زمان پخش و تکرار سریال حیرانی از شبکه آی فیلم ۱۴۰۲ + روزهای پخش

0

سریال حیرانی از شبکه آی فیلم : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال حیرانی برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال حیرانی

این مجموعه به کارگردانی کیوان علی‌محمدی و امید بنکدار و تهیه کنندگی رضا جودی و فیلمنامه آن نیز توسط خانم رویا اسدی و مهشید تهرانی به نگارش در آمده است و محصول سال ۹۰ در ژانر اجتماعی،درام و خانوادگی است. این سریال برای بار در سال ۹۱ از شبکه یک پخش شد و به خاطر داستان متفاوتش بسیار مورد استقبال قرار گرفت. تا جایی که اکنون نیز درخواست پخش سریال گزارش شده و به همین جهت قرار است آی فیلم از تاریخ ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ این سریل را در جدول پخش خود قرار دهد.ناگفته نماند ستاره اسکندری برای این سریال در چهاردهمین دوره جشن حافط برای بهترین بازیگر زن درام نامزد شد.

از جمله بازیگران سریال می توان به حمیدرضا پگاه،مریم بوبانی،شهین تسلیمی،آتیه جاوید،ستاره اسکندری،رؤیا جاویدنیا،فریبا جدی‌کار،بابک حمیدیان،احمد ساعتچیان،فریده صابری،مهرداد صدیقیان،آزاده صمدی و… اشاره کرد.

در خلاصه داستان آمده حیرانی درباره جوانی به نام پولاد مرزبان است که سالها خارج از کشور زندگی کرده و اکنون برای همراهی مادربزرگ بیمارش به نام مهربانو به ایران بازمی گردد اما ناگفته های مهربانو و آشنایی پولاد با با خانواده فرجام او را حیرا و پریشان می کند و در برابر اتفاقات غیرمنتظره قرارمی هد.

سریال حیرانی از شبکه آی فیلم

ساعت تکرار و زمان پخش سریال حیرانی از شبکه آی فیلم

این سریال ۳۱ قسمتی هرشب از ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ هرشب ساعت ۱۸ و تکرار آن روز بعد ساعت ۲ بامداد و ۱۰ صبح از شبکه آی فیلم پخش می شود.

از دیگر هنرمندان می توان به  گلاره عباسی،آتنه فقیه‌نصیری،هومن سيدي،بهروز قادری،الهام کردا،رؤیا میرعلمی،فرخ نعمتی  و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی و مهیج لذت ببرید.

همراه ما باشید.

نظرات