مرکز مشاوره خرید آب تصفیه کن خانگی راد گستر نوین

0

ـامروزه در اکثر منازل شهر های بزرگ و به خصوص تهران دستگاه های تصفیه آب خانگی یک کالای ضروری می باشد. اهمیت تصفیه آب با افزایش جمعیت و آلودگی های آب بیشتر از قبل شده است. در این مطلب قصد داریم تا از فواید دستگاه تصفیه آب خانگی صحبت کنیم و سپس نکاتی در رابطه با راهنمای خرید آب تصفیه کن را بازگو نماییم.

فواید دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه تصفیه آب شامل چندین فیلتر است که با استفاده از آن ها آلودگی های آب اعم از رسوبات، گل ولای، فلزات سنگین، مواد شیمیایی، کلر، پوسیدگی ها ی لوله های آب و انواع ویروس ها و میکروب ها از بین می رود. عدم تصفیه آب به معنی ورود این مواد مضر به بدن و به دنبال آن ایجاد مشکلات و بیماری های خطرناک است. به طور مثال کلر موجود در آب که در تصفیه خانه های بزرگ از آن برای ضد عفونی کردن آب استفاده می شود باعث افزایش خطر ابتلا به سرطان هایی از جمله سینه و پروستات می شود و مشکلات تنفسی را ایجاد می کند. باکتری ها و ویروس های آب اگر به خوبی تصفیه نشوند و در آب بمانند بیماری های عفونی و مشکلات کلیوی و کبدی را در پی خواهند داشت .

تصفیه آب

آلاینده های شیمیایی از جمله سرب نیز باعث سختی آب می شوند و سرطان زا هستند. خطرات آب آلوده ما را مجاب می کند تا با استفاده از آب تصفیه کن های خانگی از این مشکلات و بیماری های خطرناک جلوگیری کنیم. دستگاه های تصفیه آب خانگی که با روش اسمز معکوس آب را تصفیه می کنند بهترین روش برای از بین بردن انواع آلودگی های آب هستند چرا که فیلتر های آن با منافذ بسیار ریزی که دارند تا ریز ترین ذرات معلق آب را به دام می اندازند و علاوه بر آن در شیرین کردن آب نیز بسیار موثر اند.

دستگاه تصـفیه آب اسمز معکوس سختی آب را نیز کاهش می دهد و آبی سبک و نرم در اختیار شما قرار می دهد. از آن جایی که در طی فرایند تصفیه آب، مواد معدنی مفید آن از دست می رود، آب تصفیه شده بدون خاصیت می شود اما برای حل این مشکل نیز دستگاه تصـفیه آب قلیایی به کمک ما می آید. این دستگاه ترکیبی است از فرایند اسمز معکوس و قلیایی کننده آب که تا حد استانداردی مواد معدنی مورد نیاز بدن را به آب اضافه می کند و از اسید آب کاسته می شود. آب قلیایی دارای خواص معدنی بسیار زیادی است که می تواند از بیماری های گوارشی ناشی از اسیدی بودن آن جلوگیری کند.

آب دارای آلودگی های زیادی است که می تواند بو و مزه و رنگ آن را تغییر دهد. با استفاده از دستگاه تصـفیه آب شما از آبی با طعم گوارا و بدون بو و رنگی شفاف بهره مند خواهید شد. از دیگر فواید دستگاه تصفیه آب خانگی، هیدراته شدن پوست و جلوگیری از خشکی آن است. نوشیدن آب تصـفیه شده به سلامت پوست و شادابی آن کمک می کند، متابولیسم و چربی سوزی بدن را افزایش می دهد، به کاهش استرس و اضطراب کمک می کند و برای کم کردن درد مفاصل بسیار مفید می باشد. آب تصفیـه شده از بافت های بدن محافظت کرده و نوشیدن حداقل ۸ لیوان از آن در روز کارکرد مغز را بهبود می بخشد.

