بازیگر نقش پریوش در سریال کلاه پهلوی کیست + بیوگرافی و عکس های جنجالی

0

بیوگرافی حنانه شهشهانی بازیگر نقش پریوش در سریال کلاه پهلوی کیست + بیوگرافی و تصاویر و عکس های جنجالی بی حجاب همراه با سوابق هنری و زندگی شخصی تا مهاجرت و کشف حجاب وی را در این بخش مجله حرف تازه میخوانید.

بیوگرافی حنانه شهشهانی بازیگر نقش پریوش در سریال کلاه پهلوی کیست + بیوگرافی و عکس های جنجالی

بازیگر نقش پریوش در سریال کلاه پهلوی کیست + بیوگرافی حنانه شهشهانی با عکس های جنجالی کشف حجاب

مجله حرف تازه – حنانه شهشانی بازیگر نقش پریوش در سریال کلاه پهلوی از سال ۱۳۹۳ از ایرنا مهاجرت کرده و تصاویر و عکس های بی حجاب و کشف حجاب او همان زمان با جنجال ها و حواشی زیادی مواجه شد. او متولد ۴ اسفند ۱۳۶۸ در تهران است و دختر ویدا شهشهانی گوینده ردیو و بازیگر سینما و تلویزیون است.

بازیگر نقش پریوش در سریال کلاه پهلوی کیست + بیوگرافی و عکس های جنجالی

سوابق بازیگری

حنانه شهشهانی، در رشته موسیقی تحصیل کرده‌است. ویولن ساز تخصصی اوست. اولین بار در ۴ سالگی در سریال ”شلیک نهایی” بازی کرده و بعد از آن چند کار کودک با آقای شاپور قریب داشته‌است.

بعد از این فعالیت‌ها چند سالی برای ادامه تحصیل به آمریکا رفته و در سن ۱۶ سالگی به ایران بازگشته و اولین کارش فیلم سینمایی زاگرس بود.

او در فیلم ها و سریال هایی چون: حرفه‌ای‌ها (۱۳۸۸) میم مثل مادر (۱۳۸۵) و سریال های جاودانگی (۱۳۹۰) و ترانه مادری (۱۳۸۷) و مثل هیچ‌کس (۱۳۸۷) و یک مشت پر عقاب ایفای نقش کرده است.

او به تازگی در سال ۲۰۲۱ در فیلم فصل قاصدک در کنار گوهر خیراندیش بازی کرده که در آمریکا اکران شد.

عکس های بی حجاب حنانه شهشهانی بازیگر سریال کلاه پهلوی

همچنین بخوانید: بازیگر نقش عالیه در سریال کلاه پهلوی کیست + بیوگرافی و عکس های بدون گریم جنجالی

کشف حجاب و عکس های بی حجاب حنانه شهشهانی

حنانه شهشهانی بازیگر سریال کلاه پهلوی در سال ۹۳ از ایرلان مهاجرت کرد و انتشار تصاویر و عکس های بی حجاب او با حواشی و جنجال هایی همراه بود.

حنانه شهشهانی که جنجال هایی تحت عنوان هک صفحه شخصی اش بعد از یک سری انتشار تصاویر بدون حجاب منتشر شد بار دوم به صورت علنی اقدام به کشف حجاب کرد و پناهندگی آمریکا را هدف مسیر تاریک خود معرفی کرد .

همان سال اخباری مبنی بر کشف حجاب این بازیگر به گوش می رسید که غالبا با تکذیب همراه شده بود، اما این بار انتشار عکس های نامتعارف در حساب کاربری این بازیگر نشان از این دارد که جایی برای تکذیب نمی ماند.

در همان سال تصاویر غیرمتعارفی از حنانه شهشهانی بازیگر سریال کلاه پهلوی در ابتدای سال ۱۳۹۳ منتشر شده بود. ویدا شهشهانی، مادر حنانه شهشهانی، بازیگر تلویزیون و تئاتر و گوینده پیشکسوت رادیو به همراه دخترش حنانه در گفت و گویی از شکایت قضایی برای انتشار آن عکس‌ها خبر داد و گفته بود: «به قوه قضاییه شکایت کردم و بعد از بررسی متوجه شدند که همه آنها فتوشاپ است. پیش از اینها هم مشکلاتی را برای هدیه تهرانی و … پیش آورده بودند و انگار سال گذشته قرعه به نام حنانه افتاد!»

بیوگرافی بازیگر نقش پریوش در سریال کلاه پهلوی

بیوگرافی بازیگر نقش پریوش در سریال کلاه پهلوی

سریال «کلاه پهلوی» که یکی از پروژه‌های الف ویژه شبکه یک است در ۵۰ قسمت ۴۵دقیقه‌ای و توسط محمد‌رضا تخت‌کشیان ساخته می‌شود و قرار است پخش هفتگی آن در نیمه دوم سال آغاز شود.

داستان این سریال پر ستاره، درباره پسری است که برای تحصیل عازم فرانسه می‌شود و پس از بازگشت شهردار شهر کوچکی به نام سامان می‌شود. او موظف است دستور رضاخان درباره کشف حجاب را اجرا کند و …

نظرات