وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ بعلت آلودگی هوا + اسامی شهرها

3

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ بعلت آلودگی هوا و دلیل گرد و خاک و آلودگی هوا و طوفان و بازندگی و تگرگ مشخص شد+ اسامی شهرها در تعطیلی مدارس و ادارات الودگی شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ سراسر ایران+تعطیلی مدارس فردا الودگی هوا در ادامه در پاسخ به سوال دانش آموزان عزیز که آیا مدارس شهرهای خوزستان و اهواز و بوشهر و چهارمحال و بختیاری شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ تعطیل است یا نه جزئیات اخبار جدید درباره وضعیت تعطیلی فعالیت مدارس خوزستان و بوشهر و اهواز و خرمشهر برای فردا را بخوانید

وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه 24 اردیبهشت 1401 بعلت آلودگی هوا + اسامی شهرها

وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ بعلت آلودگی هوا + اسامی شهرها

♦️ مدارس یزد، اشکذر، اردکان و میبد فردا صبح تعطیل است

🔹معاون عمرانی استاندار یزد گفت: با اعلام وضعیت نارنجی، مدارس ابتدایی شهر یزد فردا در شیفت صبح و شهرستان های اشکذر، اردکان و میبد همه‌ی مقاطع در شیفت صبح تعطیل خواهد بود.
ابوالحسینی افزود: فردا این مدارس بصورت مجازی دایر خواهند بود.

🔹در صورت صدور هرگونه اطلاعیه جدید اطلاع‌ رسانی خواهد شد.

وضعیت آب و هوای شهرها فردا

بر اسای جدیدترین اخبار هواشناسی درباره آب و هوای کشور و شاخص هوا شهرها برای فردا، روز شنبه ۲۴ اردیبهشت در برخی نقاط شمال شرق، شرق و مرکز کشور بارش پراکنده و خفیف پیش‌بینی می‌شود. یکشنبه (۲۵ اردیبهشت) نیز در کشور بارش نخواهیم داشت و در روز دوشنبه (۲۶ اردیبهشت) در نیمه شمالی استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی بارش پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان ادامه داد: روزهای پنجشنبه و جمعه شرایط برای تشکیل توده گردوخاک بر روی کشور عراق مهیا است، از این رو همچنان در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی وقوع این پدیده همراه با کاهش دید و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این دو روز در جنوب و شمال شرق کشور نیز وزش باد شدید و در برخی نقاط این مناطق نیز باد و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود اظهار کرد: همچنین از روز جمعه تا دوشنبه در نیمه شرقی کشور وزش باد شدید بوده و در نقاط مستعد به‌ویژه در منطقه زابل باد و گردوخاک رخ خواهد داد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضافه کرد: از لحاظ دمایی در روز شنبه ابتدا در شمال غرب و استان‌های ساحلی خزر و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و در روز یکشنبه در شمال شرق افزایش دما خواهیم داشت. این افزایش دما تا روز سه شنبه تداوم دارد. خلیج فارس و تنگه هرمز نیز تا روز شنبه مواج خواهند بود.

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران کمی ابری تا نیمه ابری و در برخی ساعات همراه با وزش باد شدید و در برخی نقاط به ویژه در نیمه جنوبی و غربی استان، گاهی وزش باد خیلی شدید و خیزش موقت گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

در عین حال از شنبه تا دوشنبه (۲۴ تا ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱)، آسمان تهران، قسمتی ابری همراه با وزش ملایم باد و در ارتفاعات استان نیمه ابری گاهی همراه با بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

3 دیدگاه در “وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ بعلت آلودگی هوا + اسامی شهرها

  1. ماعل گفت:

    والا همه سایتا میگن فلان بعد هیچ چیزی هم نمیفهمه آدم مقاله نوشتن بابا تعطیل میکردن این یگ هفته رو هم کرونا ما گرفتیم بچه ها میگیرن نمیگن

  2. جاع گفت:

    راس،میگه باو یه کلام بنویسید تعطیل یا ن یه سایت بود نوشته بود تعطیل رسمی نیست انگار ما تعطیل رسمی نمی شناسیم حضوری هم خسته کننده هس آنلاین میکردن زودتر

  3. Hh گفت:

    همیشه خدا همه سایتا میگن تعطیل و فلان میزنیم روش اصلا معلوم نی فقط دلیل آلودگی گفتن بزنین تعطیل هست یا ن یه کلام

نظرات