معرفی بهترین سایت‌های خرید سرور از خارج

0

اگر یک وب‌مستر حرفه‌ای هستید، مسلما می‌دانید که داشتن یک سرور و هاست قدرتمند تا چه میزان می‌تواند بر روی موفقیت کسب‌وکار شما اثر بگذارد. در واقع سرعت بالای لود سایت و این که سرور وب‌سایت ما بدون مواجهه با هیچگونه مشکل یا قطعی خاصی همواره به کار خود ادامه دهد، یکی از عوامل کلیدی است که نقش موثری را در ارتقا سئو وب‌سایت شما ایفا می‌کند. طبیعتا در شرایطی که به دلیل مشکلات ایجاد شده در هاستینگ، وب‌سایت برای مدتی از دسترس کاربران خارج می‌گردد یا از سرعت بهینه‌ای برخوردار نیست، ضررهای غیرقابل جبرانی نظیر از دست رفتن مخاطب، افت رتبه در گوگل و مواردی از این قبیل رخ می‌دهد که غالبا چنین مشکلاتی به هنگام استفاده از هاستینگ‌های داخلی بیشتر خود را نشان می‌دهند و همین مسئله سبب شده تا بسیاری از وب‌مسترها به سراغ خرید سرور و هاست از دیتاسنترهای خارجی بروند که هم دارای پشتیبانی مستقیم هستند و هم از قیمت مقرون به صرفه‌ای برخوردارند. با توجه به اهمیت خرید هاست از دیتاسنترهای معتبر خارجی، ما این مطلب را به معرفی بهترین سایت‌های خرید سرور از خارج اختصاص داده‌ایم و اگر شما هم در این زمینه کنجکاو هستید، به شما توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا با بهترین دیتاسنترهای خارجی و همچنین نحوه خرید هاست و سرور از آن‌ها آشنا گردید.

 خرید هاست از خارج

هاست (Web Hosting)

قبل از آن که به معرفی بهترین وب‌سایت‌های معتبر فعال در حوزه خرید سرور خارجی بپردازیم، ضرورت دارد تا نگاهی به خود ماهیت هاست و سرور داشته باشیم تا پس از آن بتوانید با دید روشن‌تری در ارتباط با اهمیت خرید سرور از دیتاسنترهای خارجی قضاوت نمائید. هاست وب را در واقع می‌توان به عنوان سرویسی در نظر گرفت که این امکان را برای افراد و سازمان‌ها فراهم می‌آورد تا یک صفحه وب و وب‌سایت را در بستر اینترنت منتشر نمایند. به بیان ساده‌تر، وب‌سایت‌ها در واقع بر روی سرورهایی ذخیره یا میزبانی می‌شوند که این سرورها همان رایانه‌هایی هستند که کلیه اطلاعات وب‌سایت شما در آن قرار می‌گیرد و به هنگامی که فردی بخواهد به وب‌سایت‌تان دسترسی داشته باشد، باید آدرس وب‌سایت شما را در مرورگر وارد کرده تا در نهایت رایانه او به سرور شما متصل گردد و در نهایت وب‌سایت شما از طریق مرورگر برای وی نمایان شود.

به خاطر داشته باشید که سرعت هاست بسیار بر روی سطح عملکرد وب‌سایت شما تاثیر می‌گذارد. اگر وب‌مستر مبتدی هم باشید، مسلما به این نکته کاملا واقف هستید که سئوی وب‌سایت، اولین و مهم‌ترین اصلی است که پس از راه‌اندازی وب‌سایت باید به آن توجه کرد. یکی از عوامل مهمی که بر روی سئو وب‌سایت شما تاثیر می‌گذارد، سرعت لود وب‌سایت است. بیایید خود را به جای خاطبان قرار دهیم، آیا شما در حالت عادی بیش از ۱۰ ثانیه منتظر می‌مانید که وب‌سایتی لود شود؟! طبیعتا پاسخ این سوال منفی است؛ همان طور که شما هنگامی که به یک رستوران مراجعه می‌کنید، سرعت پایین خدمات پیشخدمت‌ها می‌تواند منجر به ایجاد احساس نارضایتی در شما گشته و رستوران را ترک کنید، این مسئله در جستجو در فضای مجازی نیز صادق است.

