اسامی بازیگران سریال میدان سرخ به همراه نقش +بیوگرافی و عکس و داستان

0

سریال میدان سرخ مجموعه نمایش خانگی محصول سال ۱۴۰۰ در ژانر اکشن و جنایی به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و نویسندگی سارا سلطانی
علی مسعودی‌نیا می باشد که از ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ بطور اختصاصی از فیلیمو منتشر میشود. در ادامه به معرفی سریال میدان سرخ و بازیگران و داستان و تعداد قسمت ها و روزهای انتشار و اسامی بازیگران با نقش ها را توضیح میدهیم.

   سریال میدان سرخ

بیوگرافی بازیگران سریال میدان سرخ با عکس و اسامی و نقش ها

بیوگرافی بازیگران سریال میدان سرخ با نقش ها و عکس و داستان سریال پخش از شهریور ۱۴۰۰ از فیلیمو را در این بخش از مجله حرف تازه مشاهده نمایید.

حمید فرخ‌نژاد بازیگر نقش پاپ در سریال میدان سرخ

حمید فرخ‌نژاد بازیگر نقش پاپ در سریال میدان سرخ

 

حمید فرخ نژاد متولد ۲۸ فروردین ۱۳۴۸ در آبادان، فارغ التحصیل رشته کارگردانی تئاتر در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران، هنرپیشه، فیلم نامه نویس و کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون است.

مهتاب کرامتی بازیگر نقش اعلا در میدان سرخ

 

مهتاب کرامتی بازیگر نقش اعلا در میدان سرخ

 

 

مهتاب کرامتی متولد ۱۳۴۹ بازیگر، تهیه کنندهٔ فیلم، کنشگر حقوق کودکان، بشردوست و مدیر هنری ایرانی است که از ۱ سپتامبر ۲۰۰۶ ( ۱۰ شهریور ۱۳۸۵ ) تاکنون سفیر حسن نیّت و صلح از سوی یونیسف می باشد.

مردی از جنس بلور نخستین حضورش در سینماست. کرامتی در آثار بسیاری از جمله فیلم های سینمایی مومیایی ۳، رستگاری در ۸/۲۰ دقیقه، شبانه روز، عصر یخبندان، زندگی خصوصی آقا و خانم میم و سریال های خاک سرخ، مریم مقدس، روزهای به یادماندنی، رقص

بهرام افشاری بازیگر نقش پیام مکین در سریال میدان سرخ

بهرام افشاری متولد ۱۳۶۶ هنرپیشه فیلم و تئاتر اهل ایران است. شروع فعالیت او در تلویزیون با سریال پایتخت ۲ بود که به عنوان بازیگر مهمان حضور داشت اما در پایتخت ۵ و پایتخت ۶ حضور پررنگ تری پیدا کرد. افشاری در آثار بسیاری همچون فیلم های سینمایی صحنه زنی، لانتوری، کارگر ساده نیازمندیم، عصبانی نیستم، رحمان ۱۴۰۰، سریال های نمایش خانگی دل، میدان سرخ و سریال های تلویزیونی علی البدل، ش

امیرحسین آرمان بازیگر نقش ساعد در سریال میدان سرخ

امیرحسین آرمان بازیگر نقش ساعد در سریال میدان سرخ

امیرحسین آرمان متولد ۱۳۶۱ بازیگر سینما و تلویزیون اهل کشور ایران و دانش آموخته رشته «طراحی داخلی» است و با شرکت در کلاسهای مرحوم مصطفی اسکویی به دنیای بازیگری پانهاد. نخستین تجربه بازیگری او به طور رسمی فیلم سینمایی ازدواج به سبک ایرانی به کارگردانی حسن فتحی در سال ۱۳۸۳ بود.

