) همراه با پدرش درگذشت . امید پایدار ملی پوش سنگین وزن کشتی فرنگی ایران بوده که در وزن ۱۱۰ کیلوگرم کشتی می گرفت. او سابقه قهرمانی و نایب قهرمانی مسابقات جهانی و کشوری را در کارنامه خود دارد. ادامه بیوگرافی امید پایدار کشتی گیر و سوابقش و عکس و اینستاگرامش را از مجله حرف تازه می خوانید:

امید پایدار کیست + بیوگرافی امید پایدار کشتی گیر از تیم ملی تا گازگرفتگی و فوت +‌عکس

بیوگرافی امید پایدار کشتی گیر

امید پایدار کشتی گیر و عضو تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان و جوانان ایران متولد ۱۳۸۳ در خوزستان بود. او چهارشنبه ۲۹ آذر ماه ۱۴۰۲ به دلیل گازگرفتگی فوت کرد. علت مرگ امید پایدار و پدرش گازگرفتگی در چادر کارگری عنوان شده است. امید برادر ابوالفضل پایدار از قهرمانان کشتی ایران است.

سوابق

امید پایدار یکی ورزشکاران و قهرمانان رشته کشتی فرنگی اهل ایران می باشد. او تاکنون در طول فعالیت های ورزشی خود توانسته مدال طلای مسابقات مجارستان را در سال ۱۴۰۰ در وزن ۱۱۰ کیلوگرم را کسب کند. او همچنین دارنده مدال طلای مسابقات کشوری می باشد. امید کشتی را کودکی آغاز کرد و خیای زود توانست به تیم ملی نوجوانان ایران راه یابد. او کشتی گیران با آتیه و خلاق‌مدار خوزستان بود که چندی پیش در مسابقات جوانان خوزستان به عنوان نخست رسید.

امید پایدار کشتی گیر کیست

امید پایدار کشتی گیر کیست

پایدار اهل خوزستان است و در خانواده ای ورزشی و کشتی گیر به دنیا آمده است. این کشتی گیر سنگین‌وزن ۱۹ ساله عضو تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران است و در رقابت‌های جهانی مجارستان به قهرمانی رسید.

علت فوت و درگذشت

علت مرگ امید پایدار کشتی گیر خوزستانی

امید پایدار به همراه پدر خود در حال استراحت پس از یک روز کارگری در چادر بودند که بر اثر به دلیل استنشاق منواکسیدکربن (گازگرفتگی) فوت کردند. وی شب گذشته (چهارشنبه) به علت گازگرفتگی درگذشت.
غلامرضا قیطاسی رئیس هیات کشتی شهرستان اندیمشک عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، با تایید فوت امید‌پایدار کشتی‌گیر نوجوان تیم ملی کشور، اظهار کرد: هنوز جزئیات دقیقی از مرگ ایشان دست بنده نرسیده و در حین برگزاری یکی از مسابقات در سالن کشتی خبر فوت وی را توسط یکی از بازیکنان دریافت کردم.

وی با بیان اینکه این حادثه در سردشت دزفول اتفاق افتاده، افزود: وی به همراه پدرش در چادر بودند که دچار گاز گرفتگی شدند.

رئیس هیات کشتی شهرستان اندیمشک گفت: طبق اخباری که دست ما رسیده فعلا جسد را برای کالبدشکافی به پزشکی قانونی منتقل کردند و هنوز اطلاعی از مراسم تشییع ندارم.

کارگری

امید پایدار، ملی پوش کشتی فرنگی کشورمان در روزهای اخیر به دلیل شرایط بد اقتصادی به همراه پدر خود کارگری می‌کرد. این کشتی‌گیر در منطقه‌ای نزدیک اندیمشک با پدرش کار می کرد تا امورات زندگی خود را تامین کنند. او به علت مصدومیت دور از میادین بود اما به گفته نزدیکانش در شرایط بد مالی به سر می‌برد و برای امرار معاش و درمان خود مجبور به کارگری به همراه پدرش بود.

در رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان در کشور مجارستان در وزن ۱۱۰ کیلوگرم امید پایدار در دور اول با داوید مگلادزه از گرجستان کشتی گرفت و به مدال طلا رسید.

پیام تسلیت

امید پایدار قهرمان کشتی آسیا و عضو تیم ملی در مسابقات جهانی نوجوانان درگذشت.

به اطلاع می رساند امید‌پایدار قهرمان کشتی فرنگی نوجوانان کشور و آسیا و عضو تیم ملی در مسابقات جهانی نوجوانان در بوداپست مجارستان که طی ماه گذشته مقام اول سنگین وزن کشتی فرنگی جوانان استان خوزستان را کسب نموده بود و از امیدهای کشتی کشور در این وزن محسوب می گردید ، شب گذشته به دلیل استنشاق منواکسیدکربن (گازگرفتگی) به همراه پدر بزرگوار خود دار فانی را وداع گفت .
هیئت کشتی استان خوزستان این ضایعه اسفناک و غم انگیز را که موجب شوک به جامعه کشتی کشور شد را به خانواده داغدار وی علی الخصوص ابوالفضل پایدار برادر وی و قهرمان کشور تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای ایشان و پدر عزیزشان طلب مغفرت و آمرزش ابدی می نماید. روحشان شاد و یادشان جاودان

1 دیدگاه در “امید پایدار کیست + بیوگرافی امید پایدار کشتی گیر از تیم ملی تا گازگرفتگی و فوت +‌عکس

  1. محمد گفت:
    5
    2

    خداوند رحمتش کند خوش بحالش از شرایط این کشور راحت شد کاش من بجاش بودم
    چای دبش و مسیولین کلاهشان را بالاتر بیندازند.

نظرات