زمان دقیق پخش تکرار سریال هم سایه شبکه سه ۱۴۰۰ با اسامی بازیگران + تصاویر

0

زمان دقیق پخش تکرار سریال هم سایه شبکه سه ۱۴۰۰ با اسامی بازیگران + تصاویر

ساعت و زمان دقیق پخش و تکرار سریال همسایه «هم سایه» شبکه سه + داستان و بازیگران,سریال هم سایه کی پخش می‌شود؟ ساعت و زمان پخش سریال (هم‌سایه) از شبکه سه و خلاصه داستان و بازیگران سریال هم سایه, زمان دقیق تکرار همسایه شبکه سه کی است ,زمان و ساعت دقیق پخش سریال هم سایه شبکه سه کی است همراه با تعداد قسمت های سریال هم سایه به کارگردانی آقای غضنفری سریال هم سایه (هم‌سایه) جایگزین سریال گاندو ۲ در شبکه سه تلویزیون میشود از ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ روی آنتن شبکه سه سیما در حال پخش است و تیزر آن نیز منتشر شد سریال…

زمان دقیق پخش تکرار سریال هم سایه شبکه سه 1400 با اسامی بازیگران + تصاویر

همسایه جایگزین سریال گاندو ۲ در شبکه سه تلویزیون میشود و بزودی روی آنتن شبکه سه سیما میرود و تیزر آن نیز منتشر شد
سریال هم سایه با نام قبلی “نیمروز تا تهران” و شرق بهشت در ۳۵ قسمت سریالی که با فیلمنامه‌ای از تهمینه بهرام علیان و ارسلان امیری از بهمن‌ماه سال ۱۳۹۹ در تهران کار خود را آغاز کرد و چند روزی دیگر مانده تا فیلمبرداری‌اش را به پایان برساند. این سریال قرار است بعد از “گاندو” از شبکه سوم سیما پخش میشود.

اسامی بازیگران

از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی میتوان به پیام دهکردی، شقایق فراهانی، مجید مظفری ، فرید سجادی حسینی ، مائده طهماسبی ، آزاده سیفی ، امیراحمد قزوینی، محیا دهقانی ، شیدا خلیق ، مهران رجبی ، مریم کاظمی، جلال فاطمی، ناصر سجادی حسینی، شیرین ضابطیان و…. اشاره کرد.
جزئیات داستان این سریال یک ملودرام عاشقانه است که سعی می‌کند از زندگی و دغدغه‌های مهاجرین افغانستانی در ایران و همزیستی دو ملت بگوید.
در این سریال نقش اصلی سریال را امیراحمد قزوینی در نقش حافظ بازی می‌کند که او را با ماجرای نیمروز و جان‌دار به یاد می‌آوریم و محیا دهقانی نیز بازیگر نقش نگار که سابق بر این در “ماجرای نیمروز” و البته “پایتخت۴” و “همبازی” باز کرده است.

همسایه شبکه ۳ سیما هر شب راس ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه و زمان پخش تکرار در دو نوبت از شبکه سه انجام خواهد شد. تکرار اول ساعت ۲ بامداد و در دومین نوبت بازپخش این سریال ساعت ۰۹:۴۵ دقیقه صبح روز بعد انجام می‌شود.

 

نظرات