رضا یزدانی بازیگر نقش گروچف در سریال میدان سرخ

رضا یزدانی بازیگر نقش گروچف در سریال میدان سرخ

 

رضا یزدانی متولد ۱۳۵۲ خواننده، نوازنده، آهنگساز و هنرپیشه اهل تهران می باشد. او از نوجوانی موسیقی کار می کند. تخصّص او در نواختن گیتار به ویژه گیتار الکتریک می باشد. اشعار ترانه های او بطور عمده درون مایهٔ اجتماعی و نوستالژیک هستند. از جمله آهنگسازی های او می توان به فیلم های حکم (۱۳۸۳)، رئیس (۱۳۸۵)، محاکمه در خیابان (۱۳۸۷)، طهران تهران (۱۳۸۸)، ۳۶۰ درجه (۱۳۹۳)، خوک (۱۳۹۶) و … اشاره کرد

سعید داخ بازیگر نقش عبد مکین در سریال میدان سرخ

 

سعید داخ بازیگر نقش عبد مکین در سریال میدان سرخ

 

سعید داخ (زادهٔ ۶ خرداد ۱۳۴۹) بازیگر، کارگردان تئاتر و مجری و طراح حرکات موزون می‌باشد و فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۶۹ با بازی در نمایش «قصه‌های مبارک» به کارگردانی مجتبی مهدی در تالار هنر آغاز کرد.

مهدی حسینی‌نیا بازیگر نقش منصور در سریال میدان سرخ

مهدی حسینی‌نیا بازیگر نقش منصور در سریال میدان سرخ

مهدی حسینی‌نیا (زادهٔ ٢٨ شهریور ۱۳۶۰) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است و بهترین بازیگر مرد در بخش ملی جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران برای فیلم کوتاه سوادکوهی به کارگردانی محمدرضا مجد (۱۳۹۶) دریافت کرده است . او در سریال می خواهم زنده بمانم خوش درخشید

بهدخت ولیان بازیگر نقش افرا در سریال میدان سرخ
بهدخت ولیان بازیگر نقش افرا در سریال میدان سرخ

بهدخت ولیان، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، فارغ التحصیل رشته بازیگری است. او بازیگری را با حضور در تئاتر آغاز کرد، در ادامه با بازی در فیلم نمره ۴ به سینما راه یافت. سپس در فیلم های سینمایی زن بودن، سرطان و بی صدا نقش آفرینی کرد.

سحر نظام‌دوست بازیگر نقش نقره در سریال میدان سرخ

سحر نظام‌دوست بازیگر نقش نقره در سریال میدان سرخ

سحر نظام دوست متولد ۱۳۷۰ دارای مدرک لیسانس گرافیک از دانشگاه سوره مشهد است. او در سال ۱۳۸۲ در تئاتر آدم و حوا به کارگردانی فرزاد محمد علی در نقش حوا ایفای نقش نمود.نظام دوست در فیلم های سینمایی هویت، پیغامی برای جنایتکاران، جنون، آلما، پنج دری و… ح

آرمین رحیمیان بازیگر نقش ابی در سریال میدان سرخ

آرمین رحیمیان بازیگر نقش ابی در سریال میدان سرخ

 

 

آرمین رحیمیان متولد ۱۳۷۲ بازیگر ایرانی، فارغ التحصیل رشته فیلمسازی با گرایش فیلمنامه از دانشکده صدا وسیما است. بازیگری را با حضور در آموزشگاه کارنامه آغاز کرد سپس به تئاتر روی آورد. او به خاطر حضورش در فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد در نقش عبدالمالک ریگی شناخته میشود.

علی مصفا بازیگر نقش تورج مبینی در میدان سرخ

علی مصفا بازیگر نقش تورج مبینی در میدان سرخ

 

 

علی مصفا متولد ۱۳۴۵ بازیگر، کارگردان و تهیه کننده ایرانی است. او در سال ۱۳۴۵ در تهران متولد شد. وی فرزند مظاهر مصفا و امیربانو کریمی، همسر لیلا حاتمی (بازیگر سینما) و برادرزاده حسینعلی خان نکیسا موسیقیدان و خواننده است. مصفا فارغ التحصیل رشته عمران از دانشکدهٔ فنّی دانشگاه تهران در سال ۱۳۷۴ است.

