اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال موج اول با نقش ها+‌ داستان و عکس واقعی بازیگران

0

سریال موج اول, محصول سال ۱۴۰۰, با بازی مهدی فخیم زاده، فریبا متخصص، محسن قصابیان، زنده یاد سیامک اطلسی، نیلوفر رجایی فر و کوروش سلیمانی و تعدادی بازیگر جوان تئاتر، از دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ هر شب ساعت ۲۰:۵۰ از شبکه سه در ۳۰ قسمت پخش میشود.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال موج اول با نقش ها+‌ داستان و عکس واقعی بازیگران

نیلوفر رجایی فر که بازیگر نقش نگار در سریال موج اول را بر عهده دارد درباره سریال موج اول می گوید: از همکاری تعریف خلاقیت و هوش آقای حسینی را شنیده بودم و پس از صحبت با ایشان برای کار در سریال موج اول به جمع بندی رسیدم. کاراکتر نگار شخصیتی آرام، مهربان، دل نازک و عاشق خدمت است که در یک خانواده متمول تربیت شده است. او درحالیکه موقعیت پزشک بودن را داشته، اما عاشق پرستاری است. او این سریال کنار مهدی فریضه بازیگر نقش شهاب و علی غلامی در نقش علی بازی میکند

فریبا متخصص که بازیگر نقش آفاق (سرپرستار حمیدی) را در سریال موج اول بازی می کند، در این‌باره گفت: «در این سریال که مربوط به شرایط کرونایی کشور است، در نقش خانم حمیدی، سرپرستار بیمارستان را بازی می‌کنم. من عاشق پرستاری هستم و اگر دوباره متولد می‌شدم، حتماً پرستار می‌شدم.»

او درباره درآوردن نقش خانم حمیدی، سرپرستار بیمارستان، در این سریال توضیح داد: «من در بچگی این شخصیت را به صورت واقعی در بیمارستانی در اهواز دیده بودم. یک خانم ارمنی، سوپروایزر بیمارستان در اهواز بود و شخصیت او در بیمارستان دقیقاً مثل کاراکتر من در این سریال بود؛ فردی کاملاً جدی و مهربان، و من از او برای بازی‌ام الهام گرفتم.»

سعید کمانی، تهیه‌کننده سریال «موج اول» درباره ساخت فصل دوم این مجموعه گفت: «موج دوم» نام فصل دوم سریال «موج اول» است که هم اکنون از شبکه سوم سیما روی آنتن رفته است. در سری جدید قرار است اصلاحاتی در داستان رخ دهد.

وی افزود: قرار است تغییراتی در قصه داشته باشیم. فیلمنامه فصل دوم این مجموعه را حجت‌ قاسم‌زاده می‌نویسد. همچنین کارگردانی فصل جدید را محمد صادق بکتاشیان بر عهده خواهد داشت. فیلمبرداری این پروژه از هفته آینده در تهران و در لوکیشن بیمارستان صحرایی آغاز خواهد شد.

کمانی ادامه داد: در فصل دوم بازیگران جدیدی به کار اضافه خواهند شد. ساخت فصل سوم این مجموعه هم بلافاصله بعد از فصل دوم ادامه پیدا خواهد کرد. تولید این مجموعه تلویزیونی از اولویت‌های سیماست چراکه به واسطه این دست تولیدات می‌توان برای مخاطب اطلاع‌رسانی لازم را انجام داد

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال موج اول با نقش ها+‌ عکس های بازیگران و داستان

بیوگرافی و عکس های تمامی بازیگران سریال موج اول با نقش و داستان فصل اول و دوم و سوم سریال موج اول و عکس واقعی بازیگران سریال موج اول محصول سال ۱۴۰۰ به کارگردانی امیر سجادی حسینی با بازی مهدی فخیم زاده (دکتر احمد جهان نقش اول مرد), فریبا متخصص (خانم حمیدی سرپرستار بیمارستان), کوروش سلیمانی (شاهمیری), محسن قصابیان (ابراهیم) و نیلوفر رجایی فر (نگار), نسیم فارسی و آرام احمری نیا (نازی) و تعدادی بازیگر معروف و سرشناس ایرانی و داستان و عکس واقعی بازیگران سریال موج اول را در ادامه از مجله حرف تازه دانلود کنید که روایت‌ بخشی از دوران حساس و پر التهاب شیوع کرونا در ایران از زمان ورود تا همه گیری و اپیدمی شدن می‌پردازد.

موضوع و داستان سریال موج اول

موضوع و داستان سریال موج اول

سریال موج اول, جدیدترین مجموعه تلویزیونی شبکه سه سیما محصول سال ۱۴۰۰ است که در سه فصل ۱۰ قسمتی تولید شده و از ۱۵ آذر ۱۴۰۰ در حال پخش است که به کرونا و حواشی مربوط به آن از روزهای اول شیوع کرونا پرداخته است و بازیگرانی سرشناسی چون مهدی فخیم زاده و فریبا متخصص و محسن قصابیان و زنده یاد سیامک اطلسی و نیلوفر رجایی فر و کورورش سلیمانی و … در آن ایفای نقش کردند. این اولین سریال تلویزیونی محصول کشور ایران است که به نحوه ورود کرونا به ایران و شیوع در سراسر کشور پرداخته است.

