خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال جیران

1

سریال “جیران”، سریال ایرانی به کارگردانی حسن فتحی، نویسندگی احسان جوانمرد و حسن فتحی و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه است. تولید این سریال در سال ۹۸ آغاز و همچنان در حال ساخت است. این سریال، چندمین اثر حسن فتحی و اسماعیل عفیفه است و پیش بینی می شود با استقبال گسترده ای رو به رو شود. سریال “جیران” قرار است به زودی از شبکه نمایش خانگی منتشر شود. در ادامه مطلب به معرفی سریال “جیران” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال جیران

 

خلاصه داستان

جیران، سومین اثر فتحی است که در زمان قاجار سپری می شود. این سریال روایتگر دوران ناصرالدین شاه و زمان پس از مرگ امیرکبیر است. داستان این سریال در رابطه با عشق ناصرالدین شاه به یکی از زنان حرمسرایش به نام “جیران” است. جیران به عنوان اولین سوگلی ناصر الدین شاه شناخته می شود.

داستان سریال جیران

در خلاصه این سریال امده است: زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم‌خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم‌کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب‌کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است.

پریناز ایزدیار در سریال جیران

هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می‌خواهد. قلعه‌ای می‌خواهد که جان‌پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه‌ای محکم‌تر از عشق نیست. بدهید همه‌جا جار بزنند که : ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد…

 

اسامی بازیگران سریال جیران

بازیگران سریال جیران

 

ادامه کار پس از وضعیت پساکرونا

اسماعیل عفیفه تهیه کننده سریال «جیران» در خصوص آخرین وضعیت این سریال گفت: “در این مدت هیچ اتفاق خاصی درباره سریال جیران نیفتاده است و الان به خاطر کرونا همه تولیدهای سریال ها و فیلم های سینمایی متوقف شده است.

سریال جیران

با توجه به اینکه بخشی از کارهای پیش تولید این سریال را قبل از کرونا انجام دادیم در حال حاضر هم منتظر هستیم که بعد از اعلام شرایط عادی تولید سریال را آغاز کنیم. این سریال متوقف نشده است و به امید خداوند به مرحله تولید می رسد.”

 

1 دیدگاه در “خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال جیران

  1. فروغ گفت:

    عالی بود ولی کاش یه مقدمه از تاریخ دوران قاجار می‌نوشتند تا ذهن‌ تماشاگر آماده شود برای دیدن فیلم

نظرات