زمان پخش و اسامی تمام سریال های نوروز ۱۴۰۰ تلویزیون

0

تلویزیون مانند همه سال سریال های جدیدی برای عید نوروز ۱۴۰۰ بینندگان تدارک دیده که در ادامه زمان پخش و اسامی تمام سریال های نوروز ۱۴۰۰ از شبکه ۱ تا ۵ تلویزیون و شبکه پخش و ساعت و تاریخ شروع اولین قسمت سریال ها به همراه معرفی کامل میخوانید

زمان پخش و اسامی تمام سریال های نوروز 1400 از شبکه 1 تا 5 تلویزیون

سریال های نوروز ۱۴۰۰ تلویزیون

سریال های امسال با مشکلات جدی برای عوامل و بازیگان در حال اماده سازی با وجود شیوع کرونا هست، اما تاکنون چند مجموعه تلویزیونی به اتمام رسیده و بعضی نیز در حال مراحل ساخت و فیملبرداری و تدوین هستند. در ادامه به معرفی کامل سریال ها با اسم و بیوگرافی بایگران میپردازیم.

نون خ سریال شبکه یک در نوروز ۱۴۰۰

شبکه یک سیما با فصل سوم نون خ ۳ به استقبال عید نورز و بهار میرود. فصل سوم از سریال کمدی نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی برای پخش از شبکه یک سیما در نوروز ۱۴۰۰ درحال ساخت است.

سعید آقاجانی درباره داستان فصل سوم سریال نون. خ گفته که ادامه فصل دوم است و در این فصل علاوه بر نمایش زیبایی‌های استان کرمانشاه و استان کردستان، جلوه‌هایی از مهاباد کردنشین استان آذربایجان هم به تصویر کشیده خواهد شد.

بازیگران نون خ ۳ همان بازیگران فصل قبل هستند؛ با این تفاوت که چند بازیگر به این مجموعه اضافه شده‌اند و در فصل سوم تمرکز روی تولید محصولات دارویی است و این شغل را معرفی و برجسته کرده‌اند. در فصل جدید سریال «نون‌خ» بازیگران با ماسک مقابل دوربین می‌روند؛ سعید آقاخانی در توضیح این شرایط هم عنوان کرده است: از آنجا که یکی از شخصیت‌های این سریال براساس قصه به کرونا مبتلا شده است. بنابراین ما علاوه بر اینکه به موضوع کرونا پرداختیم، تمام صحنه‌ها را با ماسک مقابل دوربین رفته‌ایم.

سعید آقاخانی، علی صادقی، سیروس میمنت، شقایق دهقان، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، یدالله شادمانی، ندا قاسمی، نسرین مرادی، هدیه بازوند، شیدا یوسفی، صهبا شرافتی، هدی استواری، آتنا مهیاری، کاظم نوربخش، ماشاءالله وروایی، سیروس سپهری، یوسف کرمی، رضا رشیدی، سیدحسین موسوی، سیروس حسینی‌فر، علی اخوان، افشین ملکی، نارین ایوبی و شقایق فتاحی بازیگران سریال «نون خ» هستند.

زمان پخش و اسامی تمام سریال های نوروز 1400 از شبکه 1 تا 5 تلویزیون

پخش قسمت های پایانی سریال پایتخت ۶

تصویربرداری دو قسمت پایانی سریال پایتخت ۶ از مجموعه تلویزیونی «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری در مازندران آغاز شده است.

به گفته تهیه‌کننده قرار است این قسمت‌ها عید نوروز روی آنتن تلویزیون برود؛ البته زمان قطعی پخش آن هنوز اعلام نشده؛ ولی به احتمال زیاد در نوروز روی آنتن خواهد رفت.

الهام غفوری، تهیه‌کننده‌ این سریال درباره ساخت دو قسمت پایانی این سریال عنوان کرده سال گذشته به‌دلیل شیوع و گسترش ویروس کرونا، تولید و پخش فصل شش «پایتخت» ناتمام ماند و ما بر خود وظیفه دانستیم که حتما دو قسمت پایانی «پایتخت۶» را تولید و پخش کنیم تا پرونده‌ این فصل بسته شود.

پخش قسمت های پایانی سریال پایتخت 6 در نوروز 1400

هم بازی سریال شبکه دو برای عید نوروز ۱۴۰۰

سریال هم بازی به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه کنندگی نوید محمودی در تهران درحال انجام است و قرار است در شبکه دو در نوروز ۱۴۰۰ روی آنتن برود.

سریال همبازی ملودرامی عاشقانه دارد با فیلم‌نامه‌ای از وحید حسن‌زاده و مریم اسمی‌خانی که سعی دارد در فضایی جدید به روابط اشتغال جوانان و هویت بپردازد. دو گروه تصویربرداری در تهران و اطراف گرمسار مشغول ضبط تصاویر هستند.

آتیلا پسیانی، دیبا زاهدی، کامران تفتی، حسین مهری، مریم مومن، علیرضا استادی و… بازیگران این سریال هستند.

هم بازی سریال شبکه دو برای نوروز 1400

بوتیمار سریال شبکه سه برای نوروز ۱۴۰۰

سریال بوتیمار با نام قبلی ویلا به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده، تهیه‌کنندگی مهران مهام و نویسندگی سعید جلالی، در ایام نوروز ۱۴۰۰ از شبکه سه پخش میشود.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده بوتیمار همیشه در تشنگی به سر می‌برد؛ اما آن هنگام که به رودخانه یا دریا می‌رسد، نگران می‌شود که مبادا آب دریا تمام شود و او از تشنگی بمیرد، پس آب نمی‌خورد و تشنه می‌ماند… بوتیمار همیشه نگران فرداست.

حمید لولایی، رامین ناصرنصیر و شهاب عباسی مرجانه گلچین، هدایت هاشمی، مهران رجبی، اشکان اشتیاق، ساناز سماواتی، علی صبوری و… بازیگران این سریال هستند.

بوتیمار سریال شبکه سه برای نوروز 1400

هشت آباد سریال شبکه پنج در نوروز ۱۴۰۰

سریال نوروزی هشت آباد با نام قبلی نوروز رنگی به کارگردانی علی مسعودی هم یکی دیگر از گزینه‌های پخش در نوروز از شبکه پنج است. این مجموعه پیش از این قرار بود با نام نوروز رنگی پخش شود؛ اما نامش تغییر پیدا کرد.

هشت آباد نام یک محله در این سریال است که اتفاقا نام فامیلی یکی از شخصیت‌های اصلی داستان هم هست.

تصویربرداری این سریال در مشهد انجام می‌شود و داستانش از اسفند ۶۶ تا ۱۴ فروردین ۶۷ را در برمی‌گیرد و حال و هوای جوان‌ها و نوجوان‌ها در آن سال‌ها را به تصویر می‌کشد.

یوسف تیموری، داریوش سلیمی و سیاوش مفیدی از بازیگرانی هستند که اخیرا جلوی دوربین فیلمبرداری این سریال رفته‌اند. علی‌اکبر تحویلیان تهیه‌کننده این سریال است که پیش از این تهیه‌کنندگی سریال‌های از سرنوشت در سه فصل، شاید برای شما اتفاق بیفتد، دیوار شیشه‌ای و… را برای تلویزیون به عهده داشته است.

علی مسعودی کاررگدان این سریال با اجرای استندآپ کمدی در برنامه «خندوانه» شناخته شد سریال «آخر خط» را نیز برای شبکه سه سیما کارگردانی کرده است.

نظرات