اسامی و جوایز برندگان فصل سوم عصر جدید از قهرمان تا نفر ششم + تعداد آرا

0

اسامی و جوایز برندگان فصل سوم عصر جدید از قهرمان تا نفر ششم + تعداد آرا

اسامی “برندگان فصل سوم عصر جدید” مشخص شدند و «علی طولابی قهرمان فصل سوم عصرجدید», پهلوانک ایران زمین نایب قهرمان و گروه پیمان ابراهیمی نفر سوم, ساینا شیخی نفر چهارم و ستیلا و آنیسا پنجم و احسان یاسین شش شدند. در ادامه توضیحات و هر آنچه که میخواهید درباره نتابج نهایی و اسامی و جوایز برندگان عصرجدید فصصل سوم را بدانید اینجا بخوانید.

برندگان فصل سوم عصر جدید

اسامی برندگان فصل سوم عصر جدید

ویژه برنامه فصل سوم عصر جدید با حضور احسان علیخانی و داوران این مسابقه مجید اسماعیلی، امین حیایی، ژاله صامتی و کارن همایونفر ۲۶ تیر ۱۴۰۱ برگزار شد و در نهایت با معرفی نفر اول و قهرمان و نایب قهرمان عصر جدید فصل سوم و نفرات دوم تا ششم پرونده این فصل نیز بسته شد.

علی نظری طولابی با تعداد آرای با ۵ میلیون و ۵۶۲ هزار و ۴۵۳، تندیس قهرمانی را از آن خود کرد و برنده فصل سوم مسابقه استعداد یابی عصر جدید شد و گروه پهلوانک های ایران زمین نایب قهرمان و پیمان ابراهیمی نفر سوم, ساینا شیخی نفر چهارم و گروه ستیلا و آنیسا پنجم و احسان یاسین ششم شدند.

اسامی برندگان فصل سوم عصر جدید

تعداد آرا و نفر اول تا ششم عصر جدید فصل سوم

گروه پهلوانک های ایران زمین با ۴ میلیون و ۵۹ هزار و ۸۵۴ رای! نایب‌ قهرمان فصل سوم عصرجدید، پیمان ابراهیمی استندآپ کمدین با ۳ میلیون و ۶۷۷ هزار و ۹۱۴ رای! مقام سوم، ساینا شیخی با ۳ میلیون و ۲۶۳هزار و ۶۰۷ نفر چهارم، گروه ستیلا و آنیسا با ۳ میلیون و ۱۲۴ هزار و ۳۶۱ پنجم، آنیسا و احسان یاسین ۳ میلیون و ۸۹ هزار و ۷۹۸ رای به مقام ششم فصل سوم عصرجدید تائل شدند.

جایزه نفر اول تا ششم برندگان فصل سوم عصر جدید

۱- علی نظری طولابی

۲- پهلوانک های ایران زمین

۳- پیمان ابراهیمی

۴- ساینا شیخی

۵- ستیلا و آنیسا

۶- احسان یاسین

در حال بروزرسانی….

عصر جدید یک مسابقه تلویزیونی استعدادیابی است که توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ساخته و پخش می‌شود. این برنامه با تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی ساخته شده، از شبکه سه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است که پخش فصل اول آن از ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ آغاز شد. پخش فصل دوم این برنامه نیز از ۶ اسفند ۱۳۹۸ و پخش فصل سوم آن نیز از دی ماه سال ۱۴۰۰ آغاز شد

حضور چهره‌ها، کنسرت‌های موسیقی، آیتم‌های جذاب و متفاوت مثل دوربین مخفی و گزارش‌های ویژه و… از دیگر بخش‌های ۳ برنامه ویژه امسال است.

علی طولابی نفر اول فصل سوم عصر جدید

علی طولابی قهرمان فصل سوم عصر جدید

گروه پهلوانک ایران زمین نایب قهرمان فصل سوم عصر جدید

گروه پهلوانک ایران زمین نایب قهرمان فصل سوم عصر جدید

پیمان ابراهیمی از اصفهان نفر سوم عصر جدید ۳

پیمان ابراهیمی از اصفهان نفر سوم عصر جدید 3

ساینا شیخی نفر چهارم عصر جدید ۳

ساینا شیخی نفر چهارم عصر جدید 3

ستیلا و آنیسا نفر پنجم فصل سوم عصر جدید

ستیلا و آنیسا نفر پنجم فصل سوم عصر جدید

احسان یاسین نفر ششم عصر جدید فصل سوم

احسان یاسین نفر ششم عصر جدید فصل سوم

نظرات