به طور کلی استفاده از هاست‌های داخلی بی‌کیفیت می‌تواند موجب کاهش سرعت لود وب‌سایت شما گشته و همین امر به از دست دادن ترافیک وب‌سایت، شکست در بازاریابی اینترنتی، افت رتبه و دیده نشده در موتورهای جستجو، نرخ پرش و در نهایت از دست دادن مخاطب و مشتری منجر گردد. البته ناگفته نماند که علاوه بر سرعت پایین هاست‌های داخلی و تاثیر منفی آن بر سئو وب‌سایت، مشکل دیگری که به هنگام استفاده از هاست‌های داخلی با آن مواجه خواهید شد، این است که در صورتی که وب‌سایت شما به هر دلیلی (حتی به اشتباه) فیلتر گردد، این وب‌سایت حتی دیگر با استفاده از فیلترشکن نیز در دسترس نخواهد بود.

بهترین دیتاسنترهای خارجی خرید سرور و هاست

حال که با هاست و اهمیت استفاده از هاست‌های خارجی بهتر آشنا شدید، نوبت به معرفی بهترین سایت‌های خرید هاست خارجی می‌رسد که در ادامه به معرفی تفصیلی هر کدام از این دیتاسنترهای معتبر خارجی می‌پردازیم:

وب‌سایت اینموشن (InMotion)

یکی از بهترین وب‌سایت‌های شناخته شده وب هاستینگ در سطح جهانی، سایت اینموشن هاستینگ است. از امکاناتی که به هنگام استفاده از خدمات وب‌سایت اینموشن از آن برخوردار خواهید شد، می‌توان به مواردی نظیر ضمانت ۹۰ روزه بازگشت وجه در صورت عدم رضایت، انتقال رایگان سایت، انتخاب مکان دیتاسنتر، استفاده از فضای ذخیره SSD و گواهی SSL رایگان اشاره کرد. این وب‌سایت که تجربه ۱۵ ساله در زمینه ارائه خدمات هاستینگ دارد، از محبوب‌ترین سرویس مدیریت محتوا یعنی وردپرس، به طور کامل پشتیبانی می‌نماید و می‌توانید از طریق این دیتاسنتر نسبت به دریافت هاست‌های مخصوص وب‌سایت‌های فروشگاهی نیز اقدام نمائید.

آموزش خرید سرور از هتزنر

وب‌سایت گوددی (GoDaddy)

یکی از وب‌سایت‌های معتبر دیگر فعال در حوزه ارائه خدمات هاستینگ و سرور، وب‌سایت گوددی (GoDaddy) است که به طور کلی، با ارائه خدمات جامع خویش توانسته است کلیه امکانات ضروری برای راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی موفق و مدیریت آن را تحت پوشش قرار دهد. از خدمات این وب‌سایت می‌توان به مواردی نظیر خرید دامنه، هاست و سرور، طراحی وب‌سایت و بازاریابی، طراحی صفحات وردپرس و خدمات امنیت وب‌سایت اشاره کرد. تعرفه مناسب ارائه خدمات و همچنین کیفیت عالی خدمات ارائه شده، این وب‌سایت را به یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های ارائه کننده خدمات میزبانی وب‌سایت تبدیل کرده است.

وب‌سایت بلوهاست (Bluehost)

اگر به دنبال یک دیتاسنتر قدیمی و با تجربه در زمینه ارائه خدمات هاستینگ می‌گردید، وب‌سایت بلوهاست (Bluehost) می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد. این برند محبوب ارائه کننده خدمات هاستینگ، فعالیت خود را از سال ۱۹۹۶ آغاز کرده و در سال‌های اخیر تواسنه است عنوان بزرگ‌ترین برند در زمینه هاست وردپرس را به خود اختصاص دهد. کیفیت هاست‌های ارائه شده از سوی این وب‌سایت به قدری بالاست که حتی زمانی که ترافیک وب‌سایت شما بیش از حد انتظار افزایش یافته باشد نیز مشکلی به لحاظ کند شدن وب‌سایت‌تان نخواهید داشت. پشتیبانی در تمامی روزهای هفته (آن هم به صورت ۲۴ ساعته) از مزایای دیگری است که به هنگام استفاده از خدمات هاستینگ این مجموعه از آن برخوردار خواهید شد. از ویژگی‌های مثبت استفاده از خدمات وب‌سایت بلوهاست می‌توان به مواردی همچون قیمت‌گذاری مناسب پلن‌های متنوع، دریافت دامنه رایگان، ضمانت ۳۰ روزه بازگشت وجه در صورت نارضایتی و همچنین برخورداری از CDN + SSL رایگان اشاره کرد.

