خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال دارا و ندار

0

سریال “دارا و ندار″، سریال ایرانی به کارگردانی مسعود ده نمکی و تهیه کنندگی سیدامیر پروین حسینی است. این سریال در ژانر کمدی-اجتماعی در سال ۸۸ ساخته و برای اولین بار در نوروز ۸۹ از شبکه  تهران منتشر شد. حالا قرار است بار دیگر این سریال بر روی آنتن صدا و سیما برود. در ادامه مطلب به معرفی سریال “دارا و ندار” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن در تیر ماه را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال دارا و ندار

 

خلاصه داستان

سریال “دارا و ندار” روایتگر مردی به نام “تیمور گلچین” است. او مردی مسن، خودخواه و ثروتمندیست که تمامی دارائیش را فروخته و در امر ساختمان سازی در دوبی سرمایه گذاری کرده وبرای همیشه به آنجا می رود.

داستان سریال دارا و ندار

در مسیر فرودگاه او با حاجی فیروزی برخورد لفظی پیدا می کند و حاجی فیروز به او از آه مظلوم و عدم ثبات روزگار میگوید.در دوبی تیمور بطور غیر منتظره ای با عوارض بحران اقتصادی جهانی مواجه می شود و میفهمد شریک ایرانی اش فرار کرده است و…

 

اسامی بازیگران سریال دارا و ندار

اسامی بازیگران سریال دارا و ندار

 

دیگر عوامل

کارگردان: مسعود ده نمکی، مدیر تصویربرداری: امیر کریمی، گروه نویسندگان: نگارش اول فیلمنامه: رضا مقصودی؛ بر اساس طرحی از خشایار الوند، مشاور فیلمنامه: پیمان قاسم خانی، نگارش دوم فیلمنامه: بابک کایدان، پدرام کریمی، پانته آ تاج بخش، بازنویسی نهایی: مسعود ده نمکی، گروه تصویربرداری: سعیدبراتی، محمد کریمی، علیرضا افشاری، سید مهیار میررسالت پناهی، علی خان بابایی.

 

زمان پخش سریال دارا و ندار

سریال “دارا و ندار” قرار است از شنبه (مصادف با ۱۴ تیر) راس ساعت ۲۳:۰۰ از شبکه افق پخش شود. همچنین تکرار آن در ساعات ۱۰:۰۰ و ۱۵:۳۰ روز بعد به نمایش گذاشته می شود.

نظرات