بازیگر نقش سارای گرجی در سریال جیران کیست + بیوگرافی و عکس های واقعی

0

بازیگر نقش سارای گرجی در سریال جیران کیست + بیوگرافی فاطمه مسعودی فر بازیگر نقش سارای گرجی در سریال جیران و همسرش با زندگی شخصی واقعی جنجالی او در ادامه از مجله حرف تازه همراه باشید و با این بازیگر آشنا شوید

بازیگر نقش سارای گرجی در سریال جیران کیست + بیوگرافی و عکس های واقعی

بازیگر نقش سارای گرجی در سریال جیران کیست + بیوگرافی و عکس های واقعی

فاطمه مسعودی فر که با بازی در فیلم پوست به شهرت رسید، بتازگی در جدیدترین کار هنری در سریال جیران در نقش سارای در نمایش خانگی حضور دارد. با زندگی شخصی و هنری ایشان در ادامه آشنا شوید.

فاطمه مسعودی فر بازیگر نقش سارای در سریال جیران متولد ۵ اسفند ۱۳۷۴ در تبریز، بازیگر تئاتر و سینما است که با بازی در سریال پوست در نقش مارال معروف شد.

فاطمه مسعودی فر بازیگر نقش سارای گرجی در سریال جیران کیست

سوابق بازیگری

خانم مسعودی فر بازیگری را از تئاتر آغاز کرده و دوره های تکمیلی بایگری را نیز در آموزشگاه بازیگری شکلک گذرانده است. و از بازیگران معروف و پرکار تئاتر در تبریز می باشد.

پس از فعالیت در عرصه تئاتر، برای اولین بار با بازی در فیلم «پوست» در نقش مارال به کارگردانی بهمن و بهرام ارک وارد سینما شد که بسیار خوش درخشید و بازی خوبی را ارائه کرد.

وی فارغ التحصیل رشته ی ادبیات انگلیسی بوده و اصالتا اهل تبریز و در کارنامه هنری او دو فیلم و سریال دیده میشود. از مهمترین آثار این بازیگر جوان کشورمان می توان به فیلم سینمایی پوست و سریال جیران اشاره کرد.

بیوگرافی فاطمه مسعودی فر بازیگر نقش سارای گرجی در سریال جیران

بیوگرافی فاطمه مسعودی فر بازیگر نقش سارای گرجی در سریال جیران

«جیران»، روایت‌گر دوران ناصرالدین‌شاه و زمان پس از قتل امیرکبیر است. نویسندگان «جیران» که در شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد، احسان جوانمرد و حسن فتحی‌ هستند و تهیه‌کننده آن اسماعیل عفیفه است.

اسم واقعی بازیگر نقش سارای گرجی در سریال جیران

«جیران»، جدیدترین اثر «حسن فتحی»، کارگردان به نام کشور در ژانر عاشقانه-خانوادگیست که یکی از عظیم ترین آثار شبکه نمایش خانگی در سال ۱۴۰۰ خواهد بود. ستارگان بسیاری در این سریال به ایفای نقش انداخته اند که از میان آن ها می توان به «بهرام رادان»، «پریناز ایزدیار»، «مریلا زارعی»، «رعنا آزادی ور»، «بابک حمیدیان»، «امیر جعفری» و «گلاره عباسی» نام برد. داستان سریال درمورد یکی از ندیمه های ناصرالدین شاه به اسم «جیران» است که پادشاه عاشق او می شود اما مسیر این عشق، مسیر راحت و آسانی نخواهد بود!

بازیگر نقش سارای گرجی در سریال جیران

بهرام رادان، پریناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی‌ور، ستاره پسیانی، غزل شاکری، کتانه افشاری نژاد، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن‌پور، فاطمه مسعودی‌فر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، پاشا جمالی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، ستایش دهقان، اشکان هورسان، نوید گودرزی، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی و با حضور مریلا زارعی در نقش مهدعلیا بازیگران این سریال تاریخی هستند.

نظرات