نحوه خرید سرور و هاست از دیتاسنترهای معتبر خارجی

در مطالب فوق با بهترین وب‌سایت‌های ارائه کننده خدمات هاستینگ در سطح جهانی آشنا شدید؛ اما سوالی که در این بین ممکن است ذهن مخاطبان را به خود مشغول سازد، به مسئله نحوه خرید سرور و هاست از این دیتاسنترهای خارجی بازمی‌گردد. مسلما به دلیل وجود تحریم‌های مالی علیه ایران، بسیاری از پلتفرم‌های معتبر پرداخت بین‌المللی نظیر پی‌پال ارائه خدمات به کاربران ایرانی را قطع کرده‌اند و در صورتی که متوجه هویت و ملیت ایرانی کاربری گردند، علاوه بر مسدودسازی حساب، نسبت به بلوکه کردن دارایی‌های موجود در این حساب‌ها نیز اقدام می‌کنند. از سوی دیگر به دلیل عدم اتصال سیستم بانکداری کشور ما به نظام بانکی جهانی عملا استفاده از حساب‌های داخلی برای خریدهای بین‌المللی منتفی است.

شاید با مطالعه مطالب فوق چنین تصور کنید که دیگر امکان خرید هاست از دیتاسنترهای خارجی برای کاربران ایرانی وجود ندارد؛ اما خوشبختانه با ورود برخی از شرکت‌های معتبر خدمات‌رسان ارزی نظیر آریاپی، این مشکل به طور کلی برطرف شده است و شما برای خرید هاست از سایت‌های معرفی شده در بالا و بسیاری از سایت‌های ارائه کننده خدمات هاستینگ همچون دیجیتال اوشن، هاستینگز، او وی اچ، هتزنر و غیره می‌توانید از خدمات مجموعه آریاپی کمک بگیرید. برای این منظور فقط کافی است به وب‌سایت آریاپی مراجعه کرده و با ایجاد حساب کاربری در منوی خدمات خرید سرور و هاست را انتخاب کنید و پس از پرداخت هزینه در کوتاه‌ترین زمان ممکن به یک هاست پرسرعت خارجی دسترسی پیدا کنید.

از مزایای استفاده از خدمات مجموعه آریاپی می‌توان به پشتیبانی ۲۴ ساعته در کلیه روزهای هفته، تعرفه‌گذاری مقرون به صرفه برای خدمات ارائه شده، ارائه تضمین محرمانگی اطلاعات اشاره کرد. برای خرید هاست و سرور خارجی از وب‌سایت‌های مربوطه در قدم اول باید در وب‌سایت خارجی مورد نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید و سپس به آریاپی مراجعه کرده و ثبت سفارش خرید هاست از وب‌سایت خارجی مربوطه را نهایی کنید تا اطلاعات سرور و هاست در کوتاه‌ترین زمان ممکن در حساب کاربری‌تان در وب‌سایت مورد شما قرار می‌گیرد. به طور کلی بازه زمانی لازم برای انجام سفارشات کاربران در آریاپی چیزی مابین ۱۰ الی ۲۵ دقیقه است.

چگونه از خارج از ایران سرور بخریم ؟

آریاپی؛ مجموعه خدمات‌رسان ارزی معتبر در حوزه خرید سرور و هاست از دیتاسنترهای خارجی

همان طور که در مطالب فوق مشاهده کردید، یکی از اصل‌های کلیدی دخیل در ارتقا و بهینه‌سازی سرعت لود صفحات وب‌سایت استفاده از یک هاست خارجی قدرتمند است که نقش اساسی را در ارتقا رتبه شما در موتورهای جستجو ایفا می‌نماید و در صورتی که از یک سرور و هاست ضعیف برای میزبانی وب‌سایت خود استفاده می‌کنید، باید بدانید که چنین کاری می‌تواند منجر به افت ترافیک وب‌سایت و همچنین از دست رفتن بسیاری از مشتریان شما گردد. این معایب سبب شده تا بسیاری از وب‌مسترها به سراغ استفاده از هاست‌های خارجی بروند؛ اما به دلیل وجود محدودیت‌های اعمال شده به دلیل تحریم‌های بین‌المللی، امکان خرید مستقیم از وب‌سایت‌های خارجی ارائه کننده خدمات هاستینگ را نداشته باشند ولی خوشبختانه با ورود شرکت‌های معتبر ارائه کننده خدمات ارزی نظیر آریاپی، امروزه این مشکل به طور کامل برطرف شده است و اگر شما هم به دنبال خرید هاست خارجی هستید؛ اما در مرحله پرداخت ارزی به مشکل خورده‌اید، به شما توصیه می‌کنیم که به وب‌سایت آریاپی مراجعه کرده و از خدمات این مجموعه در خرید سرور و هاست از کلیه دیتاسنترهای خارجی استفاده نمائید.

نظرات