اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال افسانه سه برادر با نقش ها +عکس ها و داستان

1

سریال افسانه سه برادر : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران سریال افسانه سه برادر با اسامی و عکس ها و بیوگرافی نقش ها هنرپیشه های این سریال همراه با اسامی عوامل با بازی بازیگران مطرح چینی و …در ادامه مطلب میخوانید.

زمان پخش سریال سه برادر Three Kingdoms از تلویزیون

 

سریال “افسانه سه برادر”، یا با نام اصلی Three Kingdoms سریال پر هزینه چینی به کارگردانی گائو شیشی که از افسانه قدیمی داستان رومانتیک سه پادشاهی برگرفته شده است. این سریال در سال ۲۰۱۲ در ژانر تاریخی-اکشن در ژاپن منتشر شد که موضوع آن حول رخدادهای دودمان هان خاوری متأخر و دوره ۳ امپراتوری است. این سریال در آبان ماه ۱۴۰۱ از شبکه تماشا پخش شد در ادامه مطلب به معرفی سریال “افسانه سه برادر” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن در آبان ماه ۱۴۰۱ را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان

داستان سریال افسانه سه برادر در سال‌های پایانی سلسله هان اتفاق می‌افتد که دولت مرکزی دچار فساد بسیار شده و شورش‌های بسیاری همچون قیام دستار زردها، امپراتوری را به سوی نابودی پیش می‌برد.

خلاصه داستان سریال افسانه سه برادر

در این میان سه دلاور به نام‌های لیو بی، گوان یو و شانگ فی با یکدیگر پیمان برادری بسته تا آرامش و عدالت را برقرار سازند. اما در مقابل آنها نخست وزیر سائو سائوی حیله‌گر قرار دارد که به مقابله با آنها پرداخته و جنگ‌های بسیاری همچون نبرد صخره سرخ میان آنها درمی‌گیرد.

در این مجموعه سه برادر به نام های لیو بی، گوان یو و جانگ فی که از بزرگان و حاکمان محلی امپراطوری بودند با یکدیگر پیمان برادری بسته تا آرامش و عدالت را برقرار سازند. اما در مقابل آن‌ها نخست‌ وزیر سائو سائو که فردی هوشمند و مستبد بود قرار داشت. سریال های چینی افسانه شجاعان و راز گنج پنهان نیز موجود هست.

اسامی بازیگران سریال سه برادر Three Kingdoms

  • چن چیان بین در نقش سائو سائو
  • یو هوی در نقش لیو بی
  • لو یی در نقش ژوگه لیانگ
  • یو گونگ‌گوانگ در نقش گوانگ یو
  • کانگ کای در نقش شانگ فی
  • چن هائو در نقش دیائوچان
  • دونگ چیونگ در نقش شانگ فی

سریال افسانه سه برادر

 

زمان پخش سریال سه برادر

سریال جذاب “افسانه سه برادر” در قالب ۹۵ قسمت هر شب ساعت ۱۹:۰۰ در شبکه تماشا پخش و در ساعات ۱:۰۰ بامداد، ۷:۰۰ صبح و ۱۳:۰۰ روز بعد تکرار آن به نمایش گذاشته می شود.

1 دیدگاه در “اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال افسانه سه برادر با نقش ها +عکس ها و داستان

  1. سینا گفت:
    21

    سلام.چرا انقد مطلبتون ناقصه؟چرا از تک تک بازیگران اصلی این سریال مطلب نذاشتین؟مااصلا کدومشو میشناسیم؟؟اینقدر که به فیلم و سریالهای کره ای پرداختین یمقدارم درباره سریالهای چینی بنویسین.ماهرجا جستجومیکنیم هیچ مطلب بدردبخوری نیست.واقعا کم کاریه.بازیگران کره ای را ریزترین مسایلشونو مطرح میکنید اما از یه بیوگرافی ساده درباره سریال جالبی چون افسانه سه برادر که مخاطباش هم کم نیستن نذاشتین!

نظرات