اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال بزم آخر با نقش + داستان کامل و سرنوشت بازیگران

0

بیوگرافی و عکس های تمامی بازیگران سریال بزم آخر و بیوگرافی نقش های رضوان و… در سریال بزم اخر با عکس های واقعی و همسرانشان در این سریال از مجله حرف تازه میخوانید. “سریال بزم آخر”، مجموعه تلویزیونی به کارگردانی سجاد شهریاری و تهیه کنندگی جمال گلی با بازی آتیلا پسیانی است. این سریال محصول سال ۹۴ و در ژانر درام، اجتماعی و خانوادگی ساخته شده است. این سریال که برای اولین بار در همان سال از شبکه دوم سیما پخش شد، حالا قرار است بار دیگر بر روی آنتن آی فیلم در دی ماه ۱۴۰۰ برود. در ادامه مطلب به معرفی بازیگران این سریال (بیوگرافی و عکس) و داستان و بیوگرافی بازیگران نقش ها با عکس جدید می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال بزم آخر با نقش + داستان کامل و سرنوشت بازیگران

 

بیوگرافی همه بازیگران سریال بزم آخر با عکس جدید

بیوگرافی و عکس های تمامی بازیگران سریال بزم آخر و بیوگرافی نقش های رضوان و… در سریال بزم اخر با عکس های واقعی و همسرانشان در این سریال از مجله حرف تازه میخوانید.

 

خلاصه داستان

سریال “بزم آخر” روایتگر ماجرای زندگی دختری به نام “رضوان” است که در رشته تئاتر تحصیل کرده است و برای نگارش پایان نامه اش درباره نمایش های آئینی و بخصوص تعزیه تحقیق می‌کند.

خلاصه داستان سریال بزم آخر

رضوان در طول این تحقیقات متوجه موضوعاتی می شود که او را به تحقیق درباره گذشته پدرش وادار می کند. گفتنی است که این سریال کوتاه پنج قسمتی در نوروز ۱۳۹۴ و به مناسبت ایام فاطمیه از شبکه دو تلویزیون ایران پخش شد.

 

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال بزم آخر به همراه نقش

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال بزم آخر به همراه نقش

 

دیگر عوامل

نویسنده: حسن مشکلاتی، مدیر تصویربرداری: مهدی امیری، مدیر صدابرداری: ناصر انتظاری، طراح گریم: دانیال شعاعی، طراح صحنه و لباس: کیوان ذوالفقاری، تصویربردار: رضا شیبانی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: حامد شریفی نیا، مشاور رسانه ای: امین داداشی، مشاور پروژه: حمید نعمتی، عکاس: نرگس مقدسی، مدیر تولید: محمود جوانشیر، دستیار برنامه ریز: پانیذ علیزاده، دستیاران کارگردان: سپیده شریعت مقدم، مسعود قنبری، دستیاران تصویر: مرتضی مسلمی، حمیدرضا زارع، مازیار نجاتی، دستیاران صدا: حمید غیبی، پویا شاهکار، مجری طرح: محمدرضا عباسی، مجریان گریم: ساناز صباغ نژاد، رسول نعمتی، محمد شفیقیان، دستیاران صحنه و لباس: پگاه نایب، علی گنجی، سرپرست تولید: علی رحیم زاده، دستیار تهیه: حمید ملک مختاری، منشی صحنه: زهرا محبی، هماهنگی تولید: علی شهبندی.

نظرات