ستاره اسکندری بازیگر نقش ثریا در میدان سرخ

ستاره اسکندری بازیگر نقش ثریا در میدان سرخ

ستاره اسکندری متولد ۱۳۵۳ هنرپیشه، دارای تحصیلات ناتمام در رشتۀ مترجمی زبان انگلیسی است. شروع فعالیت سینمایی وی از سال ۱۳۷۵ با بازی در فیلم سینمایی «حریف دل» به کارگردانی عبدالرضا گنجی بوده است.

لیندا کیانی بازیگر نقش سیمین در میدان سرخ

لیندا کیانی بازیگر نقش سیمین در میدان سرخ

سریال میدان سرخ
ابراهیم ابراهیمیان فیلم‌های «ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه»، «عادت نمی‌کنیم»، «پیلوت» و «دابلند» را در کارنامه خود دارد و این اولین سریالی است که با حضور ستاره‌های سینمای ایران و در ژانری متفاوت کارگردانی خواهد کرد.

سریال میدان سرخ

شروع فیلمبرداری سریال نمایش خانگی «میدان سرخ» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی از تابستان امسال آغاز شده است.
این سریال نمایش خانگی به صورت اختصاصی در فیلیمو پخش خواهد شد و بازیگران، عوامل و زمان پخش آن نیز به‌زودی اطلاع رسانی می‌شود.
از حواشی این کارگردان در کارهای قبلی وی میتوان به فیلم عادت نمی کنیم (سال ۱۳۹۵) ساخته ابراهمیان اشاره کرد که به دلیل پخش تیزرهای تبلیغاتی این فیلم از شبکه های ماهواره ای؛ دادستان عمومی و انقلاب اسلامی تهران دستور توقف اکران این فیلم را صادر کرد که پس از پیگیری‌های رییس سازمان سینمایی، معاون دادستان در نامه‌ای به حجت الله ایوبی ادامه اکران این فیلم را بلامانع اعلام کرد.

سریال میدان سرخ

بازیگران سریال میدان سرخ

بازیگرانی همچون حمید فرخ نژاد ، مهتاب کرامتی ، بهرام افشاری ، امیرحسین آرمان ، آرمین رحیمیان ، بهدخت ولیان و سوگل قلاتیان
بهزاد خلج و تینو صالحی و مجید پتکی و کاظم سیاحی بازیگر نقش گارو و مسعود کرامتی بازیگر نقش کاویان و امید روحانی بازیگر نقش دکتر فیض و مهدی رکنی و مهرداد نوری بازیگر نقش نوری.. در این سریال شبکه نمایش خانگی بازی کردند.

سریال میدان سرخ

خلاصه داستان سریال میدان سرخ

این سریال مناسب برای بالای ۱۷ سال و جمعه‌ها، ساعت ۸ صبح از فیلیمو منتشر می شود و داستان و موضوع آن درباره شیدا به دنبال درمان دخترش قصد سفر به خارج از کشور را دارد، اما به واسطه پنهان کاری و دروغ های شوهرش با اتفاقی هولناک روبرو می شود که زندگی او را برای همیشه تغییر می دهد…

 فاطمه جمشیدی

نقش فاطمه جمشیدی در میدان سرخ

زمان پخش سریال مـیدان سرخ

این سریال نمایش خانگی به صورت اختصاصی در فیلیمو پخش خواهد شد و قرار است از ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ برای بالای ۱۷ سال و جمعه‌ها، ساعت ۸ صبح از فیلیمو منتشر می شود

عوامل سریال

کارگردان ابراهیم ابراهیمیان
تهیه‌کننده جواد نوروزبیگی
مکان تولید تهران
شبکهٔ اصلی شبکهٔ نمایش خانگی
ارشا اقدسی به عنوان بدلکار و طراح صحنه‌ های اکشن

قطعات موسیقی: زخم فرزاد فرزین فرزاد فرزین روزبه بمانی مهران خلیلی

نظرات