معرفی کامل، بیوگرافی مجریان و زمان پخش مسابقه چند درجه از شبکه نسیم

0

معرفی کامل، زمان پخش و نحوه شرکت در مسابقه چند درجه شبکه نسیم به همراه اسامی و بیوگرافی بازیگران و مجریان و مراحل مسابقه ورزشی جدید شبکه نسیم و پیج اینستاگرام و اسامی شرکت کنندگان و جوایز و برندگان این مسابقه را در مجله حرف تازه میخوانید.

معرفی کامل، بیوگرافی مجریان و زمان پخش مسابقه چند درجه شبکه نسیم + تصاویر

معرفی مسابقه چند درجه شبکه نسیم

مسابقه چند درجه به تهیه‌کنندگی غلامرضا بختیاری جدیدترین برنامه سرگرمی و تفریحی شبکه نسیم است که از ۲۲ آذر ماه ۹۹ روی آنتن شبکه نسیم رفته و تاکنون چند قسمت آن با حضور شرکت کنندگان در رشته های مختلف ورزشی پخش شده است.

به گزارش مجله حرف تازه به نقل از روابط عمومی این برنامه: مسابقه تلویزیونی چند درجه به تهیه‌کنندگی غلامرضا بختیاری و کارگردانی مشترک غلامرضا بختیاری و امید خسروی از ۲۲ آذر ماه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه نسیم پخش خود را آغاز کرده است.

موضوع و مراحل مسابقه

این مسابقه در حدود ۳۰ الی ۳۵ رشته ورزشی و هیجان‌انگیز از جمله پاراگلایدر، غواصی، پاراموتور، سقوط آزاد، پاراموتور، فلای بورد، کایت بورد، موتور کراس، دوچرخه‌سواری تریال و… را به مخاطبان و به خصوص نسل جوان معرفی کند.

رضا بختیاری تهیه کننده مسابقه

رضا بختیاری تهیه کننده

زمان پخش و تکرار مسابقه چند درجه از شبکه نسیم

این مسابقه پر هیجان ورزشی در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه نسیم پخش می‌شود و بازپخش و تکرار آن نیز در ساعت‌های ۲ بامداد، ۸ صبح و ۱۵ روز بعد خواهد بود.

تعداد قسمت ها‌:

این مسابقه در ۵۲ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای تولید می‌شود و تاکنون بیش از ۷۰ درصد آن ضبط شده است.

اسامی و بیوگرافی بازیگران و مجریان مسابقه چند درجه

بازیگران و مجریان مسابقه عبارتند از : سهیل غلامرضاپور کمدین خندوانه، امید خسروی، میثاق بختیاری

سهیل غلامرضاپور کمدین خندوانه، امید خسروی، میثاق بختیاری مجریان مسابقه

اسامی و بیوگرافی مجریان و بازیگران مسابقه چند درجه

دیگر عوامل‌:

دیگر عوامل عبارتند از: مشاور طرح: ساسان گلستانه، گروه تصویربرداری: حمید شریعتی، شهاب دریانی، سینا قنبری، نویسندگان: علیرضا تهرانی‌ها، عاطفه الوندی، مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد، مدیر فنی: شهاب بابایی، دستیاران فنی: عباس اکبری، محمد ادیب، منشی صحنه: نسیم مهماندوست، دستیار کارگردان: مهران بوستانی، هلی‌شات: مهران جمشیدیان، شاعر و خواننده تیتراژ: رضا عبدی، مدیر تولید: حمید شریعتی، صدابردار: علی مرادی، عکاس: مهسا غلامی، مهسا کوچک، تدوین: سارا معلم، تدارکات: حبیب رادمهر، اسد اتابکی

سهیل غلامرضاپور کمدین خندوانه بازیگر چند درجه

سهیل غلامرضا پور بازیگر چند درجه

امید خسروی بازیگر و مجری چند درجه

امید خسروی

نظرات