اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم عطر شیرین عطر تلخ با نقش + داستان کامل و تصاویر

0

بیوگرافی و عکس های تمامی بازیگران فیلم عطرشیرین عطرتلخ و بیوگرافی نقش های بازیگران در این فیلم با عکس های واقعی و همسرانشان در این فیلم سینمایی از مجله حرف تازه میخوانید. فیلم عطر شیرین عطر تلخ، فیلم ایرانی به کارگردانی ناصر محمدی و تهیه کنندگی * است. این فیلم محصول سال ۱۳۹۵ و در ژانر درام، اجتماعی و خانوادگی ساخته شده است. این فیلم سینمایی که محصول سال ۹۵ است بعداز ۵سال توقیف، حالا قرار است بر روی پرده های سینما در دی ۱۴۰۰ برود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بیوگرافی و عکس بازیگران این فیلم با نقش ها و داستان این فیلم بازیگر نقش …می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم عطر شیرین عطر تلخ با نقش + داستان کامل و تصاویر

 

بیوگرافی تمامی بازیگران فیلم عطر شیرین عطر تلخ به همراه نقش هایشان

بیوگرافی و عکس های تمامی بازیگران فیلم عطر شیرین عطرتلخ و بیوگرافی نقش های بازیگران در این فیلم با عکس های واقعی و همسرانشان در این فیلم سینمایی از مجله حرف تازه میخوانید.

 

خلاصه داستان

فیلم “عطر شیرین عطر تلخ” روایتگر ماجرای زندگی دختر و پسر جوانی با دو سبک زندگی متفاوت را روایت می‌کند که بی‌توجه به باورهای خانواده، دل به یکدیگر می‌بندند و کاستی‌های زندگی را با وجود هم پر می‌کنند.

خلاصه داستان فیلم عطر شیرین عطر تلخ

ناصر محمدی، کارگردان این فیل گفت:” این فیلم داستاني عاشقانه دارد. عشق از نگاه ها و منظرها مختلف مورد توجه قرار مي گيرد در اين فيلم نگاه متفاوتي به عشق داريم.”

 

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم عطر شیرین عطر تلخ به همراه نقش

 اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم عطر شیرین عطر تلخ به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: ناصر محمدی، نویسنده: علیرضا اخلاقی، مدیر فیلمبرداری: علی محمدزاده، دستیار یک کارگردان: رضا دیدار، مدیر صدابرداری: اسحاق خانزادی، طراح گریم: نوید فرح مرزی، طراح صحنه و لباس: نوید فرح مرزی، دستیار صحنه و لباس: محسن زنجانی، مدیر صحنه: وحید آقاعلی خانی.

نظرات