برج نوری | برج نوری یا برج روشنایی احداث گستر

0

برج نوری از جمله محصولات ارائه شده در احداث گستر می باشد. مجموعه احداث گستر نیروی پارس با داشتن سالیان سال سابقه در زمینه تولید و اجرای تجهیزات روشنایی و ترافیکی همواره سعی کرده با رعایت تمامی استانداردهای ملی و بین المللی سفارشات مشتریان خود را در کوتاه ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه دهد، انجام پروژه های بزرگ و مهم در اقصی نقاط کشور خود شاهد این مدعاست. از ویژگی های خاص مجموعه احداث گستر نیروی پارس بهره مندی از نیروهای متخصص و متعهد هم در بخش تولید و هم در بخش اجرا بوده که همین امر موجب مشارکت ما در پروژه های متعددی شده است.

 برج نوری و روشنایی

شما می توانید از طریق سایت اینترنتی مجموعه احداث گستر نیروی پارس، اقدام به خرید اینترنتی برج های نوری در مکان های زیادی که فضای وسیعی دارد کاربرد بسیاری دارد. مانند: نمایشگاه ها ، استادیوم ها،کارخانه ها،پارک های جنگلی، بزرگراه ها و… .
به منظور کم کردن هزینه های خرید اولیه، اجرای کابلکشی و انجام تعمیرات سیستم روشنایی در کمترین زمان ممکن و همینطور نورپردازی با لوکس نوری بالا جهت روشنایی محل هایی که از لحاظ وسعت زمین به صورت طولی نمی باشند مانند جاده ها و راه های باریک از برج نوری استفاده می شود.
برج های روشنایی یا همان برج های نوری در ارتفاع های متداول بین ۶ الی تا ۳۰ متر (قابلیت ساخت تا ارتفاع ۶۰ متر) و در دو نوع ثابت و متحرک تولید می کند.

برج نوری و روشنایی

برج نوری

برج نوری سازه ای مرتفع بوده که وظیفه ایجاد روشنایی در یک محیط مرتفع را بر عهده دارد. برج نوری یکی از بهترین محصولات مجموعه احداث گستر نیروی پارس است. برج نوری تلسکوپی، برج نوری اتسادیومی ، برج نوری متحرک و … از انواع برج روشنایی هستند که به آن دکل روشنایی نیز می گویند. بی شک بخش عمده ای از عناصر تشکيل دهنده سيمای هر شهر، مبلمان آن شهر است؛ اجزايی که گذشته از کاربردهای خاص خود به زيبایی و انتظام شهر نيز سامان می بخشند.

طبعا شکل گيری عناصر بصری که تصوير هر شهر را به وجود می آورند، خاطره ای را برای هر بيننده در ذهن باقی می گذارند. کوین لینچ در کتاب «سيمای شهر» در همين اثر و خاطره و بادی که از سيمای یک شهر در ذهن بيننده به جای می ماند (تصوير ذهنی)، مفصل صحبت کرده است.

هنر طراح آن است که در کنار چيدمان اين ابزار و اجزا، نياز شهروندان را برطرف کرده و سيمای زیبا به شهر بدهد؛ به طوری که شهروند احساس آرامش و راحتی را در برخورد با آن ها داشته باشد. نيمکت، تيرهای چراغ برق، صندوق پست و اتاقک تلفن، تابلوها، فضاهای سبز، آب نماها و بسياری از اجزای ديگر تشکيل دهنده اين نظم هستند.

برج روشنایی متحرک در دو نوع برقی و دستی ساخته می شود.

مدل دستی برج نوری:

بیشتر برای برج های نور با ارتفاع پایین (معمولا تا ۱۵ متر) و تعداد پرژکتور کم کاربرد دارد. بیشترین کاربرد در برج های ۶ الی ۱۲ متری در این مدل فریم پرژکتورها به کمک نیروی انسانی و با استفاده از وینچ و هندل جا به جا می شود.

مدل برقی برج نوری :

بیشتر برای برج های نور با ارتفاع بالای ۱۵ متر و با تعداد پرکتورهای زیاد کاربرد دارد. همانطور که از اسم آن پیداست به راحتی توسط نیروی الکتریکی و تنها با فشار یک کلید فریم پرژکتورها به طرف بالا و پایین جا به جا می شود.

برج نوری و روشنایی

برج نوری یا برج روشنایی احداث گستر

بگذارید اول از هر چیز، بحث را با مزایای خرید برج نوری یا برج روشنایی احداث گستر شروع کنیم. مجموعه احداث گستر نیروی پارس  از متخصصان حرفه ای استفاده می نماید و کیفیت محصولات خود را تضمین می کند. همچنین یکی دیگر از مزایای خرید برج نوری یا برج روشنایی احداث گستر قیمت نازل و مناسب آن است. زیرا شما دارید به صورت مستقیم از کارخانه خرید می کنید. این مجموعه همچنین محصولات دیگر ازجمله دکل دوربین مداربسته را ارائه می دهد.

در بسياری از شهرها فقط تابلوهای نصب نشده (نه علائم رانندگی) خود به تنهایی می توانند به دليل بی نظمی و اغتشاش و شلوغی سيما باعث به وجود آمدن تصویری نه چندان زيبا و آرامش بخش در شهر شوند. امروزه در شهرهاي بزرگ و پيشرفته، از جمله در شهرهای اروپا و امريکا کارشناسان مختلفی بر روی اين موضوع کار کرده و به جزئيات سيما و نمای شهری اهميت می دهند و گاهی همان قدر که طرح های جامع و تفصيلی شهری اهميت دارند، برای مبلمان و سيمای شهر نيز بهای ويژه ای پرداخت می کنند.

نظرات