ماجرای درمان کرونا با زهر زنبور عسل چیست + فیلم

0

ماجرای درمان کرونا با زهر زنبور عسل چیست + فیلم

پروفسور عظیم اکبرزاده خیاوی متخصص بیوشیمی بالینی درباره تأثیر “زهر زنبور عسل” بر درمان کرونا، ادعا کرد: با زهر زنبور عسل می‌توان کرونا را درمان کرد. در ادامه ماجرای درمان کرونا با زهر زنبور در ادعای عظیم اکبرزاده خیاوی را ببینید

ماجرای درمان کرونا با زهر زنبور عسل و ادعای پروفسور عظیم اکبرزاده خیاوی + فیلم

پروفسور عظیم اکبرزاده خیاوی متخصص بیوشیمی بالینی درباره تأثیر زهرزنبور عسل بر درمان کرونا، ادعا کرد: با زهرزنبور عسل می‌توان کرونا را درمان کرد.

آیا زهر زنبور عسل کرونا را درمان میکند

در بعضی شهرها مانند مشکین‌شهر و اردبیل هیچ کندوداری ویروس کرونا نگرفته است. بر اساس آزمایشی که با همکاری یکی از دانشجویان خود انجام داده‌ام مشاهده شد با تزریق زهر زنبور به یک بیمار حاد کرونایی، این فرد پس از یک روز کاملاً بهبود یافت و با تزریق زهرزنبور عسل در زانو، می‌توان کرونا را درمان کرد.

او گفت: من حتی فرمول واکسن زهر زنبور عسل را برای ویروس کرونا آورده‌ام. از شمال کره زمین تا جنوب کشور بدانند واکسن هم نمی‌تواند برای از بین رفتن ویروس کرونا موثر باشد بلکه تنها نیش زنبورعسل این قابلیت را دارد. اگر حدود یک ماه زهرنیش زنبور را به کارشناسان ما بدهید می‌توانند داروی مناسب این ویروس منحوس را کشف کنند. باید بدانید این دارو هیچ عارضه‌ای هم ندارد و حتی می‌تواند راه‌حلی برای رفع بیماری حاد تنفسی باشد.

ماجرای درمان کرونا با زهر زنبور عسل در ادعای کارشناس تلویزیون چیست + فیلم

 

واکنش مینو محرز به اظهارات کارشناس تلویزیون

مینو محرز متخصص بیماری‌های عفونی و عضو کمیته علمی ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نیش زنبور عسل و تاثیر آن روی ویروس کرونا اظهار کرد: در حال حاضر موضوع تاثیر آن بر ویروس کرونا قطعی نیست و هنوز اطلاع و مقاله‌ای در این باره بیرون نیامده است.

او گفت: البته شاید این موضوع مقاله و مطالعات خود پروفسور اکبرزاده خیاوی متخصص بیوشیمی بالینی باشد که هنوز درباره آن به قطعیت با ستاد مقابله با کرونا در وزارت بهداشت صحبتی نشده است.

محرز بیان کرد: پس لطفاً مردم به اشتباه سمت این اطلاعات نروند تا موارد این چنینی بررسی دقیق شود.

نظرات