نکات مهم در خرید دستگاه تصفیه آب

برای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی، بهتر است ابتدا به چند نکته توجه داشته باشید. حتما قبل از خرید در رابطه با برند های معتبر این دستگاه ها اطلاعاتی را کسب نمایید و انواع مدل های دستگاه تصفیه آب را بشناسید. پیش از این گفتیم که بهترین دستگاه تصفیه آب، دستگاه های اسمز معکوس می باشند که برای اکثر مناطق و شهر های بزرگ کاربرد دارند. بنابراین اگر شما دارای سختی آب و آلودگی زیاد و هم چنین آب شور هستید دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس برای شما مناسب خواهد بود. این دستگاه ها خود انواع مختلفی دارند که با توجه به هزینه ای که می خواهید صرف کنید و هم چنین نوع آب شرب محل سکونتتان می توایند آن ها را تهیه نمایید.

حتما این دستگاه ها را از فروشگاه ها و شرکت های بزرگ و معتبر خریداری کنید. نمایندگی های دستگاه های تصفیه آب معتبر، جنس تقلبی و برند متفرقه را به شما نمی فروشند بنابراین از اصالت کالا مطمئن خواهید شد. ثانیا موظف خواهند بود تا دستگاه شما را گارانتی کنند و خدمات پس از فروش آن را نیز به شما ارائه دهند.

تصفیه آب
نمایندگی ها و مراکز معتبر، قیمت دستگاه تصفـیه آب را مناسب تر از هر جای دیگری ارائه می دهند. شما نیز در هنگام خرید هم به کیفیت دستگاه توجه کنید و هم قیمت آن را با دستگاه های چینی و بی کیفیت مقایسه نکنید چرا که دستگاه های با برند های معتبر قیمت بالاتری دارند و در کنار آن کیفیت و کارکرد آن ها نیز بیشتر است. دستگاه های تقلبی عمر بسیار کوتاهی دارند و از نظر عملکرد بسیار ضعیف می باشند و به خوبی آب را تصـفیه نمی کنند. به همین دلیل توصیه می کنیم که حتما از نمایندگی تصفـیه آب این دستگاه ها را خریداری نمایید.آب تصـفیه کن های خانگی در انواع مدل های زیر سینکی، کیسی و حتی دیواری نیز در بازار عرضه می شوند که انتخاب آن ها به خود شما بستگی دارد. اغلب دستگاه های زیر سینکی طرفداران بیشتری دارد چون هم مقرون به صرفه هستند و هم قابل مشاهده در آشپزخانه نمی باشند.
در نظر گرفتن این نکات مهم در خرید دستگاه تصفـیه آب به شما کمک می کند تا راحت تر برای خرید دستگاه مناسب خود تصمیم گیری نمایید.

شرکت تصـفیه آب راد گستر نوین

مرکز خرید دستگاه تصفیه آب راد گستر نوین به عنوان وارد کننده و عرضه کننده ی انواع دستگاه های تصفـیه آب خانگی و اداری با سابقه ای طولانی دراین امر آماده ی ارائه بهترین آب تصـفیه کن ها با برترین و بزرگترین برند های معتبر دنیا می باشد. تمامی دستگاه ها دارای گارانتی یک ساله ی طلایی و هم چنین پشتیبانی و خدمات پس از فروش مادام العمر می باشد. شما بهترین قیمت دستگاه تصـفیه آب را از این شرکت خریداری خواهید کرد و حتی می توانید از تخفیف های ویژه ای که در سایت راد گستر نوین قرار داده می شود نیز استفاده کنید. کلیه خدمات و سرویس دهی توسط کارشناسان حرفه ای این شرکت بدون دریافت اجرت و یا حق سرویس انجام می گیرد و ارسال و نصب دستگاه نیز رایگان می باشد. شرکت تصـفیه آب راد گستر نوین همیشه آماده ی پاسخگویی سوالات شما جهت ارائه مشاوره و انتخاب بهتین دستگاه تصـفیه آب شما عزیزان خواهد بود.

نظرات