آتش تقی پور

آتش تقی پور

فیلم موج اول با نامی قبلی محصول سال ۱۴۰۰ تلویزیون ایران به کارگردانی «امیر سجاد حسینی» و تهیه کنندگی «سعید کمانی» در خانه تولیدات جوان صدا و سیما تولید شده و سه فصل دارد که هر فصل دارای ۱۰ قسمت است. فصل اول را امیرسجاد حسینی، فصل دوم را محمد صادق بکتاشیان و فصل سوم را محمد علیزاده کارگردانی می‌کنند.

تصاویر سریال موج اول

موضوع و داستان موج اول درباره نحوه ورود و شیوع کرونا در روزهای اول است که در قسمت اول دیدیم که همه چیز با ورود هواپیما و جابجایی مسافران شروع شد و سرفه های مسافر تاکسی و اتوبوس و … نشانگر از ورود کرونا به ایران بود و پس از آن آمار بالای بستری و بیماری تنفسی مشکوک حاکی از این بود که کرونا به ایران رسیده، روزهای پر التهاب و سخت و تلخ برای مردم و کادر درمان و تا الان نیز درگیری افراد به کرونا ادامه دارد.

اسامی بازیگران سریال موج اول با بیوگرافی نقش هایشان

اسامی بازیگران سریال موج اول با نقش هایشان

طبق گفته او، مهدی فخیم زاده و فریبا متخصص نقش‌های کلیدی سریال موج اول را برعهده دارند. نقش‌هایی که احتمالا در مورد دو پزشک متخصص بیماری‌های عفونی است.

مهدی فخیم زاده و فریبا متخصص در نقش آفاق و محسن قصابیان، اصغر نقی‌زاده، کوروش سلیمانی، نیلوفر رجایی نگار، مهدی فریضه (شهاب)، آرام احمری نیا بازیگر نقش نازی آتش تقی‌پور، مرحوم سیامک اطلسی، مسعود میرطاهری، روزبه اختری، نسترن ابراهیم‌زاده، امیر آزاد، ابراهیم شجاعی، ساخو آدام (دکتر)، محمدرضا هلال زاده، نسیم فارسی، آمال ساقندیان، پریا ابراهیمی، علی غلامی (علی) و مائده هراتی نیز در فصل اول به ایفای نقش می‌پردازند.

محسن قصابیان

محسن قصابیان بازیگر نقش بازیگر ابراهیم در سریال موج اول

محسن قصابیان بازیگر و کارگردان متولد ۱ مرداد ۱۳۴۸ در قوچان و دارای مدرک فوق لیسانس دانشگاه تربیت مدرس است که به تازگی در نقش شهید منصور ستاری در فیلم ستاری خوش درخشیده است.

کوروش سلیمانی بازیگر نقش شاهمیری در سریال موج اول

داستان کامل سریال موج اول

 

کوروش سلیمانی بازیگر و مجری متولد ۳ مرداد ۱۳۵۲ در کرمانشاه و دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس تئاتر بوده و با بازی در سریال های نرگس و  که در … بازی کرده است.

سیامک اطلسی

سیامک اطلسی متولد ۴ تیر ۱۳۱۵ در ارومیه که از سال ۱۳۴۲ وارد سینما و دوبله شده است و کارنامه پربازی نیز در عرصه بازیگری و دوبله دارد.

مرحوم اطلسی بازیگر سریال موج اول (اپیدمی) درباره نقش خود توضیح داد: ساخت این مجموعه که با موضوع کرونا تهیه شده، به تازگی آغاز شده است و به خاطر شرایط سخت کرونایی چند روزی تعطیل شد و اکنون به تازگی شروع به کار کرده اند. در این سریال نقش رئیس بیمارستان را بازی می کنم و با رعایت کردن اصول بهداشتی بعضی روزها سر کارم حاضر می شوم تا ان شاءالله کار به پایان برسد.

زنده یاد سیامک اطلسی در ۴ مهر ۱۴۰۰ بر ابتلای به کرونا درگذشت

فربیا متخصص

اسامی بازیگران سریال موج اول

فریبا متخصص بازیگر و دوبلور و گوینده متولد۱ مرداد ۱۳۴۰ در بروجرد لرستان و دارای لیسانس رشته جامعه شناسی که با بازی در سریال های در چشم باد و … به شهرت رسید.

نیلوفر رجایی فر بازیگر نقش نگار در موج اول

بیوگرافی نیلوفر رجایی فر بازیگر نقش سلما سریال موج اول

نیلوفر رجایی فر بازیگر سینما و تئاتر متولد ۱۱ بهمن ۱۳۷۱ در تهران و دارای لیسانس اختر فیزیک از دانشگاه انگلستان که با بازی در سریال پایتخت در نقش داعشی به شهرت رسید.

مهدی فخیم زاده بازیگر نقش دکتر احمد جهان در سریال موج اول

بیوگرافی بازیگران سریال موج اول

مهدی فخیم‌زاده نقش دکتری خوش نام به اسم «احمد جهان» را ایفا کرده که متخصص بیماری‌های عفونی است، اما مدتی‌است که از طبابت دور شده و مشغول کار در مزرعه خودش است. این بازیگر آخرین‌بار نوروز ۹۶ با سریال کمدی «علی‌البدل» ساخته سیروس مقدم در تلویزیون حضور داشت و اکنون پس از چهار سال غیبت در تلویزیون، با سریال «موج اول» بازگشته است.

او چند روز پیش با انتشار تصویری از خودش، نوشت: «این قیافه به پزشک می‌خوره؟ نمی‌دونم، باید ببینید. من تا حالا هرچی بازی کردم، اکثرا دزد، قاچاقچی، قاتل و بیمار روانی بوده. من برای اولین بار نقش یک پزشک را بازی می‌کنم که از این نظر برام جالب بود.»

مهدی فخیم زاده بازیگر و کارگردان و تهیه کننده و ورزشکار و کاراته کار متولد ۲۰ تیر ۱۳۲۱ در تهران و دارای لیسانس هنرهای دراماتیک دانشگاه تهران است که با بازی در فیلم مسافران مهتاب در نقش نمکی به شهرت رسید. او سریال های ولایت عشق و خواب و بیدار و حس ششم و … کارگردانی کرده است و در سریال مختارنامه و چند فیلم و سریال نیز ایفای نقش کرده است.

نسیم فارسی

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال موج اول با نقش ها+‌ داستان و عکس واقعی بازیگران

علی سلیمانی در نقش «کریم صبوری»

سعید کمانی تهیه‌کننده سریال موج اول گفت: علی سلیمانی قرار بود در سریال ما نقش «کریم صبوری» را بازی کند که متاسفانه او را از دست دادیم.

او افزود: کریم صبوری کاراکتری بود که از خود علی سلیمانی ۱۰ سالی بیشتر سن داشت و نقش یک راننده آمبولانس را قرار بود بازی کند. حضور این بازیگر به تازگی در سریال قطعی شده بود و به دلیل اینکه در پروژه «جمعمون جمعه» شبکه دو نیز حضور داشت، نتوانستیم گریمی را که برای کریم صبوری در نظر گرفته شده بود اجرا کنیم.

زمان پخش و تکرار سریال موج اول

ساعت و زمان پخش و تکرار

سریال موج اول با نامی قبلی محصول سال ۱۴۰۰ تلویزیون ایران به کارگردانی «امیر سجاد حسینی» و تهیه کنندگی «سعید کمانی» در خانه تولیدات جوان صدا و سیما تولید شده و سه فصل دارد که هر فصل دارای ۱۰ قسمت است.

عنوان سریال تلویزیونی «اپیدمی» به «موج اول» تغییر خواهد کرد و علت آن نیز پاسداشت زبان و ادب فارسی توسط عوامل این سریال اعلام شد.

این مجموعه تلویزیونی هر شب ساعت ۲۰:۵۰ از شبکه سه بروی آنتن می رود و تکرار و بازپخش آن نیز در سه نوبت ۱:۳۰ بامداد ۹:۴۵ صبح و ۱۴:۳۰ بعدازظهر می باشد.

عکس بازیگران سریال موج اول

برخی عوامل

عنوان سریال تلویزیونی «اپیدمی» به «موج اول» تغییر خواهد کرد و علت آن نیز پاسداشت زبان و ادب فارسی توسط عوامل این سریال اعلام شد.

کارگردان:  امیر سجاد حسینی

تهیه کننده: سعید کمانی

سرپرست نویسندگان: امیرسجاد حسینی

نویسندگان: مهدی فناییان و امیر عبدی

تدوین: حسن صدخسروی و امیرحسین سلیمانی

مدیر فیلمبرداری: فرهاد محمودی

مدیرصدابرداری: احمد اردلان

طراح صحنه: جعفرمحمدشاهی

مدیر تولید: عباس دقاقی

طراح گریم: ثمر برازنده

طراح لباس: نیاز حمیدی

موسیقی: رضا خسروی

منشی صحنه: آزاده جهانبخش و ملینا رضای

صحنه و ویژوال: محسن صد خسروی

مدیر برنامه‌ریزی: مجتبی خادم‌ زاده

مدیر تدارکات: شهرام شفیعی

جانشین تهیه: حامد مختاری

